Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a "bókot". A vas sajna nem német se olasz hanem USA modell. De hála istennek megtaláltam a helyes rajzot és be is indítottam vele a kicsikét. Azért köszönöm. Más hiba jelentkezett. A belső hengerek trafója bekakukkolt. Nem tudjátok honnan szerezhetnék?
Itt egy másik jól sikerült képecske. (minden műemlék illetve nevezetesség elött csináltam róla.)
Az olaj milyen állapotban volt ? Ha meg van feketedve, az korom is lehet, tehát már éghetett valami benne.
Majd ha szétszedem kiderül mi volt belül.A kuplunban a legbelső kopólamella darabokra tört,a kosár is megnyekkent kicsit.Gondolom nem alapjáraton állt meg.A vezérmű egyébként úgy tűnik rendben van szóval kenés vagy a csapágy hibájára gondolok.
Nagyon jó hangulatú kép.Meg szép a vas is:)
Oké, tehát ez egy 1YK. Akkor a kapcsolási rajzod kétféle lehet, annak függvényében hogy melyik országból való. Más a rajza pl. az olasz és a német motoroknak. Tehát honnan való a géped ?
1yk-oooo279 Ez lenne az alváz illetve motorszámom. A moci nagyon jól viselkedett. Fogyasztása elképesztő. 5,97 mindent összevetve. tehát a londoni dugóktól a párizsi araszolgatásig és a pályán 120 as tempóig illetve az alpokban a 20 kmen 297 kanyar ig. :)
Egyszer szurt ki velem. akkora eső volt hogy beázott az elosztó és várni kellett 5 órát száradásig :(
Különben köszi a gyors választ.
Szerintem hegyet kell vele mászatni 1-esben, olaj nélkül. Amolyan hill-climbos stílusban, hosszabított lengővillával, brutál nagy hátsó lánckerékkel. Láttam már ilyet valami angol oldalon. Barmok...
Igaz.Azonban nem minden van mágnesezhető fémből a blokkban.Az alumíniumtól szürke(ezüst) a siklócsapágytól pedig szép arany színű lebegő szemcséket lehet látni az olajban.Autónál meg ETZ-simson vonalon már láttam ilyet.Szerencsére a mi motorjaink nem ez a kategória de azért én megszokásból erre is figyelek.Lényegében próbálom odafigyeléssel kompenzálni a pénztelenséget.Egy darabig lehet is utánna pedig nincs mese költeni kell:) Van éppen egy 1200 blokk nálam kikönyökölt hajtókarral.Na ahhoz mit kellett tenni hogy így kifeküdjön egy fj?
Hogy fogyasztott a túrán a gép ? Ez melyik változat ? A motorszám elején lévő 3 betű és szám mutatja. Pl. 3CV, 1TX, 4AY, stb...
Ennek alapján tudok neked kapcsolási rajzot mutatni, ahonnan leolvashatod a vezetékeket.
De ritkán durran párat.
Mondjuk most körbeutaztam vele európát és nagy panaszom nincs rá. Viszont arra kiváncsi lennék h az oldalsztendernél levő kapcsolónak melyik színü kábele melyik helyre megy a kis fekete dobozba.? Sorrend? esetleg kép?
Azért van ott a mágnes a leeresztőcsavar végén, hogy összeszedje az esetleges fémet, és ne tudja továbbnyomni a szivattyú. Bár, szerintem ha fémet talál valaki pont egy FJ blokkjában, az azt jelenti hogy nem volt kenés, nem ?!
Túltölteni én sem szoktam de kb a max környékén tartom vagy picit alatta.A mennyiséget fejből mondtam de nagyjából stimmelt.Mondjuk én csak együtt cserélem az olajat meg a szűrőt.Öreg motor ez már.Ha valami fémes kerül az olajba jobb mielőbb észrevenni.Egyébként most mértem a fogyasztást.6-6.2 körül jött ki fele 10 km nél rövidebb,fele meg 30-60km közötti gurulásokkal.Zömével 110 alatt.
Én 3,5 liter olvastam, ez a teljes mennyiség szűrővel együtt, szűrűnélküli olajcsere esetén 3 litert ír. Amikor a kisablakon néztem majdnem tele volt olajcsere előtt, kicsivel több mint 3 liter jött le.
Szerintem a 3,5 liter az nagyjából jó mennyiség, túltölteni sem egészséges.
Amúgy próbakör megvolt, új lánc, lánckerekek, olaj, szűrők.
Finom volt.
Ne kapkodd el.Türelmesen döntögettem egyik oldalról a másikra bukócsőig és végül majdnem négy liter ment bele a gyárilag megadott 3.6 helyett.
Ja, ő az, a kisebb csavarral ellátott csavar.
Köszi!
Elnézést. Megtaláltam.
Az zavart meg, hogy van benne egy kisebb csavar, így magát a leeresztő csavart az öntvény részének láttam.
Amúgy Castrol Racing 1 10w50 megy bele....meglátjuk milyen lesz.
A blokk alján,menetirány szerint az első szélétől kb 2 centivel hátrébb középen a kis lelógó öntvényfül mögött.Ha benézel a könyökök között a fület lehet látni a 3-as és négyes leömlők között.Na ott mögötte.Asszem 17 vagy 19 es.
Üdv.

Sajna a túra kimarad. Nyárra nagyjából a meló lesz a program.

Más: Elég amatőr probléma álta az utamat.
Nem találom az olajleeresztő csavart, vagyis van több jelelöt is de, szeritnem emiket néztem túl magasan vannak, a szervízútmutatóban meg annyira homályos a kép, hogy nem látom.
Kérem valaki világosítson fel.
Köszi!
Esetleg... Vagy a 6 éves lányomat viszem,vagy az asszonykámat.Aki itthon marad az mindenképpen leharapja a fejemet miatta.Másik lehetőség hogy egy ismerős ETZ-vel jön és így mehetünk mindannyian.Szóval még mindíg képlékeny.Még napközben ellenne a lánykám,de asszem este már min.16 karikás a dolog :)) Szóval esetleg.Még meglátjuk.
Tudom.

Más esetleg ?
Jövök
Na ? Szombaton valaki Balatonfüredre a Yamaha túrás találkára ? Nem ám én leszek egyedül FJ-vel...
Szerintem ezek a láncok már csak extrém esetben szakadnak el. Amúgy meg nem vernek hátba, inkább lebontják a moci hátulját, mint az egyik spanom GPX 750-esén. Láncvédő lemez, farokidom, doboztartó, ülés alja...