Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Predom Dezamet.
Már megfordult a fejemben hogy teszek rá egy elektromos ac-t, mert ha egyszer lemerül az akksi a ~30 mp-es indítózás közben, akkor baj van. (a hülye digó tehetett volna rá egy berúgókart, mint ahogy a kétütemű ugyanilyeneken van is)
Minden esetre mindig van nálam "bikadrót" ha esetleg megnyekkenne az akksija.
A 150-es ETZ-t akkor adtam el, mikor beláttam hogy nem lehet már normális minőségű alkatrészeket találni hozzá és elegem lett a sok utángyártott hulladékból.
Volt, hogy gondolkodtam hogy felhívom a volt kollégám, aki megvette tőlem anno 97-ben a Rometet (az első és egyetlen új járművem) hogy megvan-e még, de aztán beláttam hogy van nekem elég bajom így is, nem hiányzik még egy.
Miért?
én is errefelé haladok.
Nem gondoltam volna...
Köszönöm.
Sima pumpás, nem.elektromos.
Akkor ezzel együtt fogunk élni, amíg elindul :)
Azt hittem ma kész lesz a Romet, kapott új lánc szettet, de ropog az utángyártott lánckerékkel. A regivel csendesen fut. Most meg elkezdett sírni, mint az ikarusok difije... Megint erős a felindulás, hogY eladom a fenébe, hiába gyerekkori emlék...
Nem Gyulám, már nem.
Csak pelenkázza a gyereket.
Amióta itt FZR-ezett, azóta volt jónéhány motorja, néhány munkahelye, néhány lakása, néhány felesége...
Nem hinném, őt ismerve valahol a sztratoszférában kellene keresni.
Hát ezt szakvéleménynek nem gondolnám, de lehetséges hogy a szelepszár szimering mellett szivárog le valamennyi olaj és az okozza, bár ez nem egyik napról a másikra szokott jelentkezni. (még azon gondolkodom, hogy a kartergáz csőből juthat-e vissza olaj a szívócsonkba, ami hosszabb állás közben leszivárog és indításkor........)
A km azért érdekes, mivel mikor vettem a hexagont, ez volt az óraállás. (és nem is működött)
Egy hét után nekem is nehezen indul, mert elpárolog a benzin az úszóházból és amíg a vákuumos pumpa feltolja a 70 centis csövön az anyagot.....szóval nekem is nyektetni kell. (bár a tiéd már lehet elektromos pumpás, ott ez nincs)
Napi használatban nincs ilyen gond.
Ádámot elnyelte a föld?
Ábrus!
Szeretnék szakvéleményt kérni:
Ha a 4t 200 Piaggio blokk kb egy hét vagy hosszabb állás után füstölve indul (kell egy darabig biztatni, nem poccroff), azonban egy nap állás után könnyedén és fustmentesen akkor mi Baja?
A télen kapott új szivocsonkot, karbi membránt. Karburátor tisztítást, (nem tekergettem semmit el) máshoz nem nyúltam. Eddig is nehézkes volt az indulás (most mondjuk jobb lett) de füst nem volt.
Az egyik km órájában van 11e a másikban 37e, tehát simán lehet benne akár 60e is... Szóval ez nem támpont azt hiszem,.. öreg szarOlasz..
Olaj eddig láthatóan nem fogyott...
SzelepSZaR szimering?
Köszi
Annyira bírom ebben a gépben, hogy mindig úgy indul mintha utoljára tenné.
Traktor indítás. Lerakva tavaly ősszel, beindítva azóta se, akku rátöltve most kb. 10 percet
https://drive.google.com/open?...
Mindig is annak számított
Nem, sajnos még Romániának, de dolgozunk az ügyön!
Egyébként attól függ, nálatok milyen lesz a vírus helyzet, lezárások, karanténok, bolt kifosztás, kijárási tilalom, stb...
Erdély belföldnek számit?
Áááá, Pupu már annyi sztárt ismer, hogy a feltörekvő hállivúdi ifjú színészek tőle kérnek autogrammot!
Váá, ideális hely relikvia gyűjtésre, ..itt mosott kezet Colin Farell mikor....ebbe a szögbe lépett bele...
őőőő valami balettos buzifilmet a birds of paradise előtte a the north water colin farellel és előtte a witchert a supermannal