De hagyjuk az üléspúpot, mi lesz a fékcsövekkel? Azt is cserélgesse majd műszakira a jó nép? Akkor nekem a fékfolyadék sem gyári már...
Aztán egy idő múlva nem volt szükséges a rendszám, bár akkor nem lehetett vele utast szállítani.
De jelenleg is rendszámozható.
Vagy ott van a KTM RC sorozat, olyan mintha nem lenne hátsó ülés közbe van.
Az összes üléspúp is ilyen, csak a képen nem látszik.
Tiltva vagyok nála, de jól mondja most! Ratyi szabályokról van szó, amit ratyik találtak ki és ehhez ragaszkodnak a szabályfétises ratyik.
Kötözködni akarsz??
Itt annyit csináltak hogy átnézték a lámpákat. Az "E" jelzést mikor hogy. Lemérték. Lefotózták meg feltolták a fékpadra és megfékezgették rendesen elöl hátul. El sem voltak indítva. És ennyi. Nem tudom mit kell itt futni a köröket a lábtartó meg a fékcső meg a miegymás körül.
Kipufogót kell visszarakni az eredetit meg ha nagyon feltűnőek a ledes indexek és nincsen bennük az E jelzés. Esetleg a Xenont kivenni arra az időre. Ez maximum 1 óra otthon házi szerszámokkal. Aztán el műszakira. Gyorsan megcsinálják aztán irány haza és újabb 1 óra múlva minden újra olyan mint volt. Azt Cső