Ne legyetek meglepődve az árakon , csak ennyit "értékesedett" a "hozzáértő", általunk megválasztott qrmány áldozatos tevékenysége miatt a pénzünk! Vagyis lassan szart sem fog érni!!!
nekem még nem volt egy ismerősnek van egy ideje és nagyon kedveli
itt van egy robbantott ábra is https://rhinotours.hu/teszt/45...
szerintem nem csak divatcsizma, bár az igaz hogy nem olcsó, de egy jobb cross csizma is 80+ ezer
A napellenzot egy lemez bizbasz tartja, azokat tortem el, meg muanyag stiftek a kapaszkodokat, azok is le lettek gyalulva es kiesik, a hatso ajtonal is tortek el ilyen rogzitobizek, szoval szar dolog.uj gyari ha van es csa.
baszhatod te a munkavédelmi cipőt-bakancsot
egyszer akadj fel valami tuskóban vagy ilyesmiben a bokád cafatokra törik
a jó csizmában meg egy kicsit zsibog, fáj néhány napig aztán ennyi
akadtam fel olyan tempóban hogy a tuskó hátra rántotta a kis hab testem a csomagtartóig aztán egyben maradt a boka, a spiccvas kiegyenesedett az orrán az ütéstől
na azt én nem találtam sehol sem, voltam vagy 10 bontóban, autós boltos oldalak, van valami oldal ahol millió féle patent van de ami az f astra tetőkárpitját fogja olyan nincs sehol sem
nekem is elpattant az egyik de kettő meg a szélek megtartják szerencsére
Ja, a rozsdas tomasz a gozmozdony pofa platosra nem erne meg tenni, es jo lenne olyan ami zart, kenyelmesen el tudnek messzire menni vele.
tul nagyok a tavok ahhoz hogy vensegemre 6-700 km t motorozzak csak az odajutashoz.
Kezdenek elfogyni a kozeli celpontok, futozni meg lassu.
Endurózni egy ilyen divatcipő a jó? A munkavédelmi bakancsom komolyabb, csak nem ilyen pofás.
Amúgy durva. Megnéztem az árakat, és lazán 2-3* annyiba kerül minden mint amikor én utoljára vásároltam ilyet, azt a fizetésem nem 2-3* annyi.
Gebedjenek meg a kínai szarjaikkal.
azon mit kell tervezni?
én már nem nagyon tervezek előre, mondjuk jövő nyárra be van tervezve egy peca túra, de azon túl nem nagyon van értelme a tervezésnek
nekem 10+ éve folyik az olaj az f astrából és mégis leszarom
elsősorban az olajbetöltőnél folydogál és ezen nem segített az új sapka sem, a dupla gumi a sapkába jó volt addig ameddig nem kellett kitekerni, mert nem lehetett kitekerni bedagadt úgy hogy csak roncsolással jött le a sapka
azóta a régi gyári van rajta
amúgy valahonnan folydogál még lentről is egy kicsit mert akkor is taknyos volt amikor a sapka fixen állt
ha a teknőben áll az olajsár akkor a többi helyen is, nekem a szelepfedélen is volt vastagon, meg úgy kb mindenhol, az olajlehúzó is full koksz volt
itt van egy robbantott ábra is
https://rhinotours.hu/teszt/45...
szerintem nem csak divatcsizma, bár az igaz hogy nem olcsó, de egy jobb cross csizma is 80+ ezer
Rendes motorosbakancs kétségtelen, de ez amit linkeltél ez lófasz, nem motoros bakancs.
egyszer akadj fel valami tuskóban vagy ilyesmiben a bokád cafatokra törik
a jó csizmában meg egy kicsit zsibog, fáj néhány napig aztán ennyi
akadtam fel olyan tempóban hogy a tuskó hátra rántotta a kis hab testem a csomagtartóig aztán egyben maradt a boka, a spiccvas kiegyenesedett az orrán az ütéstől
nekem is elpattant az egyik de kettő meg a szélek megtartják szerencsére
tul nagyok a tavok ahhoz hogy vensegemre 6-700 km t motorozzak csak az odajutashoz.
Kezdenek elfogyni a kozeli celpontok, futozni meg lassu.
Amúgy durva. Megnéztem az árakat, és lazán 2-3* annyiba kerül minden mint amikor én utoljára vásároltam ilyet, azt a fizetésem nem 2-3* annyi.
Gebedjenek meg a kínai szarjaikkal.
Pofára adtak 50% kedvezményt...bár lehet akkor neked kurva drága lenne ott
én már nem nagyon tervezek előre, mondjuk jövő nyárra be van tervezve egy peca túra, de azon túl nem nagyon van értelme a tervezésnek
elsősorban az olajbetöltőnél folydogál és ezen nem segített az új sapka sem, a dupla gumi a sapkába jó volt addig ameddig nem kellett kitekerni, mert nem lehetett kitekerni bedagadt úgy hogy csak roncsolással jött le a sapka
azóta a régi gyári van rajta
amúgy valahonnan folydogál még lentről is egy kicsit mert akkor is taknyos volt amikor a sapka fixen állt
ha a teknőben áll az olajsár akkor a többi helyen is, nekem a szelepfedélen is volt vastagon, meg úgy kb mindenhol, az olajlehúzó is full koksz volt