Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sokkal, de még jobb lenne dpf nélküli, de azok meg már öregek.
250et írtam,amibe nem számoltam bele a vásárolt autó hazajövetelét.Szóval 300+Meg a te kieső időd.
Stellantis.
kicsi pénzért kell venni egy t4-et, ezek már millió felett futottak szóval tuti bírnak még párszázezret
Akkor ha olyat veszek amiben még nincs adblue, akkor beljebb vagyok? A szomszéd azt mondja az ő 2004-es Opelje isuzu motoros és az jó. De az ilyen korú auzók meg már szét vannak hullva, ilyet nem vennék már meg, nem lomizni kell 😁 A ford connect az új autó lenne, 7,9+fa 2 literes motorral és gyári horoggal. Alig drágább mint a 4-5 éves használtan.
Biztos hogy kevesebb,te irtad hogy 200e.
Az meg jelen matematika tudas szerint kevesebb.
A te utad sem kevesebb.
Maga az autó psa
3-4 kilo körül van a díja.
Jogos.
nincs. egyforma mind. A psa nem rossz a 2000-es dízelek terén mondjuk az opelba pont nem olyan motor van lehet valami retyó dci 😅
Bár az is használható volt már ilyenem.
németben jobb ha törökül beszélsz a másik két nyelvel nem sokra mégy ott 😅
a becsületnepper ott lakik melletted. Azért az 1-2 százezer pluszért tuti nem geciznék vele.(kezeit széttáró)
nem psa motoros. Az enyém az igen. Francia dízel mind egyforma. volt már 2 francia autóm is egy retyó meg egy pezsó 😅
A pezsóban most van 125 5 év alatt és köszöni szépen jól van(meghajlós) A szokásos adblú gondok de nincs olyan motormárka amiben ez a rendszer van már építve és ne halna meg idővel. Retyóba olyan 700 ezer volt. Tette a dolgát. Az még egy idősebb darab volt egr nél nem volt benne bonyolúltabb dolog 😅 Apróságokat kellett benne cserélni alapvetően egy használható darab volt.(kezeit széttáró)
Át lehet csak a vontathatóság, valós súlyok és jogsi legyen rendben.
Szinte egyiket sem amit meg igen arra legfeljebb trabant súlyú autó mehet.
ez nem ford hanem egy opel viváró.. Ismerősnek van. Szokásos dpf gondok. Amikor én rá költöttem az enyémre 7 kilót ő már túl volt rajta 😅
Jó lenne ha már eleve lenne rajta horog, a 2020 utániaknál főleg kell erre figyelni bár idősebbet keresel, de hátha.
Azért mert ő is csak angolul tudott (hisz veled beszélget) és a németek hiába mondták, hogy már rég kész van azt hitte még mindig rossz. 😁
A renault nem psa, az a pugeot, citroen, olaszok egy része, fordok, volvók, mazdák meg egy halom más amibe psa motor került, a renault is hasonló, az is sok autóba szállít motort, a kisebb mercikbe most is olyat tesznek. Igazából szinte mindegy mit vesz az ember, szerencse dolga, hogy jól jár vagy sem mert a többi motorgyártó motorjainak is van ugyanannyi baja mint ezeknek.
Ausztrián szerintem nem bírod tréleren áthozni, de nem tudom mik most az aktuális szabályok.
Egy ilyen szétbontott vivaro motor van hátul a garázsban, tulajdonképpen működött amikor szétszedték. Minden megvan, szóval jó pénzét lesz alkatrész 😀
hívd őket: https://www.trexcar.hu
mondanak majd egy jó árat van vagy 50 kamion ami hordja befelé a kocsikat
repülővel 1 nap alatt meg tudod nézni meg kifizetni
Ja,és benzines az aszma.🤣
Milyen repterre fejutás?Nulladik 25 perc.😂
A vamrendszam azert is jo mer egy honapig itthon szaladozhatok vele.Kell is annyi mert nincs azonnal honositas.
Tovabba csak vissza kell az üzemanyaggal szamolni,es nem minden trélert lehet sima B-vel vezetni.
Nomeg nem mindenki él hal a 3 nap alatt 3-5000 km vezetésért nyüves autopalyakon.