Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

The biggest difference between 4JH and 4TV YZF600 (that I'm aware of anyways) is that the 4TVs use a ram-air set-up. There maybe some other differences also.
a legnagyobb különbség, hogy a 4TV használja ezt a ram-air set-up izét. (ez az exap lenne?)
ja, és nem biztos benne, meg írja, hogy 1-2 eltérés még lehet
ismét elbasztam egy linket ez a jó válogatós
innét lehet válogatni a katalógusok között

itt meg a 4JH katalógus amiben a hengersornak a cikkszáma ugyan az mint a 4TV-ben
Szerintem megoldható lenne, de ez még csak ugye elmélet.

Most egy olyan találtam ahol egy 3HE-ből csináltak egy 660-as gépet.

660 the easy way
Olvasgatva az angol fórumokat, úgy tűnik szerkezetileg azonosak. A gyújtásmodul a kérdéses. Azon agyalok, ha nem tört el dugó, akkor átfűzni a felső részt a 4jh-s blokkra, az biztos kivitelezhető, és nem kell kínlódni a gyújtással.
http://www.visordown.com/membe..." target="_blank">link

Olyanokat olvasok hogy a 4TV az tulajdonképp a 4JH-nak az Angliába és Írországba kerülő változata volt. De hogy pl a gyújtás azonos lenne azt nem tudom.
Attól még szar az akksid! Kell egy újat venned bele,és akkor tuti.
Tedd azt!
Egy találat, itt épp erről vitatkoznak de a fordítást nem vállalom.

4tv, 4jh differences, engine change
bikázás bevált! most megyek megjáratom kicsit!
Elméletileg thundercat blokk. Megköszönném, ha megerősitést kapnék.
Körülnézek, hátha találok valami összehasonlítást.
Emre, te mint számitógépguru. A 4jh és a 4tv blokk mennyire egyforma? Azt tudok olcsón, karbisor nélkül
A végén már közvetlen a töltőről levéve sem indított,csak tekert lassabban,de nem indult.
Szerdától szabin vagyok,mert műszakis a buszom. Tök jó időt mondanak.
Tegnap sok munka a kerteben,metszés kész,elégettem a gallyakat,szemetet az udvarban. Ma lemosó permet,és készen vagyunk mindennel.


Sziasztok!
Amikor haldoklott az akksim,nekem is tekert,de nem indult. Bikakábel,és az Opelról pöccre indult,pedig előtte tekertettem amíg meg nem állt.
Agyon zabáltattad sztem. Gyertya ki, indítózás nyitott gáznál, gyertya be, betolás (mert az akku már gatya eddigre), motorozás.
Elég a 2 szélsőt kiszedni, akkor már füstölve elindul.
tegnap reggel óta töltőn volt
Szia! Ha kevés az aksiban a delej, hiába teker nem indul be. Az elektronikának kell legalább 11 volt. Amíg szar volt az aksim nekem is
rendszeresen csinálta, főleg reggel, hogy tekert egyet-kettőt pöffent
de nem indult be. Ilyenkor rátettem a töltőt, 2-3 percre és azonnal indult.
okés!
probáltam szivató nèlkül is! semmi,de mèg csak nem is pöffen!