Egy csőben van benne. Csak azon vacillálok, hogy lehet elég a 3.5-ös mert elvileg olyan volt, csak elrozsdált, kikráteresedett elvékonyodott...Szerinted?
Nem, most vannak a Szegedes napjaim (H-K) és a sajátomat nem volt időm szétszedni, 1szerre akarom megcsináltatni mind. Szerdán, akkor már otthon vagyok.
A méreteid megkaptam, akkor lesz 4-esből, jó? Külső burka van, ha igen, az rá fog menni?
Engem mindig felvesznek, ha meglátnak Ismerem a csapatot, tőlem vettek kamerákat, videóvágót, PC-ket
Tavaly a Tankcsabda koncerten vettek közelről a gecik, amint sörrel a kezemben ordítottam a nótát - minden ismerősöm megjegyezte
Az elmult néhány napban átnyálaztam a fórumot a sebességváltó fokozatok,2. sebesség kidobálással kapcsolatban,és arra jutottam hogy az én motoromon csak a 2. sebesség fogaskerekét és az 5. sebesség fogaskerekét kell cserélni,ugyanis szerintem csak az 5. fokozat kapcsolókörmei kopottak az én gépemen(gondolom én), ugyanis nem járó motornál ha 2. sebességet kapcsolok és tologatom a motort akkor áttudja adni a nyomatékot, és forgatja a főtengelyt,de ha pl.: kettesből szeretnék elindulni akkor az már nem megy,mert feltételezésem szerint a kapcsolókörmök kopottak és kiugrálnak nagyobb nyomaték hatására.Főleg ábrus véleményére lennék kíváncsi.Szerinted ez baromság,vagy jól gondolom?
A méreteid megkaptam, akkor lesz 4-esből, jó? Külső burka van, ha igen, az rá fog menni?
És kb. hány litert nyel le?meg olajszűrő kell hozzá?
Tudatlanságomért előre is bocsi!
Tavaly a Tankcsabda koncerten vettek közelről a gecik, amint sörrel a kezemben ordítottam a nótát - minden ismerősöm megjegyezte
http://youtu.be/QK7SV3reUgM
http://www.youtube.com/user/Vo...
Hát megjött,és becsülettel esett,dörgött,villámlott kora reggel. De most süt a nap.
http://www.youtube.com/user/Vo...
Az elmult néhány napban átnyálaztam a fórumot a sebességváltó fokozatok,2. sebesség kidobálással kapcsolatban,és arra jutottam hogy az én motoromon csak a 2. sebesség fogaskerekét és az 5. sebesség fogaskerekét kell cserélni,ugyanis szerintem csak az 5. fokozat kapcsolókörmei kopottak az én gépemen(gondolom én), ugyanis nem járó motornál ha 2. sebességet kapcsolok és tologatom a motort akkor áttudja adni a nyomatékot, és forgatja a főtengelyt,de ha pl.: kettesből szeretnék elindulni akkor az már nem megy,mert feltételezésem szerint a kapcsolókörmök kopottak és kiugrálnak nagyobb nyomaték hatására.Főleg ábrus véleményére lennék kíváncsi.Szerinted ez baromság,vagy jól gondolom?