Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Milyen dugókat nézzek meg?
Az rt nedvesen 285 az pan 327 ha mindkettő ABS-es
Mondom, hogy sárnehéz. Annak is érződik, tökre meglepődtem.
Értem én. Elfogadhatatlan dolog az, hogy ezerpárszáztól csörgés nélkül húz valami és alacsonyan vana súlypontja. Ja várj, erre ah onda is rájött, és lassan BMW lesz a GW-ből is :D
...ezért aztán sosem tudjuk meg, mit szerettél volna...
Valamiért lerövidíti a linket.www.redbaron.hu/elado-motorok/marka/TÚRA-SPORT/2
Ami nekem is jó lenne,naná hogy már elkelt.
http://www.redbaron.hu/elado-m...ÚRA-SPORT/2
Esetleg az FZR 600-as gumi dugói jók lehetnek az ezreshez?
Józsefnek, aki nem tudja, mi az a sportmotor
http://youtu.be/_ezoxfCxZJE
Igen,nagyjából jól látod a dolgokat.
Komolyra fordítva,a VFR800-CB900-FZ1 kategória nekem teljesen megfelel,de sajnos ezek a legdrágábbak.Viszont ahogy tegnap láttam mint vezeti a kisgyerek azt a nagy behemótot,az nagyon megtetszett.Nem gondoltam hogy ennyire kezelhető,és az ST igazi túragép,azzal súlyproblémák nem lennének.Egyelőre nézem a kínálatot,majd meglátjuk,de ha van tipped mond nyugodtan.
Nem ment el, mert már nem is hirdettem. Valahol mélyen reméltem, hogy rám szakad egy kisebb vagyon és fel tudom újítani olyanra amilyennek a japcsik tervezték anno. Persze nem szakadt, és jött a lehetőség ősszel, hát éltem vele. Nem mondom, hogy a blokkon belül minden okés volt, de még nagyon sok km van a kicsibe amit ha valaki hozzáértő és szeretne "kis pénzből" ki tud hozni. Azért is adtam ennyiért, hogy a ráköltött összeggel együtt se szálljon el az új gazda költsége. Nekem 7-8 száz ezrembe volt, megtanultam amit meg kell...
Nem célom bántani a bmw-t, csak a gyakorlati tapasztalat beszél belőlem: oké, a futóműve jó.....de az a blokk-váltó-hajtáslánc, hát az nem összemérhető a Japán konkurenciával. Persze elfogadom hogy van aki ezt így (durván) szereti de én továbbra is a lágy, sima, finom dolgokat szeretem. (mentem az 1100RS-eddel, Laci "sportboxerével" (henteregve nevető szmájli) , olyan RT-vel is amilyened most van+ R1150R és RT-vel is, de viselkedésileg egyformák voltak évjárattól függetlenül)
Hálás lennék neki, nem mintha ezek nélkül nem gurulna de a szemem kívánja ..most hogy tudom, hogy hiányoznak a gépről
Ezt Csövi biztosan egészen pontosan össze tudja hasonlítani neked.
"kiszámítható és elfogadható a fenntartása".......neked.
Sziasztok, ismét a segítségeteket szeretném kérni, tudja-e esetleg valaki, hogy az fzr 1000 vázán lévő gumidugók (pld. alapjárat, lengőkar csavar) méretben azonosak lehetnek-e egy későbbi modellével, mert ahogy nézem echte hozzávalót csak bontottban kapnék, ha lenne, de sajnos nem kapok.
Ha törpe lennék, akkor simán lehet, hogy egy kipörgés és blokkolásgátlós panra mozdultam volna. Persze az Rt után próbálva hitvány a szelvedelme, bot a futóműve, nehéz mint a sár, túl előre kell dőlni, túl kicsi. Viszont őrült jól gyorsul
Egyértelműen egy RT. Legjobban motorozhato, elfogadhatóan megy, két embernek kényelmes, megfordul egyhelyben, kiszámítható és elfogadható a fenntartása
Szép állapotú gép volt csak a kompresszió volt benne alacsony. (az a szivacs szűrő olajozás nélkül sajnos csúnyán meg tudja rendezni a hengereket) Amikor itt felajánlottad anno 100e-ért én gondolkodtam rajta, de nem volt időm rá. (ahogy kb. most sem lenne)
Aztán később szintén eszembe jutott többször is, de biztosra vettem hogy már régen eladtad, így meg sem kérdeztem. (tetszett egyébként a kis rohadék)
Egyébként én ezt akartam megvenni, de a srác túl korrekt volt és közölte hogy hétvégére várja a Románokat akik elvinnék, de ha mégsem akkor jöhetek. (jöttek, hogy szakadtak volna meg)