Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1 bobber glemseck 2018
Szerintetek 2016-os Speed-re való Arrow felső dupla csövek felszerelhetőek egy 2013-asra? Szemre nincs sok vàltozàs.
Árban mire gondoltál? Mielőtt elboltoljuk, azért megkérdezem a szerelőt a tünetekről.
hala az egnek ezek nem a legelsok,max visszahivasosak,ha meglenne a csatolo kabel is az fonyeremeny lenne neki.
van egy elso generacioshoz, es egy masodikhoz, ilyenek:
Meg mindig vibracio miatti elektromos gyíkra tippelek.
Inkább dadog. 12 ezerig teljesen jó, utána kezd gyengélkedni, mintha kihagyogatna vagy ilyesmi.
Akkor az exup tuti nem. AC pumpa szűrője esetleg elkoszolódva? Milyennek érzed a gyengélkedését? Inkább mintha nem kapna benyát és gyenge lenne ezért nem forog ki vagy inkább bedadogós és inkább elektromos a baj?
A kipufogó szelep nekem ki van akasztva nyitott állásban és a vezérlése ki van kapcsolva. Kimérjük a héten, és meglátom mi a gond.
Nekem nem tette,igaz el se jutok odáig,csak finoman tolom.
De más amikor nem akar kipörögni vagy beszaggat. Azt azért megérzi az ember ha bedadod már azelőtt mint ahogy a gyári tiltás jönne A Daytonába van kipuszelep, ha nem tud rendesen kinyitni akár le is fojthatja ennyire a vasat szerintem.
Gr olyan eset hogy az oldalsztender szaggatta be a gyujtast.
Rezonancia miatt.
Érdekes a jelenség, de Zolival egyetértek abba, hogy a töltésnek ennyire azért nincs hozzá köze, hogy pont az utolsó 1000-et nem engedné kiforogni. Ez kb akkor lenne lehetséges, ha totál nem lenne töltésed és már annyira lemerülne az akksi, hogy a gyújtást már csak kis fordulaton győzne előállítani. De mivel ezeken alapba világít a lámpa ami meg sokkal nagyobb fogyasztó, így erre az esély az kb nulla. Gyertyák rendben vannak? Exup szelep esetleg nincs leragadva? Totál feltöltött akksinál egyből mész egy kört és ott is csinálja akkor tuti nem a töltés szerintem.
A töltési rendszer és ez közt nem látok összefüggést,de lehet tévedek,szerelő látta.
Ahogy a Zoli mondaná mérd ki
No de, ha már ennyire beszélgetünk, leírom mi a baj. A motor nem forog le teljesen. Az utolsó 1000 fordulaton, értsd 13 ezertől felfelé megtorpan. Kettőben még csak-csak letilt, de 3-ban már nagyon keservesen, négyben meg kb egyáltalán nem bír addig leforogni. Ehhez jön még az a tünet, hogy utcán, ember fordulatszám mellett nincs semmi gond a töltéssel, viszont visíttatva pl hungaroringen, lemerül az akksi is.

Ez most szerintetek fesszab, generátor, esetleg mindkettő? Találkoztatok már olyannal, hogy top fordulaton van csak baj, és alatta nincs?
Az király, van rajta valami cikkszám? Lehet, hogy megfelelő mértékű zöldhasú ellenében megszabadítalak tőle. Gyári 675 fesszab?
szia, van egy gyari feszszabalyozom
Hihi speedyé direkt van kötve ,szabajzobol nincs extra csatlakozó
Lefotózta de csak dropboxon van meg azt most nem tudom feltölteni ,az én “gyarim” amit most kukaztam az made in Japán
Utángyártott nallam működik de hogy honnan jön azt nem tudom,bár én a louis.at oldalról rendeltem
Elvileg vazszam alapjan megmondjak el e meg a visszahivas.De mar qurvaregi dolog.
Volt hat,a tied kozvetlen csatlakozik a kabrlkoteghez egy 4 es csatival meg a generatorhoz egy 3-assal,nehez kifuzni,en lekotottem a telot es hatrabillentettem,ugy konnyebb,csak akkor fel kell kotni a hatat,ugyanott befuzod a fesszabot a tartoval,a regi tarto nem csereszabatos,ha minden megvan fel-egyoras munka.
Ok, köszi. Tegyük fel, hogy kettesként megrendelem. A fesszab az, amihez még az életben nem nyúltam, fogalmam nincs hogy működik, addig sose bontottam még le. Az enyémről le tudom szedni az átvezető kábelt? És ezek szerint fesszabra volt visszahívás?