Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A pecakocsi nem jutna ki az orszagbol.
Egy 2t-s trailernek az önsúlya legalább 7-8q ezért egy kombi astra is határeset nem véletlenül hirdetik az ml merciket és hasonlókat azzal, hogy 3.5t-s a horog, 1 tengelyes trailerek olyan 1,3-1,5t-ok és legfeljebb 7-8q-s autókat vihetnek hivatalosan.
minden van, igaz nekem csak 2.8as a horog, de tuti van ilyen futó is, egy astra kocsit az is elbír
nehézpót van kocsira is meg mezőgazdasági vontatóra is
c jogsi azért nincs mert a színtévesztés miatt nem kaphattam meg, amúgy az is lenne
Neked van akkora autod vonohoroggal ami kibir egy frankfurt oda-visszat egy autoval a hatan,es egy nehezpot jogsi?
arról nem tehetek hogy ilyen balfék vagy 😂
Hat,mivel a H-n nincs vonohorog,csak az enyemen,ami viccesen bir el egy autoszallitot.
Van a furgon,az meg lehetne.
Egy ilyen 500 kilo.De csak 1500 az össztömege,ami szivas mert az aszma onmagaban 1300 kilo.
Ha nagyobb futot huzok akkor meg 4250- bol futok ki mert 2,2 tonna a furgon.
Es nagy kedvem van furgon+futo autopalyadijjal menni 80 al vegig.
Amit linkeltem opelt abban még nincs adblue rendszer csak dpf mint az enyémben.
10 körül már adnak akkorát amire rámehet egy astra, de ahhoz olyan autó is kell ami azt hibatalosan el is húzhatja és ahhoz jogsi. Vagy az a kérdés, hogy traileres mennyiért hozná haza? pár éve gyűjtőben németektől 100000-ért hozták haza haver cége ahol ő ezt csinálta, kifelé új autók hazafelé használtakat gyűjtöttek össze.
Se a kocsi,se a jogsi nem alkalmas egy autoszallito futo vontatasara.
Szoval meselj meg.
napi 15-20pénz a futó bérlés, nem nagy összeg. 3 nap alatt megvan a kanyar
amúgy mint már írtam vannak cégek akik evvel foglalkoznak hogy behozzák a kinézett kocsidat
ismerősék úgy csinálták hogy kimentek öten egy kocsival, majd behoztak 4 kocsit lábon
135e 3 napra.Ebbol kijon a repulo,ket ejszaka hotelben,es a berelt kocsi.
Az uzemanyagdijbol kijon a hazaut meg az importrendszam,amivel egy honapig jarok itthon.

https://www.autoszallito-berle...
Kifele rohadtmessze van,visszafele kell,ha ezt nem fogod fel.
Kerdes,altalanos polgari aron mennyi napidija van egy trélernek?
Nem istenkirály blődi ára,csak a piaci.
Blabla......
egy soproni ismerősnek van egy 15 éves sprinter, olyan állapotban van mint az új
pedig bort hord vele heti szinten
én tuti felhajtanék valami régebbit ami fasza állapotban van
engem felbaszna az hogy milliós tételekben kell költeni egy fiatal kocsira, olyanokra amik 10 évvel korábban még párszázból fenntartható volt

pl ismerős berlingóját 1,7 millából rakták rendbe, és nem lett tökéletes, idén már rátolt 4-500 ezret
140ezer futással lötyögtek a szelepek a vezetőben, nekem 300 felett még a szelepszárszimmering is gyári......
Azt írtam 200 de lehet hogy inkább 250.És igen,ebbe az új autó hazautazását még bele sem számoltam,üzemanyag pálya díj így 300+ lesz a vége.Szóval nem volt terelés,mert nem azt írtam hogy nem számít,hanem hogy nem számítottam bele,vagyis egy +tétel lemaradt.De ha neked egyszerűbb ez a repülős,a te dolgod.Arról nem beszélve hogy azt írtad hogy nem mindenkinek van kedve ennyit vezetni.....ja,de azért haza,hazavezetsz egy bizonytalan autóval.Érdekes,kifelé rohadt messze van,haza már nem.
Ezen azért megoszlanak a vélemények a használók részéről. De alapesetben igy működne. Az más, hogy a meghibásodás javítása egy, a motor működését nem befolyásoló plusz dologra miért költsön az ember százezreket. Különösképp, hogy a gyártási javitási meg egyéb költségek figyelembevételével nem is biztos, hogy annyi hasznot hoz, mint amit kibocsátási normákkal nyernek.
Nem te 200-250 et irtal,es szo se volt nem szamit bele meg ilyen terelések.
Johogynem nar a kebabost is felsorolod hogy ne te legyel aki elsőre A-t mond majd utana B-t.
Te mondtal 200-250-et.
Es elkalulaltad.Vanolyan hogy istenkiraly blődi hulyeseget dumal.
Miért gondolod ezt? Ez így nem igaz.
Töltögetni kell bele, ennyi.
Ha meghibásodik, akkor javítani.
Ez kb. mindennel így van.
Hát.....olyat már nem igazán fogsz találni.
Járj utána,én pl úgy tudom hogy a francia autók sokszor be tudják szopatni a szerelőt,olyan értelembe hogy problémás a hibafeltárás,ami mind idő és pénz.Estleg megnézném az alkatrész árakat,bár szerintem meg inkább a japánra jellemző hogy sokkal drágább.Mondjuk az is tény hogy ezekből sok rohangál az utakon,szóval biztos találni hozzá jó szerelőt meg sok alkatrészt.
Olyan régit biztos nem, az ilyen 10 évesig hajlandó vagyok elmenni ha abban nincs meg adblue amire magára többszázezret kell költeni 🙈
Az milyen?
Olyan már nincs, a zafirában is van gyárilag ami 2005-ös, pont ez az egyik para vele. Adblue nincs benne szerencsére.
Olyan autót vegyél ami szerelhető és van hozzá alkatrész dögivel.
Ha az elég akkor inkább azt, pár év gari azért nem rossz.