Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helyes ! Ha minden jól megy a hét végére kész az enyém is.

üdv!

Hétvégi mocizás eredménye: 586 km
Sziasztok.
Van egy Fj 1100 maradekom.
Fotengely forog, karbi, elektronika rajta.
Kb 1.5 eve volt inditva.
Ára 10000 ezer.
10 literes fogyasztással szamolva hazhoz szállitas megoldhato.
Udv Ervin
Tel: 06 20 4481640
Megjött az MRA szélvédő a Nagyvas.hu-tól tegnap. Csavarokat is csomagolnak hozzá. 22.680 Ft.-


Mi tavaly négyen próbáltunk kézi erővel visszatenni egy blokkot a helyére.Ketten emeltük,forgattuk,a lányok meg a blokktartó csavarokat tették a helyükre.Mikor benn volt akkor vettük észre hogy egy távtartó hüvely megmaradt a hátsó csavarokról.Na akkor döntöttem el amit már alább leírtam.Plussz öröm volt mikor melegedett a blokk kiderült,hogy a fekete ugyan hőálló volt de Zolikám a lakkal már nem volt ilyen körültekintő.Szépen fel is hólyagosodott rajta.
Köszi.
Közelről komolyabban vizslatva látszik a régi gyári festék széle, de egyrészt nem zavaró, másrészt meg nem kiállításra megy.

A visszaemelést meg rábízom a szakszervizre, nekik van tapasztalatuk meg eszközük is.

Már csak egy fejidom kell amit színre fújnak aztán mehet össze.
Jó lett.Nekem tetszik.A blokkot jó muri lesz visszatenni.Én tutira az üres vázat fogom inkább ráemelni,mert a blokkot emelni meg közben billenteni,beforgatni elég macera.Tetszik,hogy hagytál fényes részeket.
Szép lett ahhoz képest hogy most fújtam életemben először motorblokkot, ráadásul kissé amatőr körülmények között.
Majdnem mindenhova befér, ahova nem oda meg bemegy a P400 papír.

Csiszolás és maszkolás (Tesa szalag) után végigmentem a P400-al az egész blokkon (mármin azokon a helyeken ami egyáltalán látszik belőle) aztán nitrohigítós ronggyal letisztítottam. Száradás után jött a Motip hőálló festék. Ráfújtam egy alig takaró réteget ami kötőhídként szolgált, majd ennek a száradása után (Kb. 10-15 perc) óvatosan lefestettem a blokkot. Először külön a kislánckerék denknijét, aztán magát a blokkot 3 részletben.
1. oldalai + hátulja + a hengerfej
2. eleje + hengersor oldalról
3. alja, felfordítva, mintha egykerekeznénk.
Ezzel beférsz mindenhová? Mivel fested? Képeket kérünk.
Sajnos le kell cserélnem a fejidomot. Valakinek eladó esetleg ?
A régebbi fajta kell, `86-`90.

Köszi !
Szépek !

Ha jól megnézzük a képeket, jól látszik hogy némelyik FJ-n meg van vágva a hátsó sárvédő, vagy egyáltalán nincs is. Pont ezen gondolkodom. Lehet hogy én sem rakom vissza. Utánanézek hogy lehet megoldani.

Holnap festem a motorblokkot. Kromofágot nem használtam mert nagyon gyengén hat és nyomot hagy az öntvényen. Inkább ilyen polírfejjel dolgoztam, kb. egy óra alatt mattra lehet csiszolni az egész blokkot. Utána 400-as vízpapír ahol kell és kész is.

Köszi ! Jó lesz a nagyvas féle is. Holnap már meg is rendelem, aztán nyomom a kromofágot a blokkra.
ha esetleg eredetire nagyon hasonlító ERMAX plexit szeretnél:

http://www.bikersbuyit.com/Sho...
üdv: plexi hegyek

ha nincs raktáron 2 hét alatt meghozzák

http://www.nagyvas.hu/motoralk...(3YA,3SK)&evjarat=1991-&oem=&evjtol=1991&evjig=
Tud valaki szélvédő plexit elérhető áron ? Az enyém repedt, a gyári meg 148000 Ft.-

üdv
egy FJ-től csak egy jobb dolog van : Kettő

2004-es CBR 600 RR volt nálam gumicserén, nézegettem hogy talán még az is belemenne szűken az FJ hátsó villájába (180/55R17 ) , mindenesetre jól nézne ki vele az biztos
hátul nekem is esedékes lesz a gumicsere (Metzeller Lasertec 150/80 V 16 ) de lehet hogy kerekestől cserélek 17-re
Festett már közületek valaki motorblokkot ? Az FJ blokkját nem vállalja a homokszórós. Hogyan szedjem le a gyári fényezést ?
Köszi az infot, megnézem, de nemrég cseréltem ki , abban a hitben hogy az a baj, tehát nincs a km spirálban 1000 km sem..:(
Sajna csak ennyit tudok, hogy az FZR 1000 a jó hozzá, de rákérdezek a specialistákra, majd ők megmondják.

Fújj bele 3-4-szer röviden a bowdenbe egy kis WD-40-et, majd mozgasd meg a spirált hogy le tudjon szivárogni benne. Ha utána is ingadozik a mutató akkor lehet gondolkodni a műszerfalon, bár nem jellemző hiba...

Köszi! Igényel átalakítást is , vagy be megy egyben? Másik problémám: km óra ugrálása (spirál nem rég cserélve) asszem a műszerfalban megy tönkre fogaskerék? Ez cserélhető szerintetek?
Ha valakinek hézagoló lapkák kellenek van egy pár méretem.
Köszi
Cső, FZR 1000 hátsó kerekét rakták bele a legtöbbször, ezt hallottam.