Triumph Speed / Street Triple

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi! Még csak a pàr km próbaút van meg. Futón hoztam haza. De tetszik. Hangja nagyon szèp, màr mint a motor selymes jàràsa. Kis ember vagyok, futómű elèg. Ha a fèj kevès lesz, akkor rakok majd rà egy radiàlis pumpàt.
Gratulálok! :) Sok, sok boldog kilométert és élményt !
Az lett végül, ami fent volt hasznaltauto.hu-n? Mik az első benyomások? Hogy tetszik?
Triumphos lettem . 765 s
Minek oda olyan p
A 09-esen uzemanyag szint jelző sem volt nemhogy abs.
Nem az enyem, a motorradosoké, nekem nem gumikotel van hanem szij, az max ledörzsolne a festeket, ha hagynam, ezert kell a folia.
Előbb megy a patron tönkre mint a lánc de gondolom mint bármelyik Mád motornál 80-1000e km kibír ,amíg nincs hangja addig nincs baj
Szerintem ABS finomabb márcsak az evolúció miatt is
Valakivel esetleg 1. Csavarozhato konzolt készítetni heggesztetni?

Szép sérülés gondolom rendesen főtt a buksi amikor meglattad
Köszi sràcok a sok okos gondolatot. Mèg èrdekelne, hogy a 675 vezèrmülàncot mikor illik cserèlni, illetve a t. 765 abs rendszere sokkal kifinomoultabb e?
Ezt kene megelozni, eddig kacsaszalag volt indulas elott. Mondjuk a gumikotel kurvara igenyes, fillebaszo dojcsok.

https://www.motorradonline.de/...
Akkor jól tippeltem
Karcok, a tankon is de a faridomon a csomagolas csunya dolgokat muvel, a motorrad teszten emlitettek is.
Gondolom a karcolások elkerülése miatt. Vagy nem.
75??? Hol van még az?
Foliazni akarod? Azt miért?
Az leszel!
Akkor tellett, es ugy voltam elso es utolso új jarművem, olyan legyen ahogy nekem jo.
Nincs is sok valtoztatas, es tuning.
Egy rendszamtarto, kurvajol adja kinezetre es kell a csomagrogzitesre.
Egy kinai tukortoldo, ezek a baszott kanalakban csak a vallaimat lattam, a 2020 as vegre kepek alapjan a komplett tukorfej allihato nem csak a kanalak belseje, szoval ez meg vizsgalatot kovetel
Egy gyari markolatfutes, mert megerdemlem
Es egy szett gyari deklivedo
Amire mar reg ra kene szannom az idot az a tank es a faridom foliazasa.
Oszt kesz a nyuggerkorig jargany, meno leszek 75 evesen a fagyizonal a sok elektromos homármotor kozt.
De van olyan gyártó is ahol az alapot nem szabad megvenni pl itt
Akkor majd figyelek az alakodra elleszek pár gombócot majd előled
Olvastam a tesztet kkszi

Amúgy pl a speed esetében az S es sima futóműve jobb utcára mint az R /RS . Tartalék van benne elég
Fék az ok hogy vmivel jobb de azt olcsó, relatíve tuningolni. Progresszív rugó sem drága a hátsó rugostag az már keményebb dió de azt is meglehet okosban oldani.
A tft szerintem 1 modern f@szság de akinek van és szeretni arra aldasom. Én nem vagyok egérmozi parti
Dolgokban igazad van de a végen a della irányít
En azota hogy R en ulok tobb fagyit eszem.
Persze, senki nem lesz jobb motoros, ha egy jobb gépre ül. Ugyanakkor egy átlag motoros is érzi a különbségeket. Szóval ha egy fék finomabban adagolható, kisebb kézerőt igényel, vagy ha a jobb futómű rosszabb minőségű útburkolaton sem pattog el, ezek olyan dolgok, amit egy kevésbé jó motoros is megérez. Szóval, ha az ember megteheti, vegye meg mindig a lehető legjobbat, bármi is legyen az.
Én sem azért vettem S-t, mert nem vágytam volna egy R vagy RS-re, hanem úgy éreztem, hogy ár/érték arányban ez a legjobb nekem (meg voltak még más tényezők is). De a legfőbb az volt, hogy anyagilag ez fért bele a legkellemesebben :)
De ettől függetlenül tényleg úgy gondolom, hogy már ez is nagyon jó gép. A német Motorrad magazin végzett egy összehasonlító tesztet a 2017-es S, R és RS verziókkal. Többek között egy kb. 700 méter hosszú pályán hasonlították össze a 3 gépet. Profi pilótával, gyári állapotban (az RS-en Supercorsa SP gumi van gyárilag, míg a másik kettőn Rosso Corsa) a következő köridők születtek:
S: 42,8 mp
R: 42,5 mp
RS: 42,3 mp

Ebből azért látszik, hogy nem ég és föld a különbség az egyes modellváltozatok között, sőt a szarabb hazai utakon talán nem is jön rosszul az S kicsit komfotosabb futműhangolása. A teljes teszt itt olvasható:

https://www.motorradonline.de/...
Nem szedem pontokba,az R-en ott a tft,az uzemmodok,a bpf allithato futomu,a brembo M4.32 fekek stb,mind jobb tartalom ebbol kiemrnem a frk-futomu kombot.
Nekem megvolt a 675 normal alap,majd beleraktam a dajtona fek-futomu setupjat egy yam R1 felso munkahrngerrel,ezutan lehetett matekolni az R es az S kozott,egy probaut utan meg nem volt kerdeses hogy R lett.Nem azert mert ki tudnam motorozni valaha is hanem mert annyira jol eltalalt egyensulyban van.
Nem veletlen varialtak meg a gyarban sem a konfigokat mostanra.
Ar ertek aranyban a legjobb szerintem az R.