Akkor eddig sem az volt,mert már eddig is résztulajdonos volt a bajaj.Na meg aztán mindegy is.Van Ktm?Van.Te azt mondtad lehuzzák a rolót,lehúzták?Nem,a ktm továbbra is gyárt motorokat,próbálhatsz itt kapaszkodni bármibe,hogy de nem ez a tulaj nem ez irányít,de attól még ez tény marad,van ktm.És amíg nem a bajaj többlet tulajdonos addig nem ő a főnök pénz ide vagy oda,feltételei lehetnek de nem ő dönt.
Persze az osztrákok szétbaszták, az indiaiak meg szó nélkül odalöknek nekik másfél milliárdot 😄 királyfi még te se lehetsz ennyire naív 😂
Tőlem aztán nevezheted stratégiai partnernek is lényeg az hogy ez már nem ktm hanem bajaj
Nem,az irányítás osztrák kézben van,a bajaj csak stratégiai partner.Sokan nem tudják,te biztosan mert te mindent tudsz,a triumph pont ugyanígy működik,ott is stratégiai partner a bajaj.
25 ekső negyedévben nem is volt gyártás,nyáron indultak.Nem vették meg,csak nagyobb részesedésük van,de még mindig kisebbségi tulajdonos.Teljesen mindegy ki milyen gyártó hogy szeretne állni,a ktm-nek lett egy nehéz időszaka,megoldották,megoldják és továbbra is van ktm.
A három betű létezik, de a vezetés már indiai, az európai gyárakból meg már 1500 embert kivágtak, lassan annyi marad aki az indiai motorok végszerelését elvégzi hogy mégis névleg európai maradjon
Gyakorlatilag az indiaiak megvették, eltüntették a másfél milliárdos veszteséget.
24-ben feleforgalom 23-hoz képest, 25 első negyed év fele a 24-hez képest.
Szerintem nem sok független gyártó szeretne ennyire jól állni 🤣
Te hülye,hát ne a pénzügyi részét nézd,mert ilyen alapon a kínai gyárak is csődbe mennek mert az állami tőke nélkül mínuszosak.Baszki,a ktm-nek tavaly volt egy csőd közeli éve,rossz vezetőség,hibás üzleti döntések miatt,óriási adóságot halmoztak fel.2025-ben,rendezték az adóságot a bajaj mint résztulajdonos ezt finanszírozta,vezető váltás történt és 25 nyarán teljes mértékben újraindult a gyártás.Szóval köszönik szépen,a problémát megoldották mennek előre.Olyan elképzelés még van hogy az india gyár nagyobb hangsúlyt fog kapni a jövőben de ez még tárgyalási alap.
De az hogy esik a renoméja,a magadfajták miatt,az mit befolyásol?Max az eladott darabszámot,de attól még a márka a gyár a gyártás létezik,volt egy nehéz évük,megoldották és mennek tovább
De te kiforgatod a masik ember szavait. Az lehet, hogy a lampa egyszer lett emlitve, de valojaban tobb, mint egy speci alkatreszrol beszelunk, raadasul sokan vannak, akik direkt a gyarit keresik. Ne magadbol indulj ki, hogy te a sajatodeba egy nagyjabol hasonlot beleeroltetsz. De a tenyek igy is engem igazolnak, hiszen latszik, hogy romlik a ktm renomeja, es senkit nem erdekel, hogy valos-valotlan indok mellett, ha nincs alkatresz vagy esik a hadznalt ara. De ezt mar irtam, akkor sem ertetted meg.
Mihez van? Egy autószerelő szakmunkás ne integessen az út szélén arra van a rendőr. Mert annak van fegyvere és hatásköre. Ha 4 paripa cigány kiszál a szakadt béjemvéből azt felkenik a maszter oldalára őket mivel védik magukat? Kipufogó szondával? Pont ezért kell a rendőr az más kérdés, hogy nem mindig érnek rá.
Hogy nem vetetted magad alá egy ellenőrzésre jogosult szervezet ellenőrzésének. Ha futóval vagy akkor simán megmérhetnek, de amúgy akár a személyautódat is, de kár ezen rugózni, rá kell keresni mihez van joga az nkh-nak oszt jónapot.
Hat,nem vagy egy üzleti zseni az biztos.
Tőlem aztán nevezheted stratégiai partnernek is lényeg az hogy ez már nem ktm hanem bajaj
Tervezes angol.
Nincs kilora megveve mint a ktm.
Ne mosd őssze.
24-ben feleforgalom 23-hoz képest, 25 első negyed év fele a 24-hez képest.
Szerintem nem sok független gyártó szeretne ennyire jól állni 🤣