Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köztünk a tulaj??

https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz8-s-13831682
az én svmet is 2honapja nov2.án. alku nélkül kiírt áron.
hahun vasárnap fentvolt ha jol emléxem 1.2ért
buék!
ejj de szép gép... pár éve éltem haltam érte aztán sikerült kiprobálni egyet és kiábrándultam.
190cm 115kg termethez nem ideális.
BUÉK minden motorosnak, balesetmentes Széles Utat 2019 ben is.
Boldog Új Évet kívánok minden motoros társamnak s családjának, erőben egészségben! Sok motoros élménnyel a 2019es évben!!
Az én kis cbf emet is október végén vitték el mindenféle alkudozás és próba nélkül, egy 70 éves öregúr!! Sajnos azóta nem találom az utódját!
Hahun volt fent, de, néhány napig volt csak fent. Mint tudjuk, télen igen nehéz eladni....
Hol hirdetted,én nem láttam sehol pedig mindennap bújom a hirdetési oldalakat.
Sziasztok. Néhány év hibátlan használat után 5 nap hirdetés után elvitték az XJ6-ot. Néhány nappal később kicsit kipótoltok a kapott pénzt vettünk egy 3 évvel öregebb 600 ast...….Persze a fiamnak. az ezredes Úr marad még nekem!

BUÉK minden motorosnak!
https://totalbike.hu/tesztek/2018/12/21/hasznalt_yamaha_fz6s_fazer_2007/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
Szia Vidom - injektoros mert azokat állította nem a karbikat, megnéztem a számlát (én tévedtem).
Vagy nem árt, ha legalább gépésztechnikus legyen az a szerelő!
Szia!

Amennyiben a két termék cikkszáma eltér - és itt eltér -, az azt sugallja, hogy nem kompatibilisek. Ha megnézel egy S1 és S2 modellt, a hátsó lábtartó rögzítésének dölési szögében bekövezetkezett változás látható. Elég, ha 1-2 cm-re van valami errébb vagy arrébb, a tartók annyira pontosan le vannak szabva, hogy nem lesz jó.
Sziasztok!

SOS a kérdés.
2005-ös FZ6S-re felszerelhető a 2007-es S2-re való oldaldoboz tató?

S2-re való tartó:
https://www.givi.it/my-motorcy...(07_%3E_11)_
https://media.givi.it/XN-Prodo...

S1-re való tartó:
https://www.givi.it/my-motorcy...(04_%3E_06)_
https://media.givi.it/XN-Prodo...

Előre is köszi.
Ez nem injektoros?
Vidom felé jelzem még, hogy amely képeket küldtél, az alapján a fényszórót sikerült állítani már jóval távolabbra világit.
Üdv. Vidom és minden motoros kolléga aki segített a jó szándékú leírásokban!
Köszönöm mindenkinek a segítőkész szándékot, valójában csak ismerkedni akartunk ezzel a 3 hete vásárolt új géppel, hogy mit hol találunk ( különösen a használatkor a gyakran ellenőrizendő dolgokat) ezért kerestem a hátsó fékrendszer olajtartályát. Ugyan a kezelésiben leírták hol van, de nem gondoltam,hogy annyira eldugták szinte az ülés alá. A motor egy teljes átvizsgáláson és olaj, szűrők,gyertyák cseréje -,karbik és szelepek beállítás,gumik cseréje stb. volt szerelőnél. Bazi sokba került,de a ráérős telet úgy használjuk ki, hogy átnézünk mindent mi hol van. Természetesen nem nyulunk hozzá kényes dolgokhoz,hiszen ezért van a szakember (suszter maradjon a kaptafánál ezt tartom magamnak). Aztán a youTube fog következni meg a motoros fórum és így várjuk a tavaszt. Ismét köszi mindenkinek a jó szándékú segítséget és Boldog Karácsonyt.
Ezzel egyetértek.
Aki mindenhez ért, az semmihez se ért.
A barátom, akihez az Audit hordom nem nyúl hozzá más autóhoz, csak VW-Audi-Skoda.
Ezekben viszont profi.
És ezekhez megvan neki minden program, célszerszám........
Ezek azok a dolgok amit csak a motor tulajdonosai (vagy szerelői) ismernek. Ezért is gondolom, hogy tipus ismeret nélkül óhatatlan, hogy valami úgy kerül megbontásra, hogy nem törjön, pattanjon el valami. (Senkitől nem várható el, hogy az összes patent helyét és fogást ismerje. Többek között ezért sem hiszek abban, hogy némely szerelő olyan magabiztosan jelenti ki, hogy persze megcsinálja, csak után a meg otthon törött patentok jelzik a munkáját. Persze ebben az is benne van, hogy egyébként a leggondosabb hozzáállás mellett is eltört volna).

Visszakanyarodva, szóval a lelkesedés néha kevés. A nem megfelelő szerszám és tudás hiánya még a legegyszerűbb műveletek esetén is maradandó (vagy feleslegesen cserélendő alkatrészek képében) hagy nyomot.

Ő bevallotta, hogy nem műszaki ember. Emiatt kellő tisztelettel és rengeteg olvasással, video nézéssel kell(ene) hozzá fognia az apróbb munkákhoz.

Ha meg nincs meg hozzá a készsége, szerszáma akkor még a legegyszerűbb dolgokkal is szerelő. (Pl egy fék légtelenítés sem bonyolult dolog, de egy villáskulcssal lenyalt vagy túlhúzás miatt beleszakadt légtelenítő csavar akkor is okoz bosszúságot, ha fillérekból cserélhető - már ha sikerült kiszedni.)

Tehát mindent olvasson nézegesse a használatit, a szerelésit és ha úgy érzi hogy megy, érti akkor esetleg fogjon hozzá.

Pusztán ennyit szerettem volna irni.
A hátsó lámpa bizonyos mértékű lötyögése nem baj, az olyan.
Vett egy motort. KÜldtem használatit. Irta, hogy nem találja. Utána megirtam, hogy hol van a használatiban

No most a féktartály az amit viszonylag egyszerűen vissza lehet követni a féknyeregtől, hogy hol van. Ha ez nem sikerült, akkor inkább nem nyúlnék a motorhoz, pláne a fékhez. Elég ha véletlenül levegő kerül a rendszerbe és nem tudja kilégteleníteni.
Ne haragudj, nem értem. Az első mondatod hogy függ össze a másodikkal? A képet neki akartam címezni, véletlen a tiédre válaszoltam.
Én a helyében nem nyúlnék hozzá. Ez tipikusan az, amit egyszerűen vissza lehet követni hogy hol van....
FZ6-ok hátsó fékolajtartálya az ülés alatt van, csatolok egy képet is.