sanya ilyen már régen nincs ezt nem tudtad?(kezeit széttáró)
én vettem néhány éve egy tojota furgont aztán mire hazaértem vele kiderült, hogy egy pezsó 😂
kb. 2 éve kiszedtem a lábszőnyeget volt egy nagytakarítás hát a szőnyeg szerb volt, a műanyag dobozok kínai amikor égőt cseréltem az magyar volt a motor az üzemanyag ellátó rendszerrel együtt francia a fék és az embléma japán amit szintén kínában gyártanak. De ha leszdegetném a hátsó lámpákat meg a kárpitokat találhatnék benne ukrán és lengyel dolgokat is a szlovák mellett ebbe biztos vagyok 🤣
Tévedésben vagy,teljes mértékben volvo fejlesztés.Kínaiak nem tudnak belsőégésűt fejleszteni,ők ezt úgy lopják,vagy így jutnak hozzá.Kicsit olvass utána a volvonak,14-ig még raktak bele minden szart,renaukt,ford stb,aztán 14-től saját fejlesztést raktak bele,amit itt terveznek itt fejlesztenek.
Amíg európaiakkal álltak össze addig az az volt, utána már csak egy nevet vesztett semmi, ki említi ma még a volvót bármiben jónak, egyedinek? Senki, egy lecsúszott túlárazott valami. Persze ez érvényes a többiekre is.
Motort az sokszor változtattak, a régi 340-es volvóba valami francia volt, a 740-be fóccvágen, aztán jött a ford korszak meg a faszom tudja mennyi még... mindig összefeküdtek valakivel, míg egy balek kínai meg nem vette a nevet.
Nam annyira pont a ktm-ről szól ez hanem a mentalitásról, 4 éve mikor új autót néztünk nekem a sangyong tivoli tetszett ár érték miatt, de mégis egy sokkal kisebb renault lett hasonló áron mert a fórumokon páran panaszkodtak az alkatrész ellátásra ami miatt hetekig akár hónapokig állt egy kicsit sérült autó. Lehet, hogy csak rossz szervizbe mentek vagy bármi, de engem befolyásolt a választásban.
ez megy egy ideje, pénzért mindent megtszenek
pl 25 éve a black&decker egy egész használható gépeket gyártó cég volt, aztán fullgagyi kínai lett
a bosch meg mostanában megy nagyon lefelé, pedig anno a kék bosch mehetett reggeltől estig bármi gép volt
amikor megvettem a 650w fúrót az volt az első akció hogy betonoszlopba 12es fúróval beletoltam csomó lyukat aztán meg se igen melegedett a gép
125ös sarokcsiszoló lamellás korongot elronygoltam egymás után 5-6 db és hibátlan volt
most meg a 1400w sarokcsiszoló lamellás koronggal 20 perc után büdös
ezek is kurvára bosszantóak
Na ja, ma gyakorlatilag mindegy mit veszek mindenben ugyanazok az alkatrészek, moorok vannak semmi egyéniség, ha németet, franciát, olaszt, japánt vagy kínait akarnék venni akkor azt várnám el, hogy a márkára jellemző tulajdonságokkal bírjon.
Megtudnád ha függnél tőlük, de engem ez fehér európaiként zavar nem kicsit. Legyen kínai névvel kínai márka ami sikeres lesz, de az európai fehér senkiháziak akik ahelyett, hogy próbálnák a márkájukat eredetiként megtartani fillérekért (ami persze nekik nem kevés) eladják a legendát.
Oltás... na, baszod keress még valamit.
DCde sajnos a korlátoltságod még ezredszerre sem fogod fel, hogy kibebaszottul senkit nem érdekel, hogy igaz-e a ktm-ről az állítás, a lényeg, hogy van egy állítás, ami miatt az emberekben kétségek ébredtek fel és ez az árakban is meglátszódik.
Pont az ilyen identitás kerül a gyártónak sok pénzbe, mert hiába rajong érte 100-ból 5 ember, ha a maradék 95 meg elutasítja, és nem veszik meg az autót.
Nosztalgiából próbálunk még a márkanevekbe belekapaszkodni, de gyorsan rájövünk, hogy már az se ugyanaz.
Mercibe villanymotorok,itt készül Veszprémbe.
én vettem néhány éve egy tojota furgont aztán mire hazaértem vele kiderült, hogy egy pezsó 😂
kb. 2 éve kiszedtem a lábszőnyeget volt egy nagytakarítás hát a szőnyeg szerb volt, a műanyag dobozok kínai amikor égőt cseréltem az magyar volt a motor az üzemanyag ellátó rendszerrel együtt francia a fék és az embléma japán amit szintén kínában gyártanak. De ha leszdegetném a hátsó lámpákat meg a kárpitokat találhatnék benne ukrán és lengyel dolgokat is a szlovák mellett ebbe biztos vagyok 🤣
Ha-ha-ha! A ktm jovoje engem? Ezt mibol jott le neked?
En a ktm arairol beszeltem es em arrol, hogy az "arak" estek.
pl 25 éve a black&decker egy egész használható gépeket gyártó cég volt, aztán fullgagyi kínai lett
a bosch meg mostanában megy nagyon lefelé, pedig anno a kék bosch mehetett reggeltől estig bármi gép volt
amikor megvettem a 650w fúrót az volt az első akció hogy betonoszlopba 12es fúróval beletoltam csomó lyukat aztán meg se igen melegedett a gép
125ös sarokcsiszoló lamellás korongot elronygoltam egymás után 5-6 db és hibátlan volt
most meg a 1400w sarokcsiszoló lamellás koronggal 20 perc után büdös
ezek is kurvára bosszantóak
DCde sajnos a korlátoltságod még ezredszerre sem fogod fel, hogy kibebaszottul senkit nem érdekel, hogy igaz-e a ktm-ről az állítás, a lényeg, hogy van egy állítás, ami miatt az emberekben kétségek ébredtek fel és ez az árakban is meglátszódik.
Nosztalgiából próbálunk még a márkanevekbe belekapaszkodni, de gyorsan rájövünk, hogy már az se ugyanaz.