Kedves Gábor,a forgalmi egy mesekönyv,nekem is 62Kw van beleírva,mikor a gépem csak 50.7Kw gyárilag!
A lényeg:89-94 között készült Fzr600(és 500-is!)3H-ás motorkódot kapott,függetlenül attól hova került.A 3HH ezen szériák alapja,minden közös alkatrész ezt a kódot kapta,például a szelepszár szimmeringek.
Az eltérő alkatrészek kaptak külön széria jelölést.Viszont 94-től új motorszéria készült,ez kapta a 4JH jelölést,ezen lecserélték a Mikuni karbisort Keihinre,alatta a szívócsonkokat,és a hengerfej is ovális szívótorokkal készült,így 92-ről 98 lóra emelkedett a teljesítmény.Mivel ezen alkatrészek nem csereszabatosak,csak nézd meg a karbisort a gépeden,és el is dönti a vitát.
Jó reggelt.Ha arra a két ferde tartóra gondolsz(kutyacsont)azt cserélni szokták rövidebbre,elvágni nem javaslom,mert a hegesztés gyengébb lesz és esetleg egy mélyebb kátyúnál összecsuklik majd a hátulja.Beszélj Pupuval,ő már csinált ilyen emelést.
Tud abban segíteni valaki hogy hogy érdemes megelni a motor hátsó részét?
Gondolok itt arra hogy jó megoldás e ha elfűrészelem a tartó fémet, felhuzom és úgy hegesztem vissza vagy van ennek valami sajátos modszere? Másrészt vizsgáztatásnál ebböl lehet gondom? (kb 10-20 cm emelésre gondoltam)
Továbbá láttam olyan megoldást is hogy R1 hátulját rakják fel FZR re. Azt hogy érdemes? Komplett R1 hátsót hegesztenek fel tartó fémekkel együtt az előző helyére vagy csak valahogy ráfabrikálják az idomot?
A válaszokat előre is köszi! Jóéjt mindenkinek!
állatos
A lényeg:89-94 között készült Fzr600(és 500-is!)3H-ás motorkódot kapott,függetlenül attól hova került.A 3HH ezen szériák alapja,minden közös alkatrész ezt a kódot kapta,például a szelepszár szimmeringek.
Az eltérő alkatrészek kaptak külön széria jelölést.Viszont 94-től új motorszéria készült,ez kapta a 4JH jelölést,ezen lecserélték a Mikuni karbisort Keihinre,alatta a szívócsonkokat,és a hengerfej is ovális szívótorokkal készült,így 92-ről 98 lóra emelkedett a teljesítmény.Mivel ezen alkatrészek nem csereszabatosak,csak nézd meg a karbisort a gépeden,és el is dönti a vitát.
Gondolok itt arra hogy jó megoldás e ha elfűrészelem a tartó fémet, felhuzom és úgy hegesztem vissza vagy van ennek valami sajátos modszere? Másrészt vizsgáztatásnál ebböl lehet gondom? (kb 10-20 cm emelésre gondoltam)
Továbbá láttam olyan megoldást is hogy R1 hátulját rakják fel FZR re. Azt hogy érdemes? Komplett R1 hátsót hegesztenek fel tartó fémekkel együtt az előző helyére vagy csak valahogy ráfabrikálják az idomot?
A válaszokat előre is köszi! Jóéjt mindenkinek!
húzok szunyálni, mert 5 óra és kelni kell