Nem nekem kell megerőltetni magam, mert nem én szerelek már egy hónapja egy fostos vezérlést, amit egy laza vasárnap délután oldottam meg az értelmesen tervezett autóimon.
Valószínűleg nyúló csavar van benne, mint a HF-nél szokásos.
Viszont ezeket csak egyszer lehet lehúzni, utána kuka, új csavar kell, mert másodikra jó eséllyel már vagy nem ezekkel az adatokkal kell lehúzni, vagy tényleg beleszakad.
Chevy cruze,sonic,vauxhall,saturn,alfákban,croma,jastra es egy vagon GM modellben ez van.
Az opel azert volt veszteseges mert a GM rajuk terhelte a fejlesztesi költsegeket az egesz konszernen belul.
The Z18XER is a 1.8L Ecotec petrol engine from GM/Opel, commonly found in various 2000s-2010s Vauxhall/Opel models like the Astra H, Zafira B, Vectra C, Insignia, and also sold as the F18D4 in some Chevrolets and rebadged as engines for Alfa Romeo 159 and Fiat Croma. It's a durable inline-4 engine producing around 140 horsepower, known for its use in popular European family cars.
Key Cars with the Z18XER Engine:
Opel/Vauxhall Astra H (2006-2010)
Opel/Vauxhall Zafira B (2005-2010)
Opel/Vauxhall Vectra C (2005-2008)
Opel Insignia A (2008-2010)
Opel Signum (2006-2008)
Chevrolet Cruze (as F18D4)
Alfa Romeo 159 (1.8 JTS version)
Fiat Croma (1.8 16v version)
Engine Specifications:
Type: Inline-4 (Straight-4)
Displacement: 1.8L (1796 cc)
Power: ~140 PS (103 kW)
Fuel: Gasoline (Petrol)
It was a widely used engine for GM's European lineup during that era, known for reliability in everyday driving.
Opel Z18XER - Engine Specs
General information. Engine Specifications. Engine code. Z18XER. Layout. Four stroke, Inline-4 (Straight-4) Fuel type. Gasoline (petrol) Production. 2005-
De meg a ducato 2,3 as is sima nem bordas veztengellyel megy.
de spóroltak pár perc gépidőt a tengelyen
aztán amikor 200 eurós percdíjakon üzemel egy gép akkor minden perc számít
aki összeszereli annak meg 2 perc plusz jelent
Nem csak kocsit, de még tuktukot sem láthatott, mert Ilyet papíron sem csinálunk.
Ahol fontos az időzítés ott lehet drágán, olcsón, jól rosszul, de kényszer kapcsolattal kell pozicionálni.
Kivétel akkor ha az a cél hogy szart csináljunk. Pl. kolléga Mondeója emiatt döglött meg. Bekapott egy krumplihálót feltekeredett, és eltekerte a vezérlést a főtengelyhez képest. A Ford meg csak pingvinezett, hogy ez ilyen.
Főleg hogy ezen nincs ilyen béna vezérműtengely. 😁
Szoval F-es trolid van. 🤣
Viszont ezeket csak egyszer lehet lehúzni, utána kuka, új csavar kell, mert másodikra jó eséllyel már vagy nem ezekkel az adatokkal kell lehúzni, vagy tényleg beleszakad.
(ez vicc vót)
Az opel azert volt veszteseges mert a GM rajuk terhelte a fejlesztesi költsegeket az egesz konszernen belul.
The Z18XER is a 1.8L Ecotec petrol engine from GM/Opel, commonly found in various 2000s-2010s Vauxhall/Opel models like the Astra H, Zafira B, Vectra C, Insignia, and also sold as the F18D4 in some Chevrolets and rebadged as engines for Alfa Romeo 159 and Fiat Croma. It's a durable inline-4 engine producing around 140 horsepower, known for its use in popular European family cars.
Key Cars with the Z18XER Engine:
Opel/Vauxhall Astra H (2006-2010)
Opel/Vauxhall Zafira B (2005-2010)
Opel/Vauxhall Vectra C (2005-2008)
Opel Insignia A (2008-2010)
Opel Signum (2006-2008)
Chevrolet Cruze (as F18D4)
Alfa Romeo 159 (1.8 JTS version)
Fiat Croma (1.8 16v version)
Engine Specifications:
Type: Inline-4 (Straight-4)
Displacement: 1.8L (1796 cc)
Power: ~140 PS (103 kW)
Fuel: Gasoline (Petrol)
It was a widely used engine for GM's European lineup during that era, known for reliability in everyday driving.
Opel Z18XER - Engine Specs
General information. Engine Specifications. Engine code. Z18XER. Layout. Four stroke, Inline-4 (Straight-4) Fuel type. Gasoline (petrol) Production. 2005-
De meg a ducato 2,3 as is sima nem bordas veztengellyel megy.
Ami szar volt a kocsimban az mind "made in france" 😆
Ne légy kretén,talaj ki jobbat.
aztán amikor 200 eurós percdíjakon üzemel egy gép akkor minden perc számít
aki összeszereli annak meg 2 perc plusz jelent
Ahol fontos az időzítés ott lehet drágán, olcsón, jól rosszul, de kényszer kapcsolattal kell pozicionálni.
Kivétel akkor ha az a cél hogy szart csináljunk. Pl. kolléga Mondeója emiatt döglött meg. Bekapott egy krumplihálót feltekeredett, és eltekerte a vezérlést a főtengelyhez képest. A Ford meg csak pingvinezett, hogy ez ilyen.
és ugye ha papíron működik akkor annak működnie kell a motortérben is