Egyébként 146 nem de ilyen és egy ilyen is volt itthon. (szerencsére nem sokáig)
Egy biztos: alfás vidit feltenni úgy hogy be sem indítják, na az a teljes időpocsékolás.
Igazi élményautó, /Jó csajozós volt./Minden percét élveztem az autózásnak. A rendszeres olajcsere, fékbetét, gumik sokba kerültek. 300.000km-nél a megrepedt valahol henger, falsot kapott és megolvadt a dugattyú , felrobbant a motor.A jó baráti társaság segitségével: egy gyári felújított motort raktam bele és jól eladtam.
Maga a kocsi nekem jó volt.
Kényelmes ,gyors a maga 120 lovával.
A hangja szupi ha toltad neki /olyan fzr-s
A fogyasztása lábfüggő 6l--12l --100/km
szervizelése BMW kategória
5 év 1 milla.
Soha nem hagyott ott sehol. 80 ezret tettem bele.
Kisebb hibáin kivül egy motorgenerálon esett átt 300.000 km után
szerette az olajat /felújítás után is /
Ugy kellene az időpontokat,hogy legalább akik nem ismerik egymást,találkozzanak!
Egy biztos: alfás vidit feltenni úgy hogy be sem indítják, na az a teljes időpocsékolás.
1,6:
1,7:
1,8:
2,0:
1,9 diesel: ki volt az az állat?
1,6-- 1,8- 2.0-s
Nekem 1,6 volt.
Kényelmes ,gyors a maga 120 lovával.
A hangja szupi ha toltad neki /olyan fzr-s
A fogyasztása lábfüggő 6l--12l --100/km
szervizelése BMW kategória
5 év 1 milla.
Soha nem hagyott ott sehol. 80 ezret tettem bele.
Kisebb hibáin kivül egy motorgenerálon esett átt 300.000 km után
szerette az olajat /felújítás után is /
Általában megbizható jó kis gép.