Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahoy! A Lillafüredi rész is kerék alá kerül valamikor mert ott még nem voltam. Majd összeírunk aztán találkozunk valahol. Zoli tudom Te ezt a népvándorlós történetet szereted,de az meg nekem nem áll össze. valamikor majd egy ausztria lesz, de ezt még a gatyámban hordom...addig is maradnak ezek a részek.
Huhh..........Ettől 100 Km-re szerintem vannak lényegesen élvezetesebb szakaszok mint azon a vékony szakaszon végigzörögni 40-el mert vagy murvafeszórás van minden kanyarban vagy szembe lecsapja a kanyart valaki és elbaszom.
Volt már ilyen hogy hanyatt végezte egy banditos kolléga.
És Lillafüredért kéne mennem 200-250-et.
Ha annyit megyek azt nem azért a 40 Km-ért.
Ami annyira nem jön be.

Viszont most ahol mentem gyakorlatilag a teljes 1500 Km osztrák rész olyan vagy jobb volt mint a lillafüredi 40-es.
Én sem vagyok igazából túrás. Van pár ember a klubban Mickolcon, aki feszt a Tátrába jár, meg túrázni, nekem valahogy nem igényem. A Felsőtárkány-Répáshuta-Lillafüred szakasz alig több, mint 40 kilóméter, de az életemet leélném rajta
Nya ez nem jött be.
Nem mentek túl messzire. én picit bealudnék a rétság oda-visszától.


legutóbbi útvonal.

egy 100-ast nem találok mert valamiért hiányzik.
Ha még meglesz jövő tavasszal, márpedig gyanítom, hogy meglesz, azzal a szöveggel fogok lemenni hozzájuk, hogy "gyerekek, nagyon messziről jöttem (Sárospataktól odavissza kb 800 km lesz), és ha ezt a motort én nem veszem most meg, akkor valószínű senki más és még jövőre ilyenkor is itt fog állni, úgyhogy mennyit engedtek a feléből?"
Én Miskolc és a Bükk leginkább, néha Zemplén, mert eredetileg sárospataki vagyok. Úgy látszik nem vagyunk túl közel :) De hátha majd egyszer egy közös Mátra, vagy valami.
A legolcsóbb daytona 4000 euro.

itthoni olcsóbb.
A pécsiből kéne még kétkilót alkudni ha engedik.
Mindjárt meg is hirdetem a Yamahát! Ő sem futott sokat...
Vitka!
Budapest és környéke ill a megjelenés pedig ugyancsak Bp. környéke, M2, Rétság,Parassapuszta, talán idén még lesz egy Csesznek is.megbeszélés tárgya mindig. te?
Mivel a hasznaltauto.hu le van tilva melóban, csak így tudom linkelni. Személy szerint én maradok az első 675-nél. Ha ez még tavasszal meglesz, beállítom a garázsba.
csak mert jó vagyok hozzátok.

8000 euró..........................és nem is futott sokat......................pályán.

Van egy stuttgart-i.................szintén zenész.
Nem tudom pontosan mikor volt ez a szín, csak annyit, hogy a második szériás, az új fejidomos Daytona SE lett fehér kék vázzal.
Először én is így voltam vele, végül odáig jutottam, hogy az új fejidommal jobban tetszik.
Nem csak nekünk nem tetszik, mikor megjelent a 13-as, akkor beolvastam külföldi fórumokra és az ottani tulajoknak sem jött be. A régi olyan szép, hogy simán mellé lehet tenni egy MV-nek, vagy egy Ducatinak. A mostani már nincs ott designban. Persze nem mindenkinek fontos a külcsín.
Mármint az SE..
Lehet rosszul tudom, de 2010/2011-ben voltak ezek a színek.
Konnektálok, az első 675 széria szerintem is gyönyörű, a 2009-esről nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e, az az új fejidom hol ide hol oda rak. Viszont a 2013-as egyáltalán nem tetszik. Néhány szögből szép, de az a nagy daganat a lámpánál hazavágja az egészet, meg a kipuff se lett valami szép.
Ez a másik!
Amiről én beszélek, az ez! Volt még más verzióban is, ott kék matricák vannak az idomon, az nem tetszik már úgy.
Melyik évjáratú SE? A 2006/08-as fekete arany felnivel, vagy a 2009/12-es fehéren kék vázzal?
Az nem jön be... Közel sem olyan szép, mint a régi.
Azota van egy '13-as verzio.
Igen! Az a legszebb! Mondjuk a 675R sem rossz...
Feher idom kek vaz?
Szintén zenész! Nálam 3 éve jött a Daytona mánia. Igaz nem az lett végül, de bármikor jöhetne egy 675 SE.