Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a belepötyögést! Úgy tűnik akkor,hogy 955i kevesebbet fogyaszt mint az 1050,az egyik ismerősöm a barátnőjével ment autópályán végig 140-el a horvát tengerpartra és 7l-s átlag jött ki neki,pedig az is injektoros.Ennyit számítana a nagyobb hengerűrtartalom és a kb.plusz 20Le?
Triumph Speed Triple 1050-t már teszteltem és megdöbbentően jó.Ezzel motorerőben a 955-s széria összehasonlítható,vagy túl nagy a különbség,nem érdemes?
Köszönöm!
Szia csaba600!
1996-os. A fogyasztás egy érdekes kérdés, mert nem igazán mérem. Nagyjából 6 és 8 liter között van, de ritkán megyek lassan
Nehéz vele szabályosan menni: 1-esben 60km/h, 2-es 120, 3-as 170, 4-es 210, aztán raksz egy5-öst, utána hatost. Városban kicsit szenved, 4-es fölé nehéz váltani, mert közel az alapjárat
Ha tépem a száját, bekajolja a 8-at, de szedi is a lábát
Alacsony embereknek csak akkor ajánlom, ha szeretik a kihívást, vagy sosem tervezik tologatni
PS.:gratulálok a kesztyűhöz!
Bocs, hogy én is belepötyögök.
Nekem RS Sprint 955i-m van.
Tátra túrán átlagban 4.6-ot evett. Volt benne mindenféle használat bőven. Szerintem igen jónak mondható
Köszönöm,hogy írsz,minden infó fontos. Fz6 volt az előző motorom. Így megértheted,hogy felüdülés számomra olvasni,hogy nem kell szétpörgetni a Triumphot.A városi fogyasztás,hogy alakul?
bocs hogy beleugatok, csak ha mar kerdezted, pl a Daytona 955i nekem 5.5-et fogyasztott, varoson kivul 100-200 kozotti dinamikus motorozassal. Jellemzoen a nyomatek miatt nem kell butara porgetni
Kedves Séfbácsi!
Szeretnék kérdezni néhány dolgot Tőled.Mikori évjáratú a motorod?Kacérkodom,hogy nagy köbcentis motort vegyek,de elbizonytalanít a fogyasztásuk:a Te motorodnál mi a tapasztalat /város,autóút,autópálya/?A Tiéd még porlasztós---az injektoros Speed Triple 1050-hez képest ez vajon nagy hátrány a fogyasztásban?
Köszönöm!
PS.:Triumph kesztyűm már van!
A jóárasításban reménykedek
Egyébként nagyon jó kis gép, csak kicsi lett nekem...
Olyan első féke van, a Triumph megirigyelheti.
A hangja meg...
Láttam, régi, kocka lámpás Ducati... hát nem lesz könnyű eladni.
Sajna nem kapkodnak érte, szerintem radikálisan vinni fogok le az árból mert kell a pénz.
Sajnos van egy Ducatim is, azt is el kellene adni még...
Azt is akciózom orrba szájba.
Helyes! Hogy áll a motor értékesítés?
Nem ő az, neki kék sisakja.
Tegnap megnéztem, mivv dobja van.
Nagyon zsír volt a kanyargás tegnap a Kékesen!
Majd töltök fel videót, az első on-board felvételt megejtettem!
Hehe, fehér mintás HJC volt a fején.

Sajnos nem tudok menni, 6-ig dolgozok, utána meg gyerekezek.
Biztos kollégám volt? Neki nem szokott fulladni, inkább tilt
Asszem arrow dob van neki rajta. Érdekes élmény este mögötte menni. Köpköd mint a sárkány
Megyünk ma Kékestetőre. Valaki csatlakozás?
Reggel a kollégádnak kicsit fulladt az SV-je, bátortalanul előzte a sort a köztemetőnél. Szép hangja van az SV-jének. Az én SV-en Martin full titán volt, az is hasonlóan királyul szólt.
Triumph Túra Szlovákiába Szombaton !

Részletek facebook oldalunkon: www.facebook.com/triumphhungar...
30000-es szerviznél:

olaj, olajszűrő, légszűrő és benzinszűrő csere.

gyertya ellenőrzés ( csere ha 18e nél nem volt csere)

szelephézagot ellenőrzni

üdv
N
Sziasztok, tudom, hogy itt már szinte mindenkinek van Triumph-ja, de azért egy próbát megér. Eladásra kerül szépséges járművem anyagi okok miatt .
Remek állapot, új hátsó gumi, beszélő (angolul természetesen) riasztó. Ezen a képen még a gyári légszűrővel (most direkt van rajta, karbinként) azt is adom hozzá. Sajnálom, hogy el kell adjam, de az élet ilyen. 650 irányárra gondoltam, de ez persze nem beton. Ha tudtok valakit akinek kellhet, szóljatok pls. Köszi!
Én triumph budapesthez vittem. Zolika jó gyerek, megbízható, becsületes. A manualt megnézem majd.
Szió,

Köszi a választ!
A 10000-es olajcsere intervallumnak örülök és ha lenne Neked szerviz manuálod, azt is megköszönném
emailom: epatai@gmail.com
A Triumph_Daytona_955i_and_Speed_Triple_955cc_'02_Service_Manual nekem is megvan, de ez ugye nem kifejezetten RS Sprint-hez való
Ti egyébként hol végeztetitek a nagyobb szervizeket?
A Triumphokat 10ezrenként kell olajcserézni (955-öst). Ha jól tudom nekem megvan az RS leírása(Daytona tuti megvan), vagy másik fórumról/google-ról meg tudjuk szerezni. Most telefonról nyomulok, de email címre este el fogom tudni küldeni. Vagy googlezd ki, lehet az gyorsabb.
Tudod, annyira szép hangja volt a gépednek, hogy Hondának néztem fentről.
Lementem volna én, de akció volt a cégnél és mentenem kellett a datacentert.
Na ha már vigyorogtál, igazán lejöhettél volna, mert én voltam a Daytona-val meg a cimborám az SV-vel.
CBF-nek nézni egy Triumph-ot, ejnye-ejnye...
Sziasztok,

Elég rég nem jelentkeztem, talán még az üdvözlő sorokat sem köszöntem meg
Elég jól kezdünk összebarátkozni a kicsikémmel, bár ez a nyár sajnos kevés alkalmat adott a hétvégi túrázásokra. Azért csak sikerült túlesni az első "kritikus" 3000km-en, és szerencsére úgy fest, hogy nincsenek bajok vele.
Kicsit át is lett faragva a rövid lábaimhoz, kapott új kutyacsontot, (emiatt új oldaltámaszt is)valamint zselés ülést ... ultra komfortossá téve a mindennapi használatot és a hosszú túrákat is
Az Alpokot ugyan nem, de a Mecseket és a Tátrát már meghódítottuk közösen, és úgy fest, hogy szeressük egymást nagyon
Kipróbáltuk a tartós esőt és 38 fokos meleget is hosszú távon, és no problemo ... szóval
A többiek meg csak
A gumik is csereéretté váltak, így az is került rá új. (Road Pilot 2-őt vettem rá, és eddig úgy fest, hogy bevált)

Sajnos azonban a szervízciklusokkal nem vagyok tisztában. Gondolom az olaj és egyebek cseréje kb. 6000-enként, de mi az, amire már 33000km felett figyelni kell, mert csereéretté válhat? (persze ez alatt nem a láncot és a lánckereket értem, hanem az egyebeket)
Előre is köszi az infókat , és kívánok mindenkinek hosszú száraz vénasszonyok nyarát, hogy még élvezhessük a vasainkat
Lehet. De azért az 900-as, nem éppen új darab és leginkább tudni is róla mi okozta a dolgot.