Fémházas, aminek a végén levehető a műanyag fedél és alatta van az érintkező. Az érintkezője van beégve, egyszer behúz de nem szakít meg. Ütögetve néha berreg egy kicsit de látszik hogy ívet húz az érintkezők között..
Az újszülöttnek minden vicc új
88-ben a Ladámon volt ilyen, tulajdonképp egy szinkron vaku, tolatólámpának álcázva Akkoriban még nem volt "lézerpisztoly", csak radarral mértek, és fotóztak filmes géppel. A vakuja nappal is villant, ezt használta ki az elektronika.
Sajna nem működött pontosan, nehéz volt a szintet beállítani, vagy nem észlelte mindig a vakut sem távolabbról, vagy már a mögöttem jövő fényszórójára is visszalőtt , olcsó anyagokból csináltam. Nem próbáltam élesben, vége lett a fejlesztésnek, mert behívtak katonának... mai eszközökkel sokkal jobbat lehetne készíteni.
namost ilyet láttam már fejlámpával egybeépítve. sima infraLED-eket szereltek fejlámpába, és ettől a térfigyelő kameráknak túl világos lett az a rész, íagy nem "látták" (gyk ki volt égve, túlexponálva) az alany arcát, sőt fejét sem nagyon. Már egy éve is filóztam azon, hogy a rendszámot erős IR ledekkel megvilágítani, amik egyszerűen túl világossá teszik a kamerának azt a részt.
88-ben a Ladámon volt ilyen, tulajdonképp egy szinkron vaku, tolatólámpának álcázva
Sajna nem működött pontosan, nehéz volt a szintet beállítani, vagy nem észlelte mindig a vakut sem távolabbról, vagy már a mögöttem jövő fényszórójára is visszalőtt
Műanyag vagy fém házas?
Membrán vagy mechanikia a hibája?
http://www.vezess.hu/hirek/mar...
Hogy állsz a Bélával?
http://youtu.be/Ik9ofiRTTQM
(11.000-20.000 m-között a hangsebesség 1060km/h, tengerszinten 1223km/h)