Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet a tied kering urban legendként.
Igen, ott figyel most az úton, mert megint mociznom kellett.

Jópofa volt, két mocis srác megállt mellette és nézegették (egyik SV volt, a másik talán CBF), beszélgettek róla. Csak vigyorogtam az ablakból.
Na hallo!
Ha már középső henger témáról van szó:
Nekem a 900-as Daytona volt csapágyas. De az egészet az előző angol gazdi okozta. A vezérműláncfeszítő banán eltört, szétdarálódott, megette az olajszittya, elment az olajnyomás. Na ettől lett csapágyas. Azóta raktam bele olajnyomásmérőt.
Meg csapágyat. Meg még rengeteg mindent. Most meg hátsó gumát kell vegyek rá.
Ratesz, láttam a vasat ma is az utcán, még megvan!
Ott vagyok én mindenhol.........................eddig minden baba.
Értem. Egyik hallotta a másiktól. Én is hallottam, hogy több helyről, hogy az SV-k (ill. V2-es V-Stromoknál is) csapágyasok lesznek, mégse általánosítok a témában. Sok mindentől függ egy motor megbízhatósága, a konstrukció után leginkább a gazdájától...

Ha jól tudom az index fórumon is jelen vagy, ott mindenki elmondja milyen kehéje volt a gépének, szóval ott kaphatsz valós rálátást a minőségre. Bát ott mondjuk egész normális emberek vannak, lehet nem hallasz annyi fikázást...
Magyar...............meg már második embertől hallom (természetesen sosem volt olyanja) hogy a középső henger csapágyas lesz.
Ez a 2. mondat a triumph szó után.
Egy Triumph tulajdonos sosem remeg!

Angol fórumokon olvastál utána, vagy magyaron? Utóbbin csak a lehúzás, mert egy japán centrikus, beszűkült motoros társadalmunk van.

Mondjuk én nem is bánom, nem jön szembe vele Daytona. Nem úgy mint 6 millió gsxr-nap...
Igazából nincs gondom....................csak a mendemondák.............
Lényeg hogy az előző 8000 Km-ről nincs infom.
Ennyi..................ha elment alattam 3-4e-ret már nyugis leszek.
Látom ez a blokk dolog nem hagy nyugodni. Mintha már lettek volna vele fenntartásaid. Ha csak fele annyira lesz tartós mint a 955i blokk, akkor nem lesz vele gondod!
Hát a felhozatal elég gyér.A legolcsóbb mobile de-s 5e eurós volt..............találtam nehezen 3500 fontért egyet ebayon de kuka gumik.........bevallottan táskától hányadék festés szervíz előtt tehát jó eséllyel 2-3 szervíz kihagyva és el kellett volna menni érte angliába.
Úgyhogy megreszkíroztam ez.Ez se makulátlan....egy halványat estek vele,nem komolyan de a kormányvégen látszik..............de elég kellemes példány.
Kiváncsi leszek birja e a blokk.
Az korrekt. Most látok 1.2 körül használtautón, de azok olaszból jöttek, meg az R-es nyaknál kicsit szét van csapva, stb... Mindegy, most úgyse lesz csere még egy ideig.
Cakompúder akksival,(kiszedte a jó gyárit az eladó),olajjal papírral kicsivel 1,45 alatt.
Akkoriban - 3 éve - még szinte csak újban volt, ezért volt drága. Neked mennyibe fájt?
Azt azért valaki megmondhatná hogy a sivító vinnyogás mitől van.......................Tudom hogy a gyári csomag része de bizgat hogy honnan jön.

Egyébként már nagyon nem drága még újban sem.De használtban sem vészes.
A japok utolérték mostanában árban őket.
Mentem Street-el, hát valóban sokkal jobb! Mondhatnám: fényévekkel jobb! De azért szerethető.

A Street egy igazi élménymotor. Miatta szerettem bele a Triumph márkába. Nem voltam egy ccm imádó, ezért pont megfelelt volna a 675-ös blokkjával, de megfizethetetlen kategória volt nekem. Kipróbáláskor teljesen ráizgultam a hangjára (Arrow full rendszer volt rajta) - mint egy kurva sportkocsi, úgy üvöltött. Akkor viszont beesett egy SV akciós áron, szal a Triumph álom maradt. 2év alatt meguntam és jöhetett ismét a motor vadászat - Ducati vs Triumph. És képbe került a 955i Daytona jóárasítva (kicsit lelakottnak nézett ki, de szerencsére csak az "állás" nyoma volt). Megtetszett, megvettem, megszerettem, majd a nagy köbcentivel is egyre jobban megbarátkoztam. Szóval most már talán a Speed Triple lenne az optimális számomra. Mondjuk a legújabb...
A kis 3 hengeres futómű/fékben mondjuk 30-40%-ban jobb blokkban meg KB 50%-ban.
Szerettem az SV-t, de pl. előtte a CBR-em sokkal komolyabb volt. Az SV futóműve, hogy finoman fogalmazzak, nem volt topon. Az én magasságomhoz nem volt előnyös. Egyébként rendben volt, laza, játszadozós blokkja volt, könnyű, könnyen manőverezhető. Szóval általánosságba véve egy klassz kis moci.
Valószínű az okok is kb ugyanazok amik miatt cseréltem.
Nagyon kiraly a 1050-es is, eloben jobban nez ki am mint kepeken. Es valoszinu kenyelmesebb is a 800-asnal. Meg nem teljesen dolt el nekem sem. Viszont sokszor jarok uttalan utakon szakmambol adodoan, ahoz meg jobb a 800-as XC. Az is lehet a fegen veszek a kullos kereku Tiger 955i-t. Annak ha a muszerfala nem lenne olyan ronda, meg szeretnem is, nagyon sokan dicserik viszont
Zoli, nézem képeidet és ugyanolyan SV-nk volt a Triumph előtt. Úgy látszik ez normális törzsfejlődés motoros társadalomban...
Látod, én már eladtam az asszony sisakját is, mert nincs rá szükség. Ennyi. Ha motorozok, magányos farkas vagyok.

De teljesen megértem az érveidet. Nekem egyszerűen nem elég vonzzó a 800-as. A 1050-es Tigrisre telelövöm a gatyámat, de a 800-as és köztem valahogy nem alakult ki megfelelő szexuális ZEN...

Dehát mindd mások vagyunk és ez cseppet sem jelenti, hogy nem egy király vas.
Hát izé nem ül.........................a csomag meg nem panaszkodik...........így nuku bonyodalom.
ok a tied meg igen, de a nagyobbnak alig van segge, hogy ul oda a zasszony?
Pedig de.......................csak hülyén néz ki.
Ertem en, de turazni kell igazabol. Neha az asszony is felulne mogem, meg kellene dobozolhatosag is. Jo a speed triple, csak nem lehet dobozolni