Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

07es r1 be keresek főtrngelyt
Nekem van Rn12 és Rn19 is már jó pár éve nyúzom öket .De mentem már Rn 22 vel meg más R1 ekkel is .Szerintem a régebbi r1 ek közül az Rn19 a legjobb széria .
Ettol fuggetlen ha csak 12,19,22 az opcio en 22est vennek ha megtudnek baratkozni a formaval(de nemtudok)az sem gyenge csak nem olyan paraszt mint a 19
A 19es erosebb papiron is de gyakorlatba szlovakringen celegyenesbe kerulgetem ki az rn22t.
Rn12 rol nagyon nincs tapasztalatom de ott is vannak gondok amennyire hallottam ott meg ez a 20szelepezes nemigazan jott ossze,meg ott is akadtak valto gondok
Szia
Csak egy kérdés. Hogy érted azt hogy az meg gyenge? Rn12-19 jobb?
Elobb utobb mindnel elo jon.rn22 sokkal megbizhatobb stabilabb cucc.csak az meg gyenge is meg csunya is..
Főleg ha egy szét ba....szottat veszel :-)
Valto,kuplungkosar,veztengely semmi komoly
Sziasztok! Keszulok venni egy 2008-as Yamaha R1-et. Erdeklodnek kinek mi a tapasztalata/velemenye rola, eseteleges tipushibairol, mire erdemes odafigyelni?! Koszi a valaszt mindenkinek!
Ezt a gyori yamahaba sikerult abszolvalni most ha egy szalon ilyen munkat ad ki a kezebol kitol lehet egy kis odafigyelest elvarni?
Teljesen egyetértek! Nem tudom minden megyére jut-e egy jó szerelő....
Volt par visszahivasa azthiszem a modellnek de csak valami kabelezesi tema(megolvad vagy ilyesmi)olyan nagyon nemnagyszam mint pl a az rn32 valtovisszahivasos hibaja.az egy jo motor szerintem de biztos van itt mas akinek olyan all a garazsban
Ja de latod tasit is van aki isteniti valakinek nemtudod megmagyarazni akkorsem ha ilyeneket mutatsz.masreszrol jo motorszerelot talalni 100x nehezebb mint jo autoszerelot,pedig az se kis mutatavany(velemenyem szerint)
"Szerencsétlen motor amennyire szét lett szedve, összerakva, szétszedve, újraépítve......nem csodálkoznék, ha valami vezeték nem lenne jó helyen, vagy szakadt, dörzsölődött volna...."

És megmondtam :D
listazni kene az ilyen mestereket...
Nekem ugy vagta el az egyik hozzaerto szerelo a gyorskotozot h elcsipte a mellette levo map select kabelét.ami azert volt mókás mert az egyik mapon volt tractioncontrol a masikon nem...es folyamatosan azon a terkepen volt amin nemvolt.mesterek...mesterek mindenhol
Na, meglett a hiba. Valamilyen gondos szerelő - itt még mindig nem mutogatok ujjal, de azért már a felelősség kérdése nem annyira hárítható - sikeresen úgy helyezte vissza a gyorsváltóhoz vezető kábeleket, hogy a rezonanciától / dörzsölődéstől / hőtől elnyíródott. De legalább meg van a hiba, és tökéletesen üzemel a motor...
Sziasztok! Amennyiben a bank is hozzájárul akkor szeretnék venni egy 2010es R1et. Az lenne a kérdésem, higy tudnátok olyan dokgogat mondani amire érdemes lenne odafigyelni a motoron a vásárlás előtt, illetve úgy álltalánosságban mi erről az évjáratról a véleményetek? Egyszer már megnéztem a motort, szemre jónak tűnik, csak félek, hogy elsiklom valami felett.
Rendben, köszi!
Nem vagyok szerelő. Én mindig úgy állok neki, hogy levegő+benzin+szikra......ha megvan akkor mennie kell.
Igaz, hogy tele vannak baxva szenzorral, de ha valamelyik nem is jól működik attól még be kellene indulnia.

Gyertyákat megnézed. Ha okés akkor levegő meg benzin. Nyilván levegőt csak kap szerencsétlen. Akkor meg üzemanyag ellátás hiba.
6-7000 körül nem kapott eleget aztán már később se..... Mondjuk ez egy elég optimista jövőkép.
Szerencsétlen motor amennyire szét lett szedve, összerakva, szétszedve, újraépítve......nem csodálkoznék, ha valami vezeték nem lenne jó helyen, vagy szakadt, dörzsölődött volna....
na meg ugye itt is bejátszhat a tank alatt összenyomott benzin vagy vákumcső....ilyen egyszerű dolog is lehet.....

Sok sikert hozzá....majd írd meg mi volt, okuljunk belőle ;)
Csalodtal tasi bacsiban?
Írtam privát üzenetet!
A gyertyák elvileg újak, mondjuk nem vagyok biztos már abban sem, hogy valóban ki lkett cserélve, szóval mindenképp ránézek.
A változó torokhosszra én azért nem gyanakodom, mert már be sem indul, viszont legalább egyszerű ellenőrizni, mert csinál egy self test-et gyújtásra adásnál.