Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fogalmam sincs, de a tünetek alapján talán a trafó. Melegszik, megszűnik a kontakt, visszább hűl, újra van kontakt.... Talán. De ha külön trafón van a refitől a tompított, talán a trafó átcserélésével kiszűrheted.
Van olyan sanda gyanúm, hogy a xenon elektronikája valahol kontakt hibás lehet. De a gyújtáskapcsoló hibától vezetéktörésig minden lehet .
Sziasztok.Nekem meg szarakszik a xenonom.ráadom a gyújtást akkor jó a tompított meg a refi is.Mindkettő xenon.De ha megyek pár kilométert akkor a tompított egyszercsak kialszik.Leállítom a mocit és megint ráadom a gyújtást akkor megint ég a tompított.Vadiúj akksit tettem ma a motorba és ugyanúgy csinálja.Kontakthiba nem hiszem hogy lehet mert akkor összevissza világítana sztem.Ha valaki tud segíteni hogy mi lehet a gond megköszönném.
Én speciel nem fogok, minden motor attól olyan amilyen, ahogy megtervezték és legyártották. Ha xenonra vágyok, olyan motort veszek, amiben gyárilag az van. (na az se holnap lesz ) Nem vagyok híve az utólagos módosításoknak, ha az eredeti alkatrész betölti a hivatását.
Jó estét. Jó szurkolást ! Én cseppet sem vagyok híve a xenonnak ! Ha rendesen van beszerelve, és jól beállítva, akkor o.k. A probléma akkor van amikor sötétkék égőt tesznek be ! Teljesen felesleges. Nem fog vele jobban látni, mert a szem a zöldes-sárga fénytartományra a legérzékenyebb. A "sötétkék" égő ilyet keveset ad ki!
És főleg akkor nem ér szart sem ha azzal a kevéssel is az eget világítja meg az ápolt.
De tenni kell bele 3000 Kelvines égőt, az elég fényt ad, és közlekedési felügyelet legyen a javából aki megmondja mi adja a fényt belül. Ha már ilyen ingeretek van, hogy nektek xenon kell.
Bazzz! Tudtam én, hogy lesz hátránya annak, hogy én voltam a fekete bárány a családban! Mindenki jogász, csak én éltem ki a fiatalságom! Vicc volt, csak a fele jogász. Van orvos is. De még egyszer köszönöm a kiigazítást! Mea culpa!
ugyanaz a rendelet, eltérő rendelkezés
Köszönöm, nem tudtam, hogy motorkerékpárokra külön rendelet vonatkozik.
van egy ENSZ EGB rendelet. Az nem írja elő. Amúgy motorra a magasságállítás még megoldható talán, bár nehezen, de az utólagos mosó......gondold végig.
Azért nem vakít a motor mert lefelé állítjuk direkt.
Az autós más tészta.
Csak kérdezem, akkor az nyugodtan vakíthatja a szembejövőt? Bár motornál nagyon ritkán tapasztalom a vakítást, de az autóknál főleg az utólagosan belekókányolt xenonnal gyakran.
Jut eszembe, a motoroknál miért nem kell ugyanúgy biztonságossá tenni a xenont? Aki már elszánja magát az utólagos beszerelésre, az a hozzátartozó kellékeket is be tudja implementálni.... Szerintem.
motorra nem kell mosó és magasságállító, hagyjátok már ezt abba. De a foncsor igaz, ha nincs benne csak a halogén jelzés az gond lehet.
+ megfelelő foncsorral, mert a nélkül semmit nem ér a mosó és a magasságállító
Xenon motorba? Automata magasságállítóval és fényszórómosóval? Mert ha ezek nélkül szereli be akárki és ellenőrzik, morcosak lesznek a közlekedési rend őrei..... Nagyon sokba kerülhet...
nekem is Xenon van a mociba, 35w-Bixenon :) soha nem volt gondom vele :) elöte 125rs be is xenon volt es ot sem volt gond, a robogoba is raktam :) de ot a gyujtäson keresztül nem volt annyi aram hogy bekapcsoljon, igy aksira kototem a + utäna nem volt gond ;)
helo

aksis első világitást akarok simora és kelle pár tapasztalat hogy érdemes e, persze nem a gyári fesz szab lesz...
előreis kösz a segitségeket!
Sziasztok!
annyi információt találtam már ebben a témában, viszont azzal kapcsolatban hogy hol érdemes h4 bi-xenont venni nem nagyon találtam, valami tartósabb kéne nem gagyi,
köszii
nagyon szépen köszönöm mindenkinek.
Egyébként is gyújtáskapcsoló után kellene kötni az ilyen dolgokat.
Én nem a feszültséget stabilizálnám, hanem az áramot.... LM317 és társai.
Ezért jó, ha van világításkapcsoló a motoron.
Akkor kapcsolom be, amikor akarom.
78xx a nevük.
Pl a 7812 az 12V-os stab, a 7805 meg 5V-os.
jó reggelt uraim, egy kérdés vagy észrevétel, volt e valakinek olyan hogy betette a motorba a xenon szettet, és ha sokáig nem mocizott lemerült a gép, azért kérdezem, mert én egész tavaly ezzel a gondal küszködtem 1 hét alatt lemerült az akksim, most akartam vásárolni ujjat, (azóta kivettem a xenont) és azért odabotorkáltam a géphez, megprobáltam elinditani, nem számitottam arra hogy sikerül, nem igy lett az akksim másfél hónap állás után is gyönyörüszépen elinditotta a vasat, ugyhogy hála istennek, nem kell cserélnem, (jótanácsként mondom, a bekötésnél ügyeljetek arra, hogy a fix tápot gyujtásutáni pozitivra kössétek vagy köttesétek, mert akkor nem fogja leszopkodni az akkut. üdv szép nyária napot mindenkinek.
helló led et akarok a motorom lámpájába rakni a kérdés a következő annak kell ugye egy feszültség stabilizátor annak mi a neve ilyen azonosító szám meg ilyenek érdekelnének simsonba akarom 6 voltos a gyújtás és 3 voltos ledeket raknékbele úgy kötöttem őket hogy 6 voltra jöjjenek ki ketőt párhuzamba majd ezeket a kettes csoportokat sorba kötöttem. de kéne egy stabilizátor
Nem lesz elég. Nekem az akkufeszültség 3A-es külső terheléssel visszaesett ~12,3-12,5 Voltra. Ez hidegben kevéske. Pedig 150 W-os generátorom van.
Ezért kellene mérni ! Venni egyet bekötni menni vele egy kört, és meg fog látszani.