Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem simán lemegy két szálon ugyan az a feszültség..
a 12 v-os akkuból nem lesz 6 v-os ha két fogyasztóval terheljük..
azt már inkább elképzelhetőnek tartom, hogy folyamatos töltést kíván az akku a folyamatos feszültségkeltéshez..

álló motornál inkább elképzelhetőnek tartom a megfelelő feszültség hiányát..

azaz semmi nem zárja ki az egy trafó két izzó megoldást, ha egyszer a gyakorlatban létezik,mert megcsinálta valaki
reszelek majd fél kiló magnéziumot aztán avval jól körbe tudok nézni
Próbálkozz fáklyával!
Én meg aszondom,hogy nem kell a motoromba xenon mert az amúgy is kiviszi az agyatlan autós szemét! , , , , ,
rák enné ki...... 2 éve minden héten jártam szinte pár házzal mellé
most meg pest másik felén melózom.....
no de majd lesz valami legalább tudom mit keresek, előbb-utóbb meglesz
addig meg rákötözök egy viharlámpát pluszba
A xenon-nál a begyújtás úgy történik, hogy egy 20 000 V-os impulzus ionizálja az égőben levő gázt, begyújt ,és a 35V -ívfeszültséggel világít.Én nem tartom valószínűnek, hogy ez lehetséges 2 égővel .
r6 yamahán láttam 1 trafó 2 izzó megoldást, elég stabilnak tűnt
no majd körbenézek....
de amilyen gyík boltok vannak felénk tuti nem lesz
köszi!
Megkerestem! A típusa:HS1, 12v 35/35 W HALOGEN.
nekem mindegy milyen izzó......
mert sajna az eredeti foglalat eltört, most egy rugó tartja a helyén a h4es izzót
sőt lehet a fókusz sem az igazi....
ledes index/hátsólámpa tervben van csak eléggé borsos a kivitelezés
Az a köröm ami felülre esik 2mm-rel szélesebb.Más minden ugyanaz.A körmöt meg tűreszelővel manikűröztem.
De ez H3-as !
Féklámpa és indexek helyére led-est!
Elméletileg 35/35-ös halogénizzó kellene , hogy legyen.Majd előbogarászom.mi a típusa,nekem ilyen van most.Olyan mint aH4-es csak az egyik , -helyzetmeghatározó- körömből le kellett picit reszelni.
kevés a töltésem
ha már nyomok egy féklámpát alig látok
index meg teljes vakságot okoz.......
pedig már minden összeköttetést csatlakozót kapcsolót megtisztogattam
de hát 35w izzó volt benne gondolom erre tervezték
amíg az akku tudja támogatni addig jó utánna kész van
az 55ös tompítottal még elvan ha nincs más fogyasztó de itt is szűk 12v van a rendszerben
világítás nélkül van 14v körüli töltés
Pedig valamit ki kell találnom... a szúrófények 2 x 55w teljesítménye, a fényszóró + 55w terhelésével már sokkolja a generátort - kéne valami (xenonmentes) ötlet
Nagyon sok LED van kis helyre integrálva, és a hőt nem tudják jól elvezetni.Rövid az élettartam.
Nemrég árultak a Helvoxba h3/h7/h4 LED izzókat, de ha jól látom levették a kínálatból...gondolom nem véletlenül én is ilyet akartam az új szúrófényekbe, de nem találtam.
Miért nem bírja?
Nem hiszem hogy lenne LED.Talán 2-3 év múlva.
ettől a 35w xeontól nincs kisebb?
tesztelem egy ideje egy 55/60as égővel de nem bírja......
esetleg led elérhető már előre?
Javaslom a távolságihoz építsd be!
A tompított az csak meghatározott távolságra világíthat ! Azzal nem helyettesítheted a reflektort!Ha a tompított messzebb világít mint szabad lenne, akkor vakít.Akkor előfordulhat az, hogy a szembejövő ráteszi a dupla xenon reflektort, Te meg tapogatózol utána.Gondold át figyelmesen.
Sziasztok!

Van egy xenonszettem melyet az előző vifferemhez vettem ami egy naked változat volt, tehát egy lámpás. Lecseréltem a motort persze csak egy másik vifferre egy rc36-ra amin külön van viszont a távolsági és külön a tompított izzó.
1. Na most így tanácsra lenne szükségem
meg lehet-e az egy trafóról oldani úgy, h veszek egy tompított izzót és egy távolságit? (ebben az esetben a régi bi izzóm kuka, és akkor mennyi a külön izzók kb )
2. Csak az egyik izzó helyére rakjam be mondjuk a tompított helyére, így az bőven elég lesz ahhoz, h refit innentől nem is akarok majd használni.
Köszönöm a segítséget