Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Arról is volt videó, hogy furta ki utána beszakadt csavart? 🤣
(ez vicc vót)
Ezt nem tudom, sosem érdekelt. Csak láttam, hogy ugyanolyan a szerkezet ugyanolyan csavarokkal és szíjkerekekkel, mint amit te fotóztál.
Chevy cruze,sonic,vauxhall,saturn,alfákban,croma,jastra es egy vagon GM modellben ez van.
Az opel azert volt veszteseges mert a GM rajuk terhelte a fejlesztesi költsegeket az egesz konszernen belul.

The Z18XER is a 1.8L Ecotec petrol engine from GM/Opel, commonly found in various 2000s-2010s Vauxhall/Opel models like the Astra H, Zafira B, Vectra C, Insignia, and also sold as the F18D4 in some Chevrolets and rebadged as engines for Alfa Romeo 159 and Fiat Croma. It's a durable inline-4 engine producing around 140 horsepower, known for its use in popular European family cars.
Key Cars with the Z18XER Engine:
Opel/Vauxhall Astra H (2006-2010)
Opel/Vauxhall Zafira B (2005-2010)
Opel/Vauxhall Vectra C (2005-2008)
Opel Insignia A (2008-2010)
Opel Signum (2006-2008)
Chevrolet Cruze (as F18D4)
Alfa Romeo 159 (1.8 JTS version)
Fiat Croma (1.8 16v version)
Engine Specifications:
Type: Inline-4 (Straight-4)
Displacement: 1.8L (1796 cc)
Power: ~140 PS (103 kW)
Fuel: Gasoline (Petrol)
It was a widely used engine for GM's European lineup during that era, known for reliability in everyday driving.
Opel Z18XER - Engine Specs
General information. Engine Specifications. Engine code. Z18XER. Layout. Four stroke, Inline-4 (Straight-4) Fuel type. Gasoline (petrol) Production. 2005-
De meg a ducato 2,3 as is sima nem bordas veztengellyel megy.
Néztem róla videót, Opel Mokkán húzta a csávó 50 Nm + 150° + 15°-ra, szóval ezek szerint ez ilyen.
Meg,"ina germany".No,kicsit erőltesd meg magad.🤣
Megnézted milyen gyártmány az az alkatrész?
Ami szar volt a kocsimban az mind "made in france" 😆
Az ne zavarjon össze hogy 17 ig volt GM tulajdon,csak utana lett francia.🤣
Meg az sem baj ha elbasszák, mert akkor egy autóval többet tudnak eladni.
Azaz. De már az Opel is francia, meg is látszik rajtuk, mert az F asztrán még volt ékpálya.
Barmelyik közegbe lihegős erőltetes.
ebbe a környezetbe pont elég
Soha el nem romlós swift 2 veztengelyére a tárcsa csőstiftel volt rögzítve, amit elnyírt.. szerencsére komolyabb baja nem lett, csak nem indult be
Ez eleg izzadsagamszagu tuszkolasa a mondasnak.
Ne légy kretén,talaj ki jobbat.
de spóroltak pár perc gépidőt a tengelyen
aztán amikor 200 eurós percdíjakon üzemel egy gép akkor minden perc számít
aki összeszereli annak meg 2 perc plusz jelent
ford, francia meg a fos opeled 😂
? Mifene az f-es auto?
Nem csak kocsit, de még tuktukot sem láthatott, mert Ilyet papíron sem csinálunk.
Ahol fontos az időzítés ott lehet drágán, olcsón, jól rosszul, de kényszer kapcsolattal kell pozicionálni.
Kivétel akkor ha az a cél hogy szart csináljunk. Pl. kolléga Mondeója emiatt döglött meg. Bekapott egy krumplihálót feltekeredett, és eltekerte a vezérlést a főtengelyhez képest. A Ford meg csak pingvinezett, hogy ez ilyen.
vagy csak simán indiai kolléga aki csak képeken látott kocsit....
és ugye ha papíron működik akkor annak működnie kell a motortérben is
F-es autó? Mert értelmes mérnök nem csinál ilyet egy vezérlésre.
Pontosan a bordas tengely miatt kerdezem. Amiota lehetseges a jo illesztes elkeszitese egy bordastengely kepeben, nem is ertem, hogy a problemas helyeken miert nem az van.
Talan mert nem bordas tengelyre megy,a mernokok igy talaltak ki.
Minek ennyire lehúzni?
Szerencsere nincs annyi tapasztalatom hogy kételkedjek.Igy marad a manual.
Akkor ennyi. Csak első hallásra soknak hangzott.
Rajtad van egy falut telire elkató szalonnamennyiseg.
Es nem is mozogsz valami tul gyorsan,szoval ruti te vegzes szarul.