Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv, csak FZR600 hátsó rugóstagom van.
Föleg ha ott laksz.
Nagyon szép hely a Dunakanyar.
Ezeket meg én készítettem.
Néhány kép,ezeket Kati készítette.Az utolsó kép a skanzenben készült,kijött az egyik parasztházból népviseletben egy százéves öregasszony,és ránkszólt hogy vegyünk fel maszkot.Bezzeg rajta nem volt.
Na,11.15-re hazaértem.röpke 200-kilométer volt.Azért ezek a sportmotorok basszák az autósok csőrét,volt vagy két lassított szakasz útjavítás miatt,ott mindig le akartak előzni,de egy Kawa nem hagyja magát.Pályán én is lehagytam néhány zöld rendszámost,olyan 100-120 közt poroszkáltak.Pályán óvatosan kell velük hajtani,mert minél gyorsabban megy,annál több az ellenszél is,annál jobban eszi az ampert.Pályán meg visszatöltés nincs,ezek inkább városba jók ingázni.
Nem vezettem még autót, ami annál jobban szedte volna a lábát. Az 1-es kupé Bömbi a 315 LE-vel csak a második a listámon, a szintén 300 LE körüli 535d meg a 3.
Felhajtottam a pályára, abban a pillanatban jött 120-130 körül valaki, és rendes volt tulajdonképp, mert behúzódott - de mire vége lett a gyorsító sávnak, besoroltam - elé
Talán még a fólia is rajta volt az ülésein, kb. annyira volt régi. Csak hát a belső sáv jobban haladt a Hungárián, szóval esélye sem volt.
Az lehet, nem a Hybrid volt, csak valami régebbi vas, sztem eleinte még dízellel is adták (rönyóéval, az volt házon belül) Vagy csak nem akart veled versenyezni tudod, az oroszlán nem kapkod legyek után
Maradok a Corvettnél.
Ma láttam hogy milyen qrva drágák a Suprák. Úgy döntöttem hogy nem veszek.
Ma Pesten láttam egy olyan Inifini Q50 izét. Elsőre valmi jaguárnak néztem.
Jött mellettem egy darabig, de aztán simán leléptem az Astrával.
Megnézem holnap !
1000 exup hátsó rugóstagod van? (jó állapotú persze)
Akkor fojtott. Mondjuk 230 fölött volt a vége, de az már LEGvége volt. Ráadásul a pilotjai össze-vissza voltak tekergetve, a négy henger hol falsot kapott hol nem, a gyújtókábelek közül három kontaktos volt, a tűszelepek meg folyattak mint a 43 éves csaptelep Marinéninél. És még így is ment mint egy vadállat...
"Én meg pont gyári piros-fehér exupot akartam venni."......a "meg" helyett "is"-t akartam írni, ez persze akkoriban volt igaz, amikor még nem telt meg a garázs.
Az igen könnyen kiderül egy hosszabb egyenesben, hogy nyitott-e. A 100 LE-s óra szerint 240-nél elfogy. (az GPS szerint 220-230 körül van)
A nyitott (ha minden jó belül) 270-280-ig elmegy.
Hát, megmondom őszintén hogy ezzel a példánnyal valaki jól elbánt. Jó pár tulaja volt az évek során, sajnos nem mindenki vigyázott rá.

Szegény csúszott, borult, füstölt, rángatott, stb. Szerencsére a motorjának nincs baja. Hidegen ciripel egy kicsit a vezérműlánc de két perc után nem hallani azt sem. Szépen rendbe lesz rakva és lehet hogy majd el is adom. Vagy nem.
Kapott új olajat, gyertyákat, fékbetéteket, komplett légszűrőházat jó gumikkal, nyerget, fényeztettem a jobb hátsó idomot. Most rendeltem tűszelep szettet, kap egy új benzinszint-jeladót meg gyári elülső irányjelzőket. Ha szétszedem megnézem hogy végül is van-e benne fojtás vagy sem. Szezon végén az idomok is ki lesznek javítva. Aztán majd meglátom.
...de akkor most kimarad az elfenekelésből - pedig arra várt...
Szerencséje!
Na itt volt a fiú,most eljött!
Én meg pont gyári piros-fehér exupot akartam venni. (a többit meg Csövi leírta)
Hát a csatolt képekből nem sokat tudok kivenni (a fórumon csak a jpg. formátumú jelenik meg) de a 4JH Keihinnel nem volt még dolgom. Jaszipapa fórumtárs viszont (ha olvassa még a fórumot) talán többet tudna mondani ex 4JH átépítőként. (a fórum keresője segíthet)
Egyébként túlreagálod.
Csövi,ha ma nem jössz el,elfenekellek.
Mi kb.egy óra körül értünk az árokhoz és négyre értünk vissza.Jött utánunk egy győri iskolás osztály,azokkal nem találkoztatok?
Nem kellett,van ebbe erő.