nem hibáztatlak, nálunk ez népbetegség
ennek a hosszú élettartamának a titka a nemes egyszerűségében rejlik. 75 ló, alacsony fordulatszám, zéró elektronikával(minden mechanikus) és adagolós
A világból kimegy és még tovább
Gyerekek,
gyerekek
gyerekek
Aztán merciről meg pláne nem
Értsd ez magas nyomású szivattyú, porlasztók. hA A TURBÓ ELHAGYJA MAGÁT SZINTÉN ZSEBBENYÚLÓS MUTATVÁNY 4,5,6 ÉVES AUTÓNÁL
A kettős tömegű lendkerékre is va 200 ezer. 3-4 ezeret kibírhat. Aztán kuplugozáskor kibasszák belőlle 300 ezer forintba fáj a műsorszám
Váltó típusonként változik, milyenk(rönó bírta 700-ig) van amelyik hamarabb elhagyja magát. Általában olcsobb venni bontottan mint új alkatrészt venni bele, nem aprópénz ez sem
kicsit az árakról. A fordok és az új típusú maszterok amiben szintén rakás szar ford motor van simens üzemanyag ellátó rendszerű. ezek be is tartják a 200-ezret és elfossák magukat. komplett csere egy mikulás
Akinek az autóját bossal szerelték szerencséje van. Az egyik leg jobban és leg könnyebben újítható. Akinek densó rendszerű annak az életbe nem megy tönkre, ha véletlenül mégis az kuka mert nem javítható. A delphivel szerelt sok francia csoda, sajnos egyre több autóba szerelik már aszt a szájbab@szot 1,5 dci motort(opel, nissan, rönő, mercédes) annak lesznek keserű pillanatai
Nem lenne annyira szar viszont a jó magyar szabvány üzemanyagot nem bírja spénesedik és befalcol
Persze a vásárlók döntő többsége nem üzemanyag ellátó rendszer alapján választ magának autót. Pedig, ha ez tönkremegy és nem javítható egy 5-6 éves autó árát tekintve símán gazdasági totálkár
Vigyázzunk az egymillió km-erekkel. Még az iveconak(amit áruszálítok közül talán az egyik legjobbnak tartok a 35 c sorozatból(na nem a 2,3-s 5 gangosat mert az megrakva már lepkefing gyenge) nagyon gondos gazda mellett (olajcserék egysöför használat, melegen járás, hosszú távokat járás, tempomattal járás, diffi olaj, váltóolaj, stb. minden kötelező karbantartási periódust betartva lehet esélye egy szűk millióra TALÁN
) Na őket erre is tervezik.
Lehetne itt ragozni még, nincs értelme. aki 200 ezer km-ert elfut vele évente 2 évente cserélje le. Mondjuk azt sem írigylem aki 200 ezerkm-ert vezet egy évben az gyakorlatilag nem száll ki az autóból
A turbók általában 150.000 - 230.000 f/perc fordulatszámmal dolgoznak. A fordulatszámuk nem a motor fordulattól függ, hanem a motor terhelésétől, teljesítményétől.
A turbók végtelenül egyszerű szerkezetek, csak sajnos ők vannak a sor végén. Az olajcsere elmulasztása, hidegen gyilkolás, melegen nem visszahűtés...stb. Ezekkel jelentősen csökkenthető a turbó élete. Ha nem hülye a user, akkor sok százezret kibír!
Az alacsony fordulatszám nagy belső nyomatékot okoz. Ami nagy belső terhelés és erősebb csapágykopás és egyéb hajtáslánci szerkezeti elem nagy igénybevételét jelenti.
A teherautók, kamionok motorjai másképp vannak tervezve. Nem összehasonlítási alap a normál személyautókhoz, kisteherekhez.