{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5675577] 2021. 02. 12. 12:42
Pocses
Forma a gép nagyon!
[#5675573] 2021. 02. 12. 12:26
folkmusic
Valóban. De azok olyan drágák és olyan egzotikumok, hogy igazából nem is léteznek számomra. Egyelőre nekem maga a cég- és a dealerháttér is túl bizonytalan.
Lehet, hogy ügyes lesz az az orosz csávó, aki most vezeti az MV-t, és lehet, hogy egy pár év múlva már ugyanúgy tekintünk rájuk, mint most egy Triumphre, BMW-re, Ducatira.
[#5675571] 2021. 02. 12. 12:15
Zoli32
A ffacelift ahogy néztem 2-3 évente követik egymást.
A lapítós csak alkatrészlistás módosítások meg ahogy kiadja.
[#5675569] 2021. 02. 12. 12:09
Szájmon_Finix
Visszahivasokat gyorsan elintèzik azzal nincs gond, a faceliftre mondtam hogy 3 èv is lehet, bár sokszor csak grafika kozmetika
[#5675566] 2021. 02. 12. 11:52
F.Levi
Nem feltétlen, bár nem ismerem a Triumph gyorsaságát. Nem tudom elképzelni hogy sokáig húznának egy esetleges kibukott típushiba javítását. A 790-nél folyt a szelepfedéltömítés, azt cserélték is hamar bár nem mindig sikerült
A lényeg, 1év alatt kibukik ha van valami komoly baja és azt úgyis hamar javítani fogják.
[#5675560] 2021. 02. 12. 11:37
Szájmon_Finix
Akkor az könnyen 3èv is lehet
[#5675558] 2021. 02. 12. 11:29
Szájmon_Finix
Az MV kifelejtetted
[#5675557] 2021. 02. 12. 11:28
F.Levi
Mivel új blokk, én lehet várnék vele egy faceliftet, vagy legalább 1évet hogy bukjanak ki a hibák. Én is majdnem vettem egy 790advR-t, de örülök hogy mégsem. Nem akarok tesztalany lenni az első években.
[#5675555] 2021. 02. 12. 11:23
Szájmon_Finix
Olaszoknal 17,500korul van
[#5675554] 2021. 02. 12. 11:23
Szájmon_Finix
Mivel garancia valóban nem kellene fèlni a thàjföldtől,bár mint vevő elvàrnam hogy ezt az àrban is visszajöjjön, de nem kapjuk vissza

Amúgy hasonlítani? Nos a tonhal/duc V4 a bömös R4,és a tyúk V2 , mind màs, ha nem lenne T én a V2 re voksolnèk, volt jó volt, szerettem is,
Sor4 nàllam fabatkàt sem ér és mind1 ki a gyártó,
[#5675552] 2021. 02. 12. 11:19
Zoli32
Nem,csak becsült.
De tuti sokk.
Nekem.
[#5675551] 2021. 02. 12. 11:17
Szájmon_Finix
Àra màr tuti?
[#5675550] 2021. 02. 12. 11:16
Szájmon_Finix
Mert a japànok most mèlyalvàsos programban vannak
[#5675526] 2021. 02. 12. 9:22
Zoli32
Nos,az új speed egy új modell.Innentől tapasztalat nincs,3 év gari van.
régebbi évjáratú 105-esknél láttam neten,yt-n megsült generátzórt és kinyiffant önindító kuplungot vagy mit.Egy 12 évvel ezelőtti daytona 675-öt felrobban motorral,nekem a 08-as streeten egyhónapban 5 csepp hűtőfolyadékot eresztő vízpumpát.Kb ennyi.
Ha megveszed,és gyorsan peregnek a km-ek kijöhet valami,de nem valószínű,és ha kijön gari.Tehát az első 3 évben jól meg kell hajtani.És lesz tapasztalat.
Első infók netről.
Nekem bejön,de csak fejidommal.És ezek a képek nagyon bejönnek. Az a 6.5 milla nem. ,és mivel öreg is vagyok,csóró is vagyok,motorozni sem tudok,a fagyi érdekel csak és így marad a bébi triple.
[#5675524] 2021. 02. 12. 8:55
folkmusic
Tapasztalata nyilván senkinek nincs még vele. Pechje speciel bármelyik márkával lehet az embernek. Volt az ismerősi körömben blokkcserés FJR 1300 is (nem széthajtott, gondozatlan példány, hanem újonnan vásárolt ... egyszerűen nem volt szerencséje vele).
Az új Speed Triple tuti kurva jó gép, és én nem hiszem, hogy bármi gond lesz majd vele. Amúgy annak, aki jelenleg valami nagyon komoly nakedre vágyik, annak japán opció gyakorlatilag nincs. A műszaki alapokat tekintve még a GSX-S 1000 és az MT-10 jöhetne szóba, de elektronika terén mindkettő elavultnak számít már. A Suzuki még futóműben sincs ott (lásd hátsó rúgóstag). A Kawa Z H2 pedig egy másik kategória.
Ami pengének számít (Aprilia Tuono V4, Streetfighter V4, S 1000 R, Superduke 1290) egytől egyig európaiak.
Szerintem a thaiföldi gyártástól pedig végképp nem kell félni.
[#5675522] 2021. 02. 12. 8:42
Szájmon_Finix
Kivètel mindig a jelenlèvők
[#5675521] 2021. 02. 12. 8:25
Pocses
Azért kell jappánt venni mert azok világvége +2 nap nulla költséggel, ezért van belőlük olyan sok lelakott szemétdomb! Tisztelet a kivételeknek!
[#5675519] 2021. 02. 12. 8:11
Szájmon_Finix
Ne vegyél!!!
,én már 120.oookm menten vele, ràkoltottem másik 6misit, de még mindig jó.
Amúgy mit vàrni ami thàjfoldon kèszül ?

Ha nem értened ez mind ironia,

Amúgy nem értem, ......senki nem tud semmit mivel senki nem ment vele, meg senkinek nincs te meg hasznos infót akarsz?
Vegyél 1200banditot tegyél rá rs matricat azzal boldog leszel
[#5675476] 2021. 02. 11. 20:30
Pocses
[#5675475] 2021. 02. 11. 20:23
speedy g
Üdv Triumph tulajok! Bocs ha idepofátlankodok, de én is gondolkodom az 1200RS vásárlásán! Kérdésem hogy vagytok ti a megbízhatósággal? Korábban volt már szerencsém a B.. Eu-s márkával megégetni magam, hasonló élményeket kerülném! Köszi a segítő információkat!
[#5648801] 2020. 10. 23. 9:47
Szájmon_Finix
A gyári leszed azt a másikat meg felrakod.a Teloszárra azt utánna gondolkodhatsz hova szoritod /csavarozod a miszerfalat ...merthogy a lampatarto a műszerorakat is tartja
És aztán leveszed a tankot és a legszuroházat hogy megkeresd A csatlakozot azt az új lámpa csokival is valószínű szívni fogsz
[#5648800] 2020. 10. 23. 9:42
Szájmon_Finix
Vegyél Honda hornetet az gyárilag 1 lámpás
[#5648562] 2020. 10. 22. 12:03
Zoli32
Ha a rögzítése tipusspecifikus akkor olyan mint a zsiráfot berakni a hűtőbe.
Ha nem akkor házi mókolás kell.
[#5648561] 2020. 10. 22. 12:01
Pocses
https://www.sportmotor.hu/foru...

Szia! Inkább ide firkálj, itt többen vagyunk talán cizelláltak.
[#5648540] 2020. 10. 22. 11:30
bagoly90
Üdv mindenkinek. Egy Speed Triple 1050-es első lámpáig akarom kicserélni. Láttam egy két oldalon lsl márkájút. Az lenne a kérdésem mennyire macerás kicserélni. Előre is köszönöm a valaszokat