Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem eloveszek.
Csak azt tudom hogy a triumph itteni markakereskedoje direkt egy kezben sajat maganal akarta tartani az osszes vasarlot.
Ez nem idegen mas markatol sem.Ducati sztori.
http://youtu.be/Jrmakin8ST4

Amugy szerintem a tobbiek is kozpontositanak.
Es egyre jelentosebb trend a 3-4 markat egy helyen tomorito nagy cegek.
Nem hinnem hogy egymarkas 30-50 kereskedeses modell eletkepes lenne ekkora piacon.Csak hogy a juzer 25 perc alatt beerjen az olajcserere.
Nem ezen van a hangsúly szerintem, hanem hogy a dolog mögött az van, amit Folkmusic feldobott. No meg Freelac esetén pont egy Benelli volt asszem a társalgás tárgya, ami mint már kielemeztük tulajdonképpen Qianjiang.

Hiába no, kis ország vagyunk mérsékelten élénk motorpiaccal, nem lehet minden megyeszékhelyen jelen az összes márka egy-egy képviselettel. De ott a pont Folkmusic-nál: ha az importőr akarna tenni érte, akkor megtehetné, hogy 10-15 szervizzel leszerződik és oda be lehetne hordani az új lomokat garis periódus alatt a füzetkébe pipálgatni.

Még mielőtt engem is előveszel, hogy hány motort hordok és hova, egyet sem és csak a saját műhelyemig ;)
Mikor es mennyit vittel motort markaszervizbe? 🤔
Én pont ilyenre céloztam, amikor egy márkakereskedő itt hirdette magát. Én is azt mondtam neki, hogy elhiszem, hogy jó a termék, elhiszem a manuálban leírtakat, de az országosan 4-5-6 márkaszerviz elriaszt még a mérlegeléstől is, hogy olyant vegyek.
Hat,kurvanagy tura az M3,nekem nem gond,20 perc volt bevinni. 😂
Amugy ahogy neztem a munkat.Nem ert annyit.Igaz nekem csak egyev volt a garancia.A software frissites miatt meg elvittem,meg a modul miatt,de mostmar marad a szabadpiac,ha valami specialis akkor mehetek szigetbecsére,az mar nagyobb tura.
Hát jah. Balatonboglár játszik. Aszongya a csávo össze kell rakni egy,turás nappal. Hát hogy a faszomba? Autopálya oda 370 km utánna vissza ugyis csak az fér bele a napba
Ennél egyszerűbb a munkagép, nyáron vettem egyet és a gari mindenképp él sőt örülnek ha én szervizelem és alkatrészt is bemondásra küldenek, ha már ilyen vacak a hálózat akkor legalább az olajcserét engedhetnék otthon persze nyilván nem küldenének bemondásra alkatrészt, de tényleg gáz egy kötelező szervizért többszáz km-t utazni.
Egyébként pont ma gondolkodtam azon, hogy idehaza, ha az ember nem a 4 japán márka egyikét vagy a BMW-t választaná, akkor mennyire szar a dealer-/szervizhálózat. Ami, ha csak a váráslást nézzük nem is lenne akkora nagy baj.
A baj ott van, hogy a garancia miatt elvileg márkaszervizbe kell vinni a motort.
Most konkrétan az én (Triumph) esetemben ez azt jelenti, hogy megveszem a motort, belemegy 170 km mire hazaérek, kimegyek vele párszor a Bükkbe, majd mehetek közel 350 km-t autópályán, hogy elvigyem a motort a márkaszervizbe. Ez mekkora faszság már!
És mit szóljon az, aki pl. Nyíregyházán él! És pl. egy Royal Enfieldet szeretne. Annak Balatonboglárig kéne menni egy szaros olajcseréért.

Szerintem ezeknek a márkáknak, akik egy adott országban ennyire gyenge képviselettel rendelkeznek, bele kellene egyezniük abban, hogy a garancia ideje alatt (de legalább 2 évig) az ember bármely más vagy független márjaszervizbe is elvihesse a motorját.

Főleg annak fényében, hogy a legtöbb mai motor esetén 20e km-ig olajcserén és láncállításon kívül semmi teendő nincs.

Nektek mi erről a véleményetek? Szerintem nem várható el egy embertől, hogy 300-500 km-t kelljen motoroznia azért, hogy ne veszítse el az általa újonnan vásárolt járművén a garanciát.
Hát igen, a Street után lehet hiányozna egy kis erő (főleg, hogy azért nehezebb is tőle valamivel). De amúgy egy szép, jól használható motor.
Ki kellene próbálni egyet. Monstanság nagyon szemezek egy Guzzi V7 Stone-nal vagy egy V9 Bobberrel. Azok már erősebbek valamivel, 65 lóerő között vannak. Azért egy 850-es kéthengeres szerintem tol annyira, mint amennyire az élvezetes utcai motorozáshoz szükség van.
De mindenes motornak nagyon bejön a V85 TT is. Nagyon tetszik az egyedi, kicsit retrós formaterve és az, hogy kardános. Ráadásul árát tekintve is elfogadható.

Mindegy, most még spórolok, aztán majd látom merre megyek tovább :)

Leginkább azon agyalok, hogy a Street mellé kéne valami klasszikus (jellegű) motor. De jelenleg nem túl nagy a használt kínálat.
Meg mindig mozgat a TTS 660 forma es oregesebb ulespoz,de a 118 rol 80 lo miatt nem.
Kihozhatnak a 765 verziot mondjuk 110 el es és lgondolkodnek.
Guzzikat figyelem én is de nem hinnem hogy bármikor is vennék
Nehéz az eladás
Ad2 gyengék
A mostani 97paci bőven elég ,de 55re lemenni az meredék
Igen, az Üllőin lesz elvileg az új szalon. De addig elvileg ugyanúgy fut tovább a Damjanich utcában lévő kereskedés. Szóval nem értem, hogy miért kellett áthelyezni a készletet az Opelhez. De biztosan megvolt az oka.

A környékemen annyi jó történt, hogy a Miskolc Moto most már hivatalos Piaggo kereskedés, vagyis az Aprilia, Moto Guzzi, Vespa és Piaggio márkák végre hivatalos úton is beszerezhetők Miskolcon és márkaszerviz is van.

Mert mindig is a f... ki volt attól, hogy egy szaros olajcseréért 300-400 km-t kelljen motorozni egy nap. Csak azért, hogy a garancia megmaradjon.
És azért mind a Guzzinak mind az Apriliának vannak szép motorjai.
Opelesek átvettek a készletet és új kereskedés nyílik azüllőin vagy a vácin nem is emlékszem de mivel nem vagyok pősti nem is érdekel jóformán
Szervizzel kapcsolatos tapasztalatom nincs. De én is tapasztaltam már hasonlókat (máshol).
Az az igazság, hogy tavaly nyáron pont elég kellemetlen nyaki fájdalmaim voltak, mikor vinni kellett volna a motort 1000-es szervizre, így ezt kihagytam (nem volt kedvem kb. 330 km-t motorozni egy olajcseréért). Most bízom benne, hogy 2 éves koráig nem lesz komolyabb baja a motornak :)
Haaaaat,a connectivity modul beszerelesekor kertem oket nezzenek ra a kuplungra mert morog hidegen.Sajnos munka miatt ocsem volt a motorral bent.
No,annyit tudtak konstatalni hogy tenyleg morog,meg azt hogy cikkszam szerint 250e az alkatresz,de hogy egy leszedes es ranezest felajanlottak volna azt nem,igy nem forsziroztam,majd helyi szerelovel megnezetem.
Nomeg minden szervizkor ijjhúr feszesre huztak a lancot.
Nomeg szoftverfrissiteskor kerdeztem hogy ugyanaz a muszerfal style marad vagy az ujabb 2020 as buzis tetrisz knezetet kapom,megyugtattak marad,majd amikor kesz lett termeszetesen a buzis verzio lett fenn.
Szoval marad a szabadpiaci szektor.
Én november közepén jártam bent utoljára, akkor még Krisz volt.
Ami még érdekes, hogy ahogy nézegettem a hahu-n a motorokat azt vettem észre, hogy gyakorlatilag az összes motor, amit akkor a szalonban láttam átkerült a szigetszentmiklósi Opel kereskedésbe.
Ki tudja, mik zajlottak/zajlanak ott a háttérben.
Azon kívül, hogy ott vettem a motoromat nem sok közöm van hozzá. De azért kíváncsi lennék, hogy Krisztián miért adta tovább a stafétát.
Főleg úgy, hogy a szervizt ők viszik tovább. A többi része annyire nem érte volna meg?
Mert azért adtak el motort szerintem szép számmal.
De lehet, hogy egyszerűbb és kifizetődőbb csak a szervizt csinálni, mint egy egész kereskedést futtatni. Biztosan piszok drága volt a bérleti díja a helyiségnek meg ki tudja milyen egyéb kötelezettségekkel jár még márkaképviseletnek lenni.

Mindegy, azért sajnálom, mert szimpi volt nekem Krisztián.
De ettől persze simán lehet az új csapat is kiváló. Meglátjuk :)
Mondjuk parszor voltam mostanaban,ket uj srac volt nem a krisztian.
Oké, de az nem most történt és Krisztián azóta is vitte a boltot.
Olvastam anno, szerintem itt Nálatok. 😔
Nem tudom, hogy értesültetek-e, de tulajodonosváltás volt a Triumph Budapestnél. Hűvös Krisztiánék állítólag a szervizt viszik tovább.
Március 31-gyel pedig új helyre költözik a szalon. A pontos infók fent vannak a Triumph Budapest weboldalán és a facebook oldalukon.

Részleteket, hogy miért is történt ez az egész, nem tudok én sem.
Tobb dolog miatt,Nem vizallo,ha becsomagolom kütyülékekbe melegszik,tobb ismerosnek felpuffadt az akku,pofáraesés bekovetkeztekor a kommunikacios lehetoseg serulhet,konkretan nekem tartobol esett ki salzburg elott,akkor nem volt boldog.
Jobb ha a telefon a tanktaskaban pihen,eleg ha mutatja hol forduljak.
Persze, jó dolog a kijelzőn látni a navi utasításait. De tudtommal a legtöbb műszerfal csak turn-by-turn navigációra képes. Ami nem rossz ugyan, de sokszor azért jó a térképet is látni.
Amúgy miért használsz szimplán egy jó tartót és navigálsz az okostelefonnal? Szerintem messze ez a legegyszerűbb (és legolcsóbb) megoldás.
Hat,lassan kinyiffan a vétek gps,valami kene hozza,csak az osszes tobbi olyan hogy 130-150e.
Oszt milyen menő mar az orrom elott levo szines egermozin sasolni merre az arra. 😆
Bar kicsit hezitalok mert a rohadt guglimaps olyan faszsagokat csinal mostanaban hogy fogom a fejem.
De ez a bluetooth modul most megfogott. 😁