Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerinted mit kellene találni ? Semmit legalábbis hivatalosan abból nincs baj ,
2eser aminek híre ment koletarális vesztesség ,
Nagy a szőnyeg eltussoljak ,a Honda cbr100rrrrrrrr 19-20as Is bibis,azt pedig a kardmesterek kovácsolták és persze H termék..szóval ha H is elbaltaz vmit akkor a T elnézendö
Az első motor tesztje 2018 februárjában indult, szóval az tuti 2017-es gyártású.
Amúgy az első esetnél a Triumph megvizsgálta az érintett blokkot és még 4 másikat is, melyek közül egy nem sokkal az érintett blokk előtt, egy nem sokkal utána készült. A motorokat kemény próbáknak vetették alá és nem történt semmi. A Triumph elmondása szerint a szelepeket/vezérlést érintő reklamációk arány összességében 0,02%.

Biztos vagyok benne, hogy ezt a második esetet is alaposan ki fogják majd vizsgálni.
Ha minden igaz 2018. februárjában került hozzájuk az első gép tesztelésre. Szóval lehetséges, hogy 2017-es gyártás.
Egy leszakadt szelepnél még aszondom ok,egyedi,de kettő ugyanazon tesztben azért ekkora balszerencse nincs.
Szoval ha közeli gyártási sorozat akkor keresgélni kéne kurvagyorsan az okot.
Nekem 17-es ezért remélem másik szállítmány szelepek vannak benne.
Ha jól értem az első szürke hibás motort bevizsgálta a Triumph és nem találtak semmi rendelleneset, ráadásul megvizsgáltak több hasonló gyártású motorblokkot, de azokon se találtak semmit. Magyarul hivatalosan fogalmuk sincs miért történt. És ha minden igaz mind a kettő 2018-as, de erre nem vennék mérget.
Ez volt a kérdés,mivel jó magyarként csak a képek vannak meg a szövegből egy kukkot nem értek.
És még az sem elhanyagolható tény hogy 17-18-as lehetett e a gép.
Már a szelep szállítmány melyik gyártási sorozatot érintette és hány motort.
Plusz, ha jól értettem a második motornál, 25000 km körül elkezdett morogni a kuplung. A kuplung kosárban lévő csillapító rugók hibája miatt cserélték az egész kuplung kosarat Aztán 29000km-nél ez a motor is megadta magát.
Sziasztok!

Igen, Caboose jól mondja. Miután az első (szürke) motor tönkrement, kaptak egy újat (fekete). A fekete motorban kb. 1000 km volt, amikor a Motorrad szerkesztősége megkapta.
Mindkét esetben szívóoldali szelep volt az érintett, az első motornál a középső hengernél lévő. A második esetben a jobboldali hengernél lévő.
Az első esetben alacsony fordulaton, a forgalomban való csordogálás során ütött be a krach, a második esetben autópályán, nagyobb sebességnél.
Nem biztos, hogy jól értem a kérdésed. De itt két különböző motorról van szó. Nem ugyanarról az egy streetről.
No,lenne kérdés mert nem értek dojcsul.

Az első törésnél csak a szelepeket cserélték a hengerfejet vagy a komplett motort?
mer itt a képeken van RS meg R is.

Amúgy meg valszeg egy komplett szállítmány/széria szelep hibás.Amit ki kéne szállítólevél és cikkszám szerint szűrni hogy ezek anyaghibásak mind és melyik motorba lettekk szerelve.Azokat visszahívni és cserélni a szelepeket visszahívásban.
Olyan sok drasztikus változtatás szemre nem volt 675-765 vonalon hogy minden alapoktól új legyen szóval itt egy beszállítói hiba lehetett.Vagy váltottak beszállítót szelepek tekintetében.
De ez mind visszakövethető.
Nameg ezek lehet tévedek 18-as gyártásúak?
Szerintem.
Igen, elég nagy is a nyugtalanság a német Street Triple fórumban. A Triumph kivizsgálja az ügyet. Mindenki nagyon kíváncsi, hogy lesz-e hivatalos állásfoglalás.
Amúgy tényleg hihetetlen, hogy egymás után két Street Triple RS esetében végződött szeleptöréssel a teszt. Az első 20e, a második 30e körül dobta be a törülközőt. A szelepek gyári száma alapján állítólag ugyanazok, mint a 675 esetében.
Érdekes, de ennek ellenére én most nem parázok attól, hogy magam is egy 765-öst (S) hajtok. Azért van a fórumban nem egy 30-40 ezret futott 765-ös, melyek hibátlanul működnek.

Az is lehet, hogy csak valami óriási véletlen az egész. Mindenesetre nyilván szar ez a Triumph számára, hiszen a Motorrad a legnagyobb motoros szakújság Németországban és ez a hír rengeteg emberhez eljut majd.
Ha ez egy valódi veszély, az azért is nagyon szar, mert 20-30 ezret a legtöbb motoros 4-5 év alatt tesz meg, amikor már nem garanciális a gép.
2 szer szelep törés , ez van ,bezzeg a régiekkel nincs gond
Alakula...
Dee látom már napról napra tisztul

7végén mennénk haverokkal egy nagyobb körre, de ha esik éééénnnn ki nem hozom a szutykot
Körbe van nyalva, kizárt hogy össze ganyézzam
Szkander is szorult a dzsuvától.
Pedig durmol. Ezt kerestem csak az olajtól nem találtam.
Csak 80db
Dikk, tisztára mint egy Tesla
Köszi Fater!
Egészségedre!!
Szia Józsi! Használom már...
Szép estét István! Mikortól koptathatod a gumiját?! Mármint a motorét??!
Köszi Cefi!
Köszi Sanya. Ganézom a láncspray nyomait.