Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1 úgyis azt vesz amire lé van
2 azt vesz ami vehető és piacon elérhető
3 ha nem tudja ki motorozni mindegy hogy s r vagy rs
4 attól hogy r esen ül mások meg körbe motorozzak s el
5 attól hogy R én ül nem lesz jobb motoros

A 2017es R és speedy sem ad annyit mint az enyém az Rs ott már eljadoztam de közútra felesleges max pár elektronika jobb ,de futómű az miatt nem. Venném meg
Ezt nem tudom ertelmezni.
Főleg eladással
Hogyan is hívják a csoda gyógyszert amit placebora adnak???
Sötétben minden tehén fekete szoktak nallunk mondani
Mit hallgatott el?
Pilóta függő és pálya
Kérdést értettem
Szóba jöhet, de 2M felett màr minden 100 ezer nagyon fàj.
A hasznaltauto.hu-n van fent egy 2019-es 765 S 2,69 milióért. Az nem jöhet szóba. Jó, drágább, mint a legtöbb hirdetett 675R, de mégiscsak egy szinte új motor. Ráadásul augusztusi forgalomba helyezésű, vagyis még 16 hónap gyártói garancia van rá. Azért az sem mindegy szerintem.

A 2020-as S változat már csak 660 köbcentis verzióban (A2-es jogsival kompatibilis) kapható. Futómű, technika ugyanaz, dizájnban viszont a 2020-as R és RS változatokkal egyezik meg.
Van 1 675 debrecenbe. Nincs messze tőlem. Megnèzem. Màr voltam a hèten Gyöngyösön egy 12 es r nèzni. Tulaj nem mondot el pàr dolgot...így ott hagytam. De jó velük menni....
675 R vs. 765 S a kerdes. Igy ugyannal az arnal es allapotnal a 675 ad tobbet. Szerintem.
Ha nem palyazol nem kell R a S böven eleg Az atlag motorosnak
r nek 1 elömye van Hogy talán konnyebb eladni ,de mivel az emberek félnek tartanak a T tol szerintem nincs jelentősége
Ú köszi. Ilyesmire gondoltam....de így hogy te màr tapasztalatból írod....Nem rég àrultak egy 765 s 7000km. 2.2. Lemardtam róla. Vàrok egy kicsit....675 tulajok...meg majd ràjönnek, hogy nem 2M felett kell àrulni, hanem alatta. 2020 ha jól tudom àtdolgoztàk az új masinàt? Vagy csak szèpizettek egy kèt apróságot....
Igen, megy rendesen az biztos :)
Faja gép, megtud indulni rendesen!
Igen :)
Szia!
A szuszkát tőled vette Cefi ugye?
Én januárban vettem egy 765 S-t. A 675R-rel sajnos nincs összahasonlítási alapom. De mostanra megtetem 2000 km-t a 765S-sel, és azt elmondhatom, hogy egy kiváló, kifinomult motor. Ha pályázni mennél sokat, akkor lehet jobb a 675R. Én főleg a Bükkbe és a Mátrába járok motorozni. Az S futóműve nem állítható ugyan, de nagyon szépen működik (a hátsó rúgóstag pl. kiegészítő tartályos, igényes darab, az és a villa is Showa, utóbbi SFF felépítésű). Nem sprőd, hanem érzékletesen reagál, kellően csillapít, szóval teljesen jó. A fék is egyszerűbb, mert "csak" kétdugattyús úszóágyazású Nissin nyergek vannak rajta elől. Ennek ellenére a fékerő és afadolhatóság kifogástalan. Előtte egy MT-09-et és egy GSX-S 1000-est hajtottam, mindkettőn nagy monoblokk nyergek. Ha nem látom, hogy a Triumphon milyen nyereg van, csak megyek vele, simán elhiszem, hogy ezen is valami hasonló fék van. A gázvétel is makulátlan, sokkal jobb eddigi bármely japán motoromnál.

Szóval, ha nem vagy rendszeres pályázó, nem lógsz ki nagyon súly szempontjából se lefelé, sem pedig felfelé, akkor nem hiszem, hogy csalódnál a 765S-ben.
Köszi. Hasonlóan làtom. A 765 ös blokk a motorèpítès csúcsa. Vonz. Sose vettem úgy motort, hogy tudom...van nàla jobb. De a 765 r nincs is eladó...meg 3M mèg sose adtam motorèrt. Ki kell próbàlnom majd egy s...ès meglàtom.
A 675 vadabb, spődebben adja elő kb ugyanazt a műsort, a 765 sokkal finomabb, civilizáltabb.Az uj teltebb, nyomatékosabb viszont hosszabb az 1,es fokozat ezert tunik a regi vadabbnak, a kozeptartomany erosebb az ujon,. Sportosabb a regi, de ne gondolj egetverő kulonbsegre, kb 20%.
A 675-765 felszereltsegben jobb ha mindketto R es. Nissin-Brembo, muszerfal, elektronika mind modernebb a 765R nek.
Ha S-es akkor ezt veszti el, igy mar nagyon kozeliek es ha spirtosabbat szeretnel az mar meggondolando a regebbi.
Nekem fek-futomuben lepett elorebb a 765.A 675 egy kemeny, nagyon sportos daytonatol orokolt kby teleszkop, szar uton nagyo razott, a nissin fek meg harapott mint a pitbull, igaz ehhez kellett egy r1 fofekhenger, a gyarival nem volt modom kiprobalni.
Szoval ha S a 765 es olcsobb jo allapotu a 676R nomeg jobb neked a kemrnyebb futomu akkor a regi jobb lehet.
Srácok. Kèrdèsem az lenne.Melyikkel jàrok jobban.675 r vagy 765 s. Mindkettő kicsit 2M felett van. Nem pàlyanapokra vennèm. Max 1 èvente.
Egy kérdésre kaptam 2 kiló engedményt,valszeg most is lehet.
Igen, ezért írtam, hogy az árelőnyt felemésztette a remek forintunk. Mert Németországban pl. 1000 euróval olcsóbb lett az előző évi verziónál.
Ugyanaz lett az ára mint az előző generációnak.
Megvan a 2020-as Street Triple R hazai ára (frissült ugyanis a hazai Triumph honlapja): 3,69 millió
Tehát tulajdonképpen az történt, amire számítani lehetett, vagyis a 2020-as modell árelőnyét felemésztette a nagyon gyenge forint árfolyam. Ennek ellenére ez egy nagyon jó vétel szerintem.
Ami szintén nagyon jó vétel, az az új Tiger 900 alapváltozata, ami most 3,79 millás bevezető áron elérhető. Oké, nincs benne a sok elektronikai kütyü, az IMU (azaz nincs kanyar-ABS és dőlésérzékeny kipörgésgátló), gyorsváltó, állítható futúmű. Benne van viszont az új 900-as blokk, ami a tesztek szerint remek lett, rajta vannak a Brembo Stylema nyergek, sőt még TFT műszerfal is található rajta, igaz kisebb, mint a GT (Pro) és Rally (Pro) változatokon. Szerintem így nagyon jó alternatíva a Tracer 900 és pl. a felújított sima V-Strom 1050 mellett.
Igen, ugyanaz lesz benne, mint a 2020-as Street RS-ben. És ennél is finomítottak még a váltó fogaskerekein is, úgy ahogy az RS-nél is. Szóval tuti jobb, mint az mt09-nél.