Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Plusz 2.187 deciliter. Mérési hibának is betudható a különbség. :)
Ha már kipufogó téma....
Mire lehet számítani fogyasztás ügyben fz6 esetén?
Gyári vs Leo Vince pl
A Lumenet.hu-n nagy akciók vannak még 3 napig. Sokszor rendeltem már onnan fényforrást, jó hely. Night Breaker Laser tetszik, de kelvin-ügyileg nem túl fényes (haha), inkább kicsit sárgás, mintsem fehéres. Valakinek tapasztalata? Bármi másról is jöhet infó. :)
Kinézetben lehetnek különbségek és lehet eltérő preferencia, de nem hallottam még olyan pufogót, aminek a hangja 3x annyit ért volna, mint egy másiké. Kivéve az aliexpress-es kamu Akrák. :D
XSR900. SC-Project-et néztem, annak tetszik a hangja a legjobban, csak szembejött egy Laser, cirka a harmadáért az SC-nek.
Bar mar nem is tudom, milyen motorod van...
FZ6-on Laserben csak azt a 4 csoves verziot lattam, hallottam. Eleg cinyoka hangja van. LeoVince-szel nem lonel melle. Tompitoval bejarhatod EU-t, nem esik szet a fejed es TUV-es is, tompito nelkul meg varosi lazasrac leszek, aki durrogtat minden gazlevetelkor. Szerintem kiraly. :)
Tuti hallottak.
De nem egy higgs bozon kutatás bonyolutságú a cucc.Ha teccik vedd meg.
Mi van, bacon szalonnát reggeliztél? Amúgy a Laser kipufogóról hallottatok már? Mit tudni róla?
Szeretném felhívni mindenki figyelmét, hogy csakúgy, mint az 'optimális' szónak, az 'ideális' szónak is nyelvtanilag helytelen a fokozása.
Más perspektívából ugyan, de mindkét szó az adott szituációban a 'legjobbat' jelenti.
Ha egy dolog ideálisabb, mint a másik, akkor az a másik már nem lehet ideális, mert van nála jobb.

Köszönöm a figyelmet.
Osszátok az igét, mindenki kedvelni fog titeket.
Te tokkel utott pont neked lenne a legidealisabb 10w40, te autopalya béniiiii
Mondjuk 200e km es motorodnak mar tok mindegy, abba mar méz kell
423. oldal.
Egyetlen egy angol fórumposztot találtam ezzel kapcsolatban. Ott azt írták, hogy a lámpa olajszintet ellenőriz, nem nyomást. Ha van benne olaj, de csinálja, akkor valami elektronika bolondult meg. Srác volt szervizben vele, mindent rendben találtak. Végül leragasztotta szigeteszelőszalaggal a lámpát. Esetleg a ~454 oldalas Service Manualt is átfuthatod, hátha van benne ilyen infó.
Aki nem ért velünk egyet, az nem a közösség tagja!
Meg hát, ha nem próbáltad a 10w40-est, akkor hogy higgyünk neked?
Milyen közösség? :-) Én új korától 10w50-est használok.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Adott egy 2004-es fz6n! Néhány kilométer után, üzem meleg állapotban, elkezd folyamatosan villogni(10 villogás kicsi szünet) az olajszintjelzőm. Olaj le lett cserélve, erőveszteség nincs, csak villog! Esetleg valaki meg tudná mondani mi lehet a probléma?
Valakinek nem lesz eladó régi fazerje normális állapotban viszonylag kevés km-rel budapest környékéről? 2002-2003-ig jöhetne szóba. 600ezer környékén.
Ment privát!
Sziasztok!
Ha tudtok, KÉRLEK segítsetek! Elcsúsztam az FZ6-N-mel.
Van esetleg valakinek elfekvőben alkatrésze?
Szükségem lenne: kormányra, első indexekre, első lámpára, kuplung konzolra, visszapillantó tükör tartóra, és bukócsőre. Tankja esetleg valakinek?
Válaszotokat nagyon várom!
Szép napot!
Köszi a leírást.
Hát sok éppen nincs, S-es amúgy is viszonylag hiány cikk, S-es S2 meg méginkább, ami van annak megkérik az árát (1m +), de van egy kiszemeltem :) ha minden jól megy szombaton meg is nézem.
Rendben, köszönöm a segitséget
nem megy tönkre tőle a motor, de legközelebb szerintem 10w40et tetess bele
Ertem, köszönöm a segitséget, 5000 km mehetek igy vele? vagy le kellene cserélnem? szerintetek
Valóban, de inkább az egyenlítői öv köré.
Hűvösebb időben nagyon sűrű az olaj, rossz a kenés és nehezebben éri el az ideális üzemi hőfökot.
Péter velemenye nagyon megfogadando.Guru. Vagy szenszei,csak ritka.