Gondolom valami ilyesmi. Amúgy én nem takartam ki, csak nem élnek vele vissza,
Megértelek!
Nekem is hasonló dilim van amióta a kis Pegával végig keveregtem párszor a Velencei hegységet. Nagyon élvezetes, és nagyon nagy szebedság földutakon rohangálni. Én spec. jobb helyzetben vagyok, mert a 180 néhány gépre lazán elég. (Varadero is) Viszont én sem tudom mi a nyavaját kéne alkalmazni. A 650-es Pega, Canyon, BMW jó lenne, ha nem lenne annyira szervízigényes. KTM, DRZ és crossos társai fő hibája, hogy a design elemeket az első bokros leszeggatja!
Nem lenne rossz 2 henger, esetleg V2, a monokultúra nagyon brutál. Transalp elhízott, a KLE sem az igazi. Terepre a 160-180 kiló az optimális. Inkább kevesebb. Ezzel az összes 800+ kilőve. Én sem tudom mi kéne ám.
A képen jelölt "szürke izékről" szeretném megtudni, hogy csavarok-e, esetleg szegecsek-e. Azt kéne tudnom, hogy a középső platni részt el tudom-e választani a két oldalsó tartókonzoltól. Ez elvileg egy FZ6 gyári doboztartó, amit dobozzal együtt szeretnék megvenni, de ehhez a platni részt fel kéne aplikálni a gépemre. Ehhez viszont meg kell csonkítani.
De ha azok csavarok, akkor minden ok.
Köszi a segítséget!