Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én már tavaly ősz óta kínlódtam vele,tudtam hogy hidegen legalább két hengernél nem zár jól szelep,de ha elkapta,kis melegítés után ment.Tavasszal karbisort cseréltem,levesz-állít visszarak kilencszer,aztán jók lettek a beállítások végre,jól húzott két személlyel is,csak már cseréltetni akartam a vezérmű láncot is,nem akartam úgy járni mint Csontkovács a 400-al.Kértem még hozzá egy szelephézag beállítást,na ezzel megbolygatta a szelepeket,és végleg elszállt a jobb szélső henger.Visszafúj a karbiba,durrog a kipuba.
Gyerekek világszenzáció SPONGYABOB él.
spongyabob él
A felső dobozomhoz (a kék givi)ezek túl szögletesek,ezeknek a felsője meg kicsi. De ennyit simán megér.
Egyébként nekem is ilyenek vannak, igaz Hepco-Becker felirattal
A bukó sajnos nem fér bele.
A doboz tartó krauser,a felső doboz meg egy rendőrségi Yamaha XJ650-röl származik.
Nekem is két hasonló oldaldoboz kéne,csak túl magasra húztam a kip.dob végét. (lehet fel kéne tennem az SV helyett egy kisebbet )
Igen,az Attila a rövid hajú fiatal srác. Szilveszter a főnök, Ő az idősebb.
nem ezt akartam
hanem ezt
csak hogy megjegyezzem
nem tudom, ha jól emlékszek nem mutatkozott be, ha rosszul akkor meg nem emlékszek a nevére
Egy alacsony, rövid, világosbarna tüsi hajú fiatalember volt a műhelyben, meg asszem a főnök.
De nem aggódok, bízok bennük, meg hogy időre készen lesz..
Vittem nekik 1-2 tartalék alkatrészt is hozzá, elbeszélgettünk a piros ezresről, az Fz-ről kérdezgettek kicsit aztán jöttem is mert a kollégám aki hozott vissza Kaposvárra már várt rám egy ideje.
Sajnos odafele megcsúsztam az idővel az eső meg a forgalom miatt.
Attila csinálja a motorodat? Akkor ne aggódj,jó kezekben van.
Milyen dobozok ezek? Csak nem Krauser?
. . .
Igen,köszi. Koyo japán.
Nekem ilyen a mocim,amikor túrázni megyek.
Nekem első 17-es, a hátsó meg 42-es.
De ez piszokdrcga tatyó, faterról nyúltam, mikor eladta az xj900-at, a kerek fenti szintén burzsuj givi vagymilyen, az nagybratyóé, a tanktáska is nagyon jóféle, az öcsié volt. ki nem fizetnék annyit, amennyi a bolti áruk lehetett. de tény, h ez a sporttúra nyeregtáska, überkirály!
Ez nekem sehogy sem jönne össze, mert 6000-nél 120-al megy
A 150-hez meg 7500-ös fordulat kellene. (ha jól számolom)

De majd ha megkapom azt a 38-as hátsó lánckereket amit pár hónapja megígért pumucikli talán összejön.
Azt tudom,hogy az én mocim 5-6-litert fogyaszt átlagosan, és nem szokam 6ezres fordulatnál tovább forgatni,meg nem hajtom 150km/ó-nál gyorsabban.
A karbi beállítása nem egyenlő és merül ki a szinkron beállításával
igen, mikor először kipróbáltam mondtam is a csókának hogy ez rosszab mint mikor idehoztam, akkor még tökörészett rajta egy hétig, az utána sem lett jó, de a nyakamon volt már május hát elhoztam a vasat. Szerencsére a fizetség a teljesítményarányos volt Ráadásul azt mondta hogy az eredeti szűrőházzal nem tudja beállítani, csak a "sport" szűrőkkel. Annyi hasznom volt a dologból hogy a légszűrőházban levő gumicsonkokat kicserélte, mert azok baromian megkeményedtek.
Akkor azzal a beállítással mentem egy ideig, de utána olvastam a dolognak és nekiálltam megnézni mi is van. A gyerek a subertet a legfelső vágatban rögzítette, a keverékcsavart meg 5 fordulattal volt kitekerve. Amit én találtam beállítás az suber tű: felülről a második vágat, keverékcsavar 2-2,5. Ezzel egész kellemes a fogyasztás, lehet vele menni, de nem az igazi.
Te irtad,hogy tavaly télen csináltattad,és a karburátort is állitgatták.
Az nem semmi,akkor ott valamit nagyon eltoltak.
ezeket nem volt kedvem itthon kikísérletezni.