Yamaha RD

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezek különleges motorok, én sem adnám el a helyedben.
Igen már be is pakoltam remélem idén nem fog kelleni a segítséged csak kávézunk a futamok között
Köszi Laci!Készülsz már a szezonra?MAMI-ra?
http://youtu.be/pgGz00VTKgQ;feature=share&fbclid=IwAR18gNqeenXVq8sCOhPJV4VJTOHZS4Rv7_YeNim83vlLut48v_oMaRyMXq8
7 év kellett csak,hogy halljam a hangját.Azért vettem annó,hogy majd felújítom,és eladom,mivel van több motor a portán.Most meg nagyon úgy tűnik,hogy a többi motor a portán lesz eladva :)
Ezt már tuti kireszelted Lacikám Viccet félretéve a gyári 240-esen nincs akkora furat, szemre legalább is.
Nagyon úgy tűnik az alapjárati szinte biztos négy karbiban is azonos fő fúvóka valószínű de hát tudod semmi nem biztos csak a nyomorúság .
Szia Laci!
Ezek biztosan gyári méretek?Még nem lettek nagyobbra dörzsárazva?Mert akkor valóban használhatatlan az átszámító táblázatom.
Szia Attila nekem ez van .
Szia, na végre. Tavaly előtt én is összeraktam egy 31k-t, a blokkja már egy éve egyben volt. A lényeg az hogy hoztam hozzá Ausztriából gyári cuccokat, nagyon szép a motor, de sajnos a nagy csapágyak a főtengelyen oda vannak. Patent meg rugásra indul, de ronda hangja van. Mondta a M Laci hogy vettél újat a Yambits-on, de nem voltál vele megelégedve. Én is ott akartam venni, mert a Bandi bácsi időközben elhunyt, és senki nem tudott mást ajánlani. Szeretném rendbe hozni mert nagyon szép , gyári motor, karcmentes kipufogókkal. Sok 31k-m volt, de ilyen szép még nem. Aztán megállt a projekt, mert tegnap volt egy éve hogy megvettem a V4-et, ezért érthető módon rá terelődött a figyelmem. Tavaly mentem vele 3000km-t. Életem legjobb motoros szezonja volt. Sajnos én az alapjárati fúvóka kérdésedre nem tudok válaszolni. Örülök hogy sikerült forgalomba helyezni.
Igen, én is sajnáltam amikor meghalt ez a fórum és órülnék,ha ismét lenne némi élet ezen az oldalon,.
Időkózben nekem is lett rendszám,hosszas ,1 év várakozás után egy ocsmányirodai tulbuzgó csinovnyik miatt az utcai 350-en.Nem volt egyszerű és ami a bicskanyitogató volt a történetben az az,hogy(mint kiderült)egy nem létező jogszabályra hivatkozva utasították el a rendszámigénylésemet a főnókével együtt.A lényeg,hogy már meg van.Majd rakok fel képeket.
Lenne is egy kérdésem mindjárt.Mekkora az alapjárati és főfuvóka a 31K ban.De nem átfolyásérték kellene,mert azt én is tudom,hanem átmérő.Az átszámoló táblázatom meg szerintem totál fals ártékeket ad meg.
Cibor:Főtengelyt csak akkor érdemes felőújítani,ha a csap nincsen berágódva.Egyébként kár a pénzt belelapátolni,mert nem lesz hosszó életű.
Na hol vagytok versenyzők, funok? Van itt annyi rd imádó ebben az országban,aztán sehol senki.
Kellene nekem egy főtengely felújító szaki. Tud valaki? 350 ypvs-ét szeretném rendbe rakatni.
Mindenkit várunk!
Sajnos vannak akik már nincsenek köztünk. Nem akarok, és nem is tudok mindenkit felsorolni. Hiányzik ez a fórum, a P20 fanokkal együtt. Molnár Zoli?
Várom vissza Frecska Janit, Ölbei Lacit, és az összes gurut hogy tanulhassunk.
2008 februárban léptem ide be. Köszönet Dimma mesternek és Eigner Petinek amiért itt tartok ahol tartok Yamaha ügyileg. Ők kezdtek el tanítani.
Jöhet a matek, minenkit érdekel, hogy mindenki hol tart...
Szerintem ez jobb mint a Fb. G Jani mindenki vissza?
Új lendület szakik, beszélgessünk újra. http://youtu.be/jzSaWNt-CYA
normális
üdv uraim. szerintem érdemes lenne meg menteni ezt a gyöngyszemet és ahogy látom át iratható.
Helló! Ez aktuális még? :)
Köszönöm a válaszod, de nincs előgyújtás szabályzás. Az 1.8mm úgy van megadva hogy hidegen beállítom a holtpont előtt, én csak ellenőrzés képen néztem meg srtoboszkóppal és tapasztaltam az elcsúszást. Most rendeltem új megszakítókat kicserélem aztán újra tesztelem.