Amúgy ELADÓ az FZR-em ha valakit érdekelne esetleg.
-Két dolgot kell rajta megcsinálni, telószimmering és hidegen csusszan a kuplung.
-Műszaki lejárt
-emelt popsi(gyári kutyacsontok járnak mellé)
-LASER trioval kipudob.
-Plusz első-hátsó gumi
-hibátlan szelephézagok
-az egész motor nem babrált mókolt, minden a helyén, szép állapot
ezt a motort láttam élőben. Minél előbb nézzétek meg miért füstöl. Szelepszárszimmering gyanús, de lehet gyűrű.
A váz kapott akkorát mint az ólajtó, ezeken kívül nekem is tetszett. Egyszer megküldeném pályán.
Akk nekünk tényleg egyszer együt kell gurulnunk ha ráérsz meg mindkettőnknek jó! Mert én is imádok csak gurúlgatni... És nem beteges,csak imádod a vasat,szabadságot és sorolhatnám még,hogy mi mindent! Imádok motorozni....
Lehet tépni persze, csak (legalábbis nekem) célszerű ezt inkább akkor tenni ha nincs ott más, mert erre a bizonyítási kényszerre ráfaragtam már 1x csúnyán, de legalább tanultam belőle.
Persze mindenki más.
Túra jöhet bármikor, bármilyen mennyiségben
Bár idén már mentem közel 16.000 km-t és azt mondják az okosok, hogy ez már beteges
-Két dolgot kell rajta megcsinálni, telószimmering és hidegen csusszan a kuplung.
-Műszaki lejárt
-emelt popsi(gyári kutyacsontok járnak mellé)
-LASER trioval kipudob.
-Plusz első-hátsó gumi
-hibátlan szelephézagok
-az egész motor nem babrált mókolt, minden a helyén, szép állapot
A váz kapott akkorát mint az ólajtó, ezeken kívül nekem is tetszett. Egyszer megküldeném pályán.
Hol van még az éjszaka, még csak most kezdődik az élet
Persze mindenki más.
Túra jöhet bármikor, bármilyen mennyiségben
Bár idén már mentem közel 16.000 km-t és azt mondják az okosok, hogy ez már beteges
Pedig szerintem sokkal jobb egyedül motorozni mint kalákába
Akkor legalább nincs bizonyítási kényszer...