Ahogy olvasom elég okosan javítják a gazdik. Kidobják az átömlőcsavart a főfékhengerből, betekernek egy ilyen kapcsolót helyette és beletoldanak a vezetékbe, hogy elérjen az eredeti csatiig. A döglött kapcsoló meg marad, ahol van.
Ott nincs mert nekem is az jött le de nincs rajta semmi, csak az elmenő fékcső. Mivel az első azon van gondoltam akkor a hátsót is oda rakhatták. Asszem 2022
Szia. Ktm féklámpával képbe vagy? A lány barátjának van egy 400 duke adv és megdőglött a hátsó féklámpa. Elméletileg nyomáskapcsolós és az ABS kockába van a tank alá beépitve.
Sziasztok. Adott egy XVS 1100. 2006os kiadás.
Most figyeltem fel rá ( lehet előtte is csinálta) de amikor lassítok akkor hallom hogy " Kerregő" Hangot ad. Mint amikor a fogas kerekeket hallom.
Tapasztaltatok ilyet?
Hát, meg lehet próbálni, max csendesebb lesz tőle de jobb nem. A fogak felületkezelése verődik le igazából.
Arra figyelj oda, hogy nedves kuplungos a motor, tehát különálló váltóműhöz való adalék nem játszik. Motorkerékpár specifikus kell.
Elegge jellemzo. Foleg, ha az elozo gazdaja otodikben, alacsony fordulaton nyomatekbol motorozott vele. Ertsd: mar varosban is 5-ben nyektette a rangatas hataran.
Sziasztok. Egy 650-es Dragstar tulajdonosa lettem. Sajnos ötödik sebességben elég hangos a váltója. A kérdésem, hogy mennyire jellemző ez erre a típusra ? Mert vannak hasonló hibával küzdő motorok, lásd Suzuki Bandit 1,2...
Így van. Vagy ha az nincs, akkor a főtengely csavarján tudsz ellentartani neki.
Amíg a vez. láncfeszítő a helyén van megfogod a főtengely végét egy dugókulccsal, finoman megindítod a vezérműlánckerék csavarját egy másikkal. De csak annyira, hogy utána szét tudd szerelni, ne tekerd ki. Az addig is tartja a helyén a lánckereket és a láncot. Amikor már kint van a feszítő gomba, akkor vedd csak le a lánckereket.
Összeszereléskor ugyanez visszafelé. A láncot és a lánckereket jelre teszed a főtengellyel: a feszítőt nem szereled még vissza, csak ujjal benyúlva a feszítő nyílásán megnyomod a láncot annyira, hogy ne legyen laza, így konfirmálod, hogy feszes lánccal is a helyén lesz. A lánckerék csavarját betekered koppig, de nyomatékra csak akkor húzd le, amikor a feszítő már a helyén van.
Sziasztok! Már annyi mindent tanultam tőletek,de most elakadtam. Adott egy xvs 125. A hengerfejet le kell vennem, mert kilövi a gyertyát, viszont a vezérlést is meg kell bontani. Van valakinek ötlete hogy lehet okosan levenni? 😌
De most nézem a 22-es rajzot, bizony az ABS kockán van a váznyak mögött.
Mi a pontos évjárat?
Most figyeltem fel rá ( lehet előtte is csinálta) de amikor lassítok akkor hallom hogy " Kerregő" Hangot ad. Mint amikor a fogas kerekeket hallom.
Tapasztaltatok ilyet?
Arra figyelj oda, hogy nedves kuplungos a motor, tehát különálló váltóműhöz való adalék nem játszik. Motorkerékpár specifikus kell.
Amíg a vez. láncfeszítő a helyén van megfogod a főtengely végét egy dugókulccsal, finoman megindítod a vezérműlánckerék csavarját egy másikkal. De csak annyira, hogy utána szét tudd szerelni, ne tekerd ki. Az addig is tartja a helyén a lánckereket és a láncot. Amikor már kint van a feszítő gomba, akkor vedd csak le a lánckereket.
Összeszereléskor ugyanez visszafelé. A láncot és a lánckereket jelre teszed a főtengellyel: a feszítőt nem szereled még vissza, csak ujjal benyúlva a feszítő nyílásán megnyomod a láncot annyira, hogy ne legyen laza, így konfirmálod, hogy feszes lánccal is a helyén lesz. A lánckerék csavarját betekered koppig, de nyomatékra csak akkor húzd le, amikor a feszítő már a helyén van.