Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ha lesz legközelebb, gondolhatok rád, de mindre kőtteni kell, mert hiányosak. Az enyémre is rámegy még vagy 15e, de akkor is jó.
Az stimmel, japán esetén köbcentinként 100mA
Szóval komolyan, a teljesítmény kell, az hogy áttételes, csak azért van, mert úgy kisebb óccób motor kell, ami pereg. De mivel kell x kW, a fesz meg 12V, ezért az áram uannyi lesz.
Régi jó TD VW-hez kellett a Zamper, a 28bar-os sűrítés miatt
nekem most nincs gépem, csak mia netbookja ha valakinek van olyan, amin elketyeg egy xp, és nem percenként leálló romos szar, akkor lehetne üzletelni az előző szörnyeteg is p3 volt, az már elment.
Mitsubishimé (1,8TD) 180 ampert vett fel hidegen. (a dieseleknek általában hajtóműves önindítójuk van, pont azért mert nehezebb dolguk van, a benzinesé hajt direktben)
ami a cégnél van kisebb, és csak 1 giga ram.
mentem zuhanyozni
Ez 2 magos 1,9 GHz-es, ez még elvisz mindent. A képe 15". Ezután tudok ágyból netezni, meg pdf-et olvasni elalvás előtt.
Van egy jó haver, hulladékgyűjtő telepe van, ez is selejtezésből lett. A múltkor a szemem láttára vertek szét nagykalapáccsal egy HP szervert, mert el kellett rontani, ragaszkodott hozzá a leadója, kb. 5 éves volt, újonan 2 milla, de most is kiszolgálna egy 100 fős céget
A múltkor is túrtam nála, és megtaláltam azokat a PC-ket, amiket én adtam el a városban 8-10 éve
néhány ilyen még nálunk is akad a cégnél, bár már lassan cserélgetik őket, az SAP-val már nehezen birkóznak meg.
annyit megért !
hol vannak ilyen kukák ?
Kaptam egy ilyet (kukából túrtuk) IBM T60, vinyó, memória, akku meg táp nélkül, de ingyé vót Tápot már csináltam neki, mem is lett a vateráról 500 Ft, vinyó még kell, de addig is megy.

Csak azé írtam le, mert ezzel töltöttem a du-t motor helyett.
nahh.
muti !
Ja, bocsi, látom, lakatról van szó
Nem tudom, milyen műszert nézegettek ti, amit én láttam, mér mindent, az óccó is (V, A, =/~) a drágák Hz, dióda, béta
Az enyém is Voltcraft, igaz, drágább fajta.
Guten Nacht!
Jó diesel simán a dupláját, télen, ledermedt olajnál még többet. De az a 400-as lakat jópofa.
ja, ez váltóáramhoz való.
ez néztem
fesz méréshez, ellenállás méréshez, dióda és szakadás vizsgálathoz jó ez a multiméter ami nekem van.
annyi, hogy macera az áramkört állandóan megszakítani egy kis árammérésért, mert egy sima multimétert vettél.
Ha meg a Voltcraftra gondolsz az csak váltóáramhoz jó. (autóhoz nem)
Nem lesz baja de először tedd rá a csipeszeket és utána kapcsold be a töltőt. Levételnél előbb kikapcs és utána csipesz levesz. (akkor nem szikázik)
én is így töltöttem még Andiét és semmi gond
Vaterán én is láttam de az CSAK áramot mért, mást nem!
csak ilyen bohóckodásra bírnám, hogy megnézni az akkut néha pl.

ha már akku: rátehetem a töltőt úgy, hogy be van kötve az akku? nem basz ki semmit a felirat szerint 7 amperes töltő? elég fasszopó módon tudtam rácsavarni a sarukra a drótot, me lemaradt a gyári rögzít, és komoly matek volt az adott helyre, a fellelt anyagból kitalálni.
Vehetsz ilyet mert (többnyire) jó ez, csak 10 ampernél nagyobb áramot nem tudsz vele mérni.( arra meg általában nincs is szükség)