Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tegnap mi is ott voltunk, kb 12-re értünk oda. Kár, hogy nem találkoztunk. A fiam odáig lett volna a gyönyörtől a motorod láttán. Az enyém még darabokban van, azt is minden nap kérdezi, hogy mikor lesz már kész.
Köszönöm !
Enyém 91-es Svájci fojtott volt. Az elektronika is korlátozva volt van egy pont amit le kell testelni és akkor elmúlik neki az előgyújtás szabályzás. Karbiban a fúvókákat is meg kéne nézni nem e kisebbek és a szívó torkokat nincs e leszűkítve.
Van Haynes szervízkönyvem, meg is nézem. Köszi.
Ja, van pár elfekvő FZR-600 és -1000 alkatrészem ha valakit érdekel. Lábtartók, hátsó rugóstagok, kormánykapcsolók, kipuffogók, egyéb apróságok. Keressetek bátran !
Szia. Elvileg a fém szívócsonk szűkebb a 100 lovasnak.
Ha keresel hozzá egy szervizkönyvet, abban biztos benne van, milyen a gyári... mert az 1000-ében benne van, úgy emléxem, de azzal nem sokra mész., és nekem csak olyan van.
Szevasztok !
Augusztusban vettem egy '91-es kiadású 1000 Exupot. A motorkódja 3LE. Eszerint német, fojtott 100 lovas példány. Az eladó viszont állította hogy 145 lovas a gép. Tudja közületek valaki hogy hogyan vannak ezek fojtva ? Elektronika vagy karburálás útján ? Köszi !
...és mi lett volna, ha egyet visszaváltasz? (tudom, hogy kettőt kellett volna)
Használt gépnél bármi lehetséges,még szakértő szerelő is elfúvókázza.A házi kontár meg főleg.
Na visszatértünk,Dobogókő és a holdvilág árkot bejártuk,de ez húzós volt nem egy alföldinek való.A Kawa egy állat,csörög-zörög,teló folyik,de2500-fordulattal ment fel a hegyre.A Yami erre nem volt képes.Jó,tudom nem egy kategória a kettő.
Kezdek úgy járni, mint az egyszeri légy (két shake be esek),és nem akarok belefulladni - segítsetek lszi...
Nézegettem a motorpatsshop-ot (és az ebayt, meg mindent is) de nem látok olyan fúvókát, ami az enyémben van. Tipus szerint ezt a felújító készletet hozza: https://motopartsshop.hu/?olda... , de ebben sem olyan van... Írtam nekik, de eddig nem válaszoltak.

Az alapjárati levegő csavarja az rendben, főfúvóka is, az alapjáratihoz is van hasonló, de az a két átmérőjű fúvóka teljes relytély számomra
Csatoltam a képeket - tudom hogy baromság, de létezik, hogy nem gyári van benne? Vagy belenyúltam valami veszett ritka fajtába? Vagycsak túlreagálom, és bármi hasonló jó bele?
Yamaha FZR 600R, 1994-es évjárat, 4JH blokk, karburátor: Keihin CVK 34
Nincs véletlenül valakinek képe hasonló évjáratról?
Ma femegyünk Dobogókőre, de,olyan négy körül itt vagyunk.
Ma vagy holnap szerintem megyek arra benézek.
Mármint Pincu,a szövegfelismerő átírta.
Készül a vacsi,Punci meg éhes.
Csövi merre vagy?Jöhetnél mert hétvégére esőt mond!
Igen,ezt én is ismerem: bárkit megkérdezel, az ő autója a legjobb, legszebb, legerősebb, nem fogyaszt semmit, soha nem megy tönkre (és persze az ő papája erősebb) :-)
Az AUDI S8-ra is azt monták, hogy megbízható... audisok... Még nem döntötem el, hogy eladom, vagy felgyújtom, és virágot ültetek bele. Persze, elmegy 150-170 ezret is két váltó generál között, és nem minden 100 ezer km után kell motort cserélni :-)

A 3S-GTE nem a legjobb, csak nagyon jó - és van hozzá összkerék. A 2jz-re is csak top hármat mondtam (bár meghallgatom, ha valaki tud jobbat, és miért) :-)
A skyline is egy legenda, a subaru is, és ezeket is szénné tuningolják... Csakhogy ezekben a tuning úgy néz ki, hogy +20%-hoz kompletten dobják ki a teljes motor belsőt. vagy üzemórás lesz. Úgy nem nagy cucc..
Turbó cserével az 1JZ-GTE kb 500 lót tud, a 2JZ kb 700-at, úgy, hogy örökéletű marad. A 2jz hatos váltója a gyári állapotában bőven 1000 ló felett tud, a WOTM suprában is az volt (1200+ ló) Ettől sajnos a celica messze van, főként a 4/5 generáció hajlamos volt a gyűrű törésre ha húzták, és nehezen jön meg az olajnyomás indításkor, ami okoz gondokat. De legalább jó tuning alap, ebben még volt anyag...

Igen, igen, tucathibridet akarok :-) szar 5L V8, 4wd CVT, 160 ló elektromos hajtással, dual injektorral, dual VVTI-vel tiszta ciki, adják nekem :-) Még nincs benne a suprában a V8, van helye
Majdnem ilyen motorú autóm lett 2 éve... csak a 300 V6 ló mellé volt még 68 villany ló is. Infinity Q50, kibaxott jó volt, mentem vele 2x is, jó áron is adták volna... az igazság, hogy nyuszi voltam, nem mertem egy ennyire ritka és 360 lovas autót megvenni - főként a nagy értékvesztés miatt.
4,5-5 min/100km a lassulás is agylöttyentő mert ugye pillanatokra nem lát az ember, a kanyarok meg áááááááááááááááááááááááááááá...................................
Ezt tesztelném szívesen
Családban is van jó autó, ráadásul rally nincs macskazság gépátvételes, gépkönyves nem sima földi halandó müszakis.


Ez meg az én cimborám autója. Nem akartam kipróbálni,mert előtte vitt vele egy kört.
Fent maradtak a ringen mindenki nem jöhettek ki. Akik nem szállodáztak azok a buborékba maradtak.
Nem "Carentan"-ba nyaralt a hétvégén. De az asszisztense lejött üdvözletét átadni és nagyon sajnálja hogy idén nem én szerelem a motorját