Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De itt nem defamáció volt, Zoltán. Egyszerűen leírta Folkmusic, hogy számára macera ez a helyzet. Freelac hozzátette, hogy ő nem is venne olyan motort, amihez ennyit kell egy szervizkönyv pecsétért mászkálni. Pont.

Ha Borsodban laknál, lehetséges, hogy akkor is zokszó nélkül bejárnál Budapestre a suhanó bugyival márkaszervizeltetni, mert neked ez egy vállalható kompromisszum. Jó neked, mert akkor a te választásod jól sikerült és gond nélkül együtt tudsz élni a döntésed következményével. Más meg leírja, hogy neki ez kellemetlen. Bocs, de inkább ez menjen, mint a dotnetcica spam/reklám orrba-szájba.
Hat jo,szerinted a kelkaposztat meddig kene parolni?
Értelme?
Ha ezért maradnék fenn éjszaka alvás helyett, akkor nincs. De egy pofázásra kitalált fórumban éppen erről esik szó, akkor viszont nem értem a problémádat. De lehet így is, csak a típustopikoknál, ahol műszaki tanácsot adnak egy-egy problémára, meg kéne kérdezni, hogy "van neked ilyen gyártmányú- és évjáratú motorod"? Mert ha nincs, akkor a véleményedet ne is mond el.
Lehet velemeny,de van ertelme azon morcogni?
Szerinted mi valtozik ha benyogom hogy minden bmw-n kinyiffan a kardanhajtas?
Kevesebbet adnak el a gs-bol?
Ennek az inverze volt rousseau, aki a gyermeklélektanról írt könyvét mintegy tankönyvként használják liberálisék, aztán mind az öt pulyája a lelencházban végezte.
:-)
Tehát ha emberünk nem vesz új motort, ne is legyen véleménye a garanciális szervizeltetéssel kapcsolatban.
Avagy ha nincs pl. Apriliám, ne is legyen álláspontom azzal kapcsolatban, hogy miért nem akarok Apriliát. Ha nincs kölköm, ne legyen véleményem az oktatásról se.
Mert kb. idáig ugrottunk, ha jó értelmezem.
Ilyent írtam volna, hogy ÉN fontosnak tartom? Azt írtam, hogy vannak szempontok, nálam ez, annál az. De olyant, hogy én másnál fontosnak tartom?
Fontosnak tartod hogy masok is konnyen sajat varosban tudjanak garancialis olajcserekre menni.
Mivel te az arkulonbseg miatt nem ujat veszel,ezert nem annyira erint,nemde?
Ez most hogyan jött le neked?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Tehat te a motorvasarlasnal a tarsadalom erzekenyeseget es kenyelmet is figyelembe veszed.
Nem tuntel ennyire szocialisan erzekenynek eddig.
Nálam tudom, de ezt már írtam. Másnál? Azt én nem tudhatom.
Sőt, inkább azt mondom, sokféle szempontnak kell lennie, ezt mindenki súlyozza, csak éppen másképpen.
A problémamentességet nem csak direktben kell nézni, hanem úgy is, ha fennforgás van, az hány másikat generál. Kár csak az olajcserére kihegyezni ezt, a márkaszerviz kapcsán nem csak az olajcserére kell gondolni.

A véleményed, miszerint én eddig sem hordtam a MOTORT márkaszervizbe - mert nem volt újra pénzem mondhatnád, vagy nálunk nincs, vagy igénytelen vagyok - és ezért ne is tegyem szóvá a gyenge szervizháttérrel rendelkező motorok problémáját, ez nagyon furcsa.
Motorok mikor NEM szubjektivek?
Szarva közt a tőgyit.
Nem fenyeget, de nem is erről beszéltünk. Azért nem fenyeget, mert a (számomra) problémásakat tudatosan kerülöm. És egy országosan 4-5-6 szervizzel rendelkező bármilyen márka esetében szerintem nem csak számomra.
Hidd el, egy nagy értékű fogyasztási cikknél, ami sok embernél a napi rutinhoz kell, a legtöbb embernél NEM csak szubjektív mérlegelés a kiválasztása.
Tehat nem fenyeget a veszely hogy 2-300 km-t kelljen autopalyazni egy olajcsereert.Egy ritka szervizhalozattal rendelkezo tipusnal sem.
Ertem.
Nem.
De kétszer is olyant, amiben 4 ezer km volt, és mondjuk a bolti ár 70%-ért kaptam, így nem volt kétséges. De új autóm több is, így az, hogy egy egyelőre egy számomra még ismeretlen taktikával szeretnél sarokba szorítani, az nem fog menni. Mert ha gépjármű és a garanciális javítás és a márkaszervizek elhelyezkedése a lakásomhoz képest háromszögből akarsz kilökni, akkor sajnálattal kell közölnöm, hogy így a motor és az autó szerintem egyre megy.
Sőt, volt olyan autóm is, amit annak ellenére márkaszervizbe hordtam, holott már nem volt rá kényszer, csak a logika, hogy egyrészt helyben van, és csak ott kapom meg az adott típusra a legjobbat, de legalábbis nem rosszabbat, mint márkafüggetlennél.
Vettel uj motort mar?
Na, a célzást értettem.
A Benelliben én nem látok SEMMI olyant pluszt, hogy megreszkírozzam. Tehát nem leminősítem, hanem az ÉN igényemnek megfelelően nem látok benne olyant. Ettől még nem esik ki a plomba a számból, ha ki kéne mondanom, hogy a Benelli jobb meghibásodási mutatókkal rendelkezik, mint a Kawa.

És igen, egy olajcserére SEM akarnék utánfutóval 300 kilométereket haladni, ráadásul szerintem ki is röhögtetném magamat.
A kínaival úgy vagyok, hogy egyrészt a tényekkel és a valósággal nem tudok szembemenni. Mármint hogy tényleg mindenhol ott vannak. Azt is tudom, hogy a kínaiak tudnak megfelelő minőséget ha akarnak, de a megfelelő minőség a megfelelő anyagon és a megfelelő gyártás mellett lehetséges, de akkor viszont pont annyi lesz, mint ha mondjuk németet veszek (itt helytelenül a minőséget a németeknek tulajdonítva).
Ha annyi az ára, akkor én is "hazait" veszek. Miért veszek kínait? Mert a különbség az árában annyi, hogy már megérje. Na, ez a különbség az, ami személyenként változik. Zseblámpában nem annyira mérvadó, de mondjuk egy motorkerékpárnál már igen - ha CSAK az árát nézem. De motornál én legalábbis nem csak az árát nézem. Pl. ne kelljen 300 km-t és egy nap szabit kivennem egy olajcseréért, ha ott kell hagynom, akkor többet.

Igaz, mivel írtam, hogy nálunk nincs is márkakereskedő, így teljesen mindegy mit vennék, ezért csak a véleményem egy része általánosságban értendő. Igaz, a szervizek egy részében is jobban bízom, ha egy, már többször javított motor kerül a kezük alá.
Ne adja Isten.

És utolsó gondolatként kijelentem, hogy a kínai termékek minőségéről szólók nem véletlenek, ezt el kell ismernie mindenkinek. Változnak? Minden bizonnyal, de nekem nincs kedvem a saját pénztárcámra megtudni, hogy tényleg változnak-e a kínaiak, ha igen, akkor a kellő mértékben-e.
Hat,ha csak azert kell valasztanom egy er6,sv650,dl vagy barmi olyat mert maceras a garancialis olajcsere akkor megette a fene az egeszet.
Tudom sarkos,es tul szubjektiv a velemenyem,de ez van.Spanyol,angol,olasz,nemet piacon tuti jobb a helyzet,de se orszagot se nekem tetszo tipust ezert nem korlatozom.Inkabb alkalmazkodom.
Mondjuk konnyebb a helyzet,vagy feldobom futora,vagy furgonba a motort es nem kell farasztani magam autopalyan.
Bar az se lenne gond.
Az orszagunk tortenelmi okokbol sajnos budapest kozpontu.Es ez nem fog vaaltozni.
Ennyi rémlik, hogy Benelli volt és hogy volt egy kis szokásos "kínaizás" pro és kontra.
Latod, nem erted. Nem a 25 percrol van szo.
Ha mar mas varosba kell mennem, az szabadsag, meg ha nem olajcsere csak hanem valami mutet hogy buszozok haza csimmaban, bukoban?
Kepes vagy igy emlekezni, vagy csak a Benelli hirdette magat?

:-)

Amugy en nem a rendszert ekeztem, hanem tudomasul veve a kis orszagbol adodo hatranyokat, a tipus kivalasztasanal egyes szempontok nagyobb sullyal estek szamitasba, mintsem a gyar tervezoi azt gondoltak.
Persze, semmiképpen nem életszerű, hogy mondjuk az ország 5-6 pontján legyen márkaképviselete egy adott márkának.
De az azért megoldható lenne, hogy egy olyan márka, mint a Triumph vagy a Ducati leszerződjön jónéhány szakszervizzel legalább az alapvető feladatokra.
Vagy legyen arra lehetőség, hogy a kereskedőtől vásárolt/rendelt olajjal és szűrővel én magam is elvégezhessem a műveletet. Akár úgy, hogy levideózom nekik.
Én már nem egyszer felvetettem ezt a lehetőséget, sőt, azt mondtam, hogy még a rezsióradíjat is kifizetem nekik, csak ne kelljen ténylegesen elmennem. Eddig még egyik kereskedő sem ment bele :)

Tudom, nem ezek az élet legnagyobb problémái, de azért szó nélkül sem tudom hagyni.

Arról nem is beszélve, hogy szombaton általában sehol sem működik a szerviz, ezért nem elég hogy az ember elcseszi egy teljes napját, de még szabadságot is ki kell venni miatta.
Igen, és van az a duma, hogy az ember kösse össze egy túrával a szervizt. Csakhogy a kereskedés és a lakóhely közti útvonal legtöbbször nem éppen az, ahová túrázni menne az ember :)
Ha meg messze van, akkor időben is csak autópályán jön ki úgy ahogy. Namármost egy nakeddel aztán kurva nagy élmény mondjuk 300-400 km-t végittolni pályán.
Mivel helyben talan nincs is, igy akademikus a kerdesed. De az autoimat nagyon sokaig oda. Egy olajcserere meg Pecsre sincs kedvem, nemhogy 300 kilometereket.
Pesten épp van ducati. Csak hogy az is a bogláriak leánya, ami jo is lenne csak épp mondjuk a szoftver frissitéshez meg pár dologhoz nincs eszközük. Konkrétan tényleg olajcsere csak. Mondjuk rákérdezek majd, hogy érdemes boglárig mennem vagy nincs olyan dolog amit pesten ne tudnának megcsinálni.