Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pl. Shadow 600 - ugyanúgy 40 ló és 50Nm, csak kb. 50 kilóval könnyebb.
A 750-es Viragok ára kicsit elszaladt, de azok is elég jó vételek tudnak lenni, ha 1990 utánit találsz cirka 1 milla táján.
Ha kb. másfél milláig el lehet menni, akkor ott a Kawasaki Vulcan 800. 53 ló, 65 Nm. Egy porlasztós, faék egyszerű mechanika, ejtőtartályos tehát AC pumpára sincs gond.
És mik azok?Már mint jobbak az árkategóriájában.
Szerény Véleményem Szerint, röviden.
Köszi! Az szvsz-en mit értessz?
Annal mar eleg sokba. A koraiak amugy is hajlamosak kiragni a szoghajtasnal a bordashuvelyt, a kullotores sem ritka, a porlaszto (es a blokk is) egy kicsit megbonyolitott xv535 egyseg, ami alapbol nem nagyon felhasznalobarat.
Mindemellett 40LE es nehez, mint a sar.
Ugyanakkor ha nem akarsz 100 felett haladni, nem vagy elozgetos/tempos tipus es nem zavarnak a fent emlitettek, akkor kijohettek egymassal - ugyanakkor szvsz csak jobb motor van az arketegoriajaban.
Sziasztok!Szemezek egy 1999-es 650-esDragStar Classickal,ami úgy 60ezret futott.Milyen problékmába ütközhetek szerintetek?
Ha valami nem világos, itt kérdezz és igyekszem használható választ adni, ahogy időm engedi.
Köszönöm szépen a választ, akkor marad az angol.
Nem ismeretes a letezese sajnos. Lehet, hogy a Yamaha kereskedo tud keriteni, de ketlem.
Sziasztok! Most éppen 4 órája lettem tulajdonosa egy 650 DragStar Classicnak. :)
Sajnos kezelési kézikönyvet és szerviz könyvet nem kaptam hozzá... :(
Tudtok segíteni abban, hogy a magyar nyelvűt honnan tudnám letölteni? Sajnos eddig csak angol nyelvűt találtam a neten.
Előre is köszönöm a segítséget!
Az a 3-4 ember, aki időnként be-benéz? Nem lesz tiltakozás, ne félj. :)
Sziasztok! Befogadtok 250-essel is? :-)
Köszönöm szépen 👍️ 👍️
115 Nm
Sziasztok,tudna segíteni valaki abban,hogy a képen látható balmenetes csövet,ami a kis tengelyt csapágyastól le fogja,mekkora nyomatékkal kell le húzni,mert rendeltem XVS 650 hez szervízkönyvet de nincs is benne a kardán hajtásról semmi! Köszi
Azt az 5 amperes biztosítékot én megkeresném...
Haló!Van valakinek esetleg 2002 évi 1100Dragstar vezetékezési rajza?Megköszöném ha elküldené.
Nyilvan, nem is mondtam, hogy hagyd igy.
Köszönöm!Igen,de tudni azért nem árt ,hogy menyit megyek.
Nem. A muszerkonzol kormany feloli oldalan van a gomb, amivel nullazol.

Lehet a gomb zarlatos, de lehet hogy a muszer csatlakozojanal van kontakthiba.

Egyebkent rem egyszeru: benzincsap. ON allasban teli tankbol 14 litert enged hasznalni, ha kifogy, rangat, pruszkol. Ekkor RES allasra tekered, a maradek 3 litert is megkapod (tartalek allas) es azzal 40-50 km hatotavot kapsz es lehet kutat keresni.
Sziasztok!Új vagyok itt és új az 1100 Dragstarom,vagyis 20éves de nekem új.Különösebb gondom nincs vele,de a napi km-számlálóval nem bírok.Úgy kell működnie,hogy minden leállításnál lenulláz?Honnan fogom tudni mikor kell tankolnom,ha nem írom fel a km állást.Köszönöm a válaszokat.
Jo, akkor legkozelebb ugy tedd fel a kerdest, hogy erteni is lehessen.

Csak a szoghajtasra van ilyen adat megadva, 0.5-0.1mm. Ez a videon lathato ket kupkerekre vonatkozik es a kardancsuklon kell merni.

Hogy a valtoban a csillapito csapos fogaskerekpar mekkorat loghat az nincs targyalva. Tapasztalat az, hogy a hatso kerek 10-15 fokot tud elfordulni kopptol koppig, ha minden rendben.

http://youtu.be/v9USEgic7BI
A váltóból kijövő tengelynek mekkora lehet a holtjátéka? Előre is köszönöm.
*tengelye, nem rengelye... f_szom...