Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi, azért furcsa, mert elíndítom a motort és akkor is világit, csak sebességben nem.Volt egy rd 80-as motorom is, azon is világított gyújtáson, de amint beindítottam elaludt.
Semmennyit 0km!
Mennyit volt használva a lánc?
Igen 4e a vége(+postaköltség..kb1000ft)ideküld a neved cimed. tzr250rc@citromail.hu tükröt a www.nagyvas.hu tudsz venni
Sziasztok nem rég vettem egy TDR-t csak nem tudom hogy hány literes a tankja...........
Ezt a láncot küld már le nekem! Írjak egy e-mailt hogy hol lakok igaz? 4e a vége? Ja meg azt szeretném még kérdezni hogy nincs-e hozzá való visszapillantó? Tudod a kör alakú
Sziasztok 125 tdr mocival küzdök
Egy idő után elfogy a vizem és nem tudom hova !
most cseréltem hengerfejtömítést de ez se segített
A túlfolyón mindíg megjelenik a víz
Ha valakinek van valami ötlete azt szivesen veszem:)
mikortól vannak a deltaboxos tdr-ek?
a hirdetések között nagy a kavarodás... vagy csak sok a "fiatalitott" moci?
A TDR olajvisszajelzője úgy működik helyesen gyujtáson és üresben világít, sebességben elalszik ha van elég olaj a tartályban. Ha kevés tovább világít. Ez nem olajnyomásjelző hanem szintjelző. Azért világít alapon, mert így ellenőrzi, hogy az égő nem égett-e ki.
amugy jonak tartom a a2ütemű yamahákat..
volt 125ös DT-m 3 évet hajtottam csak terepen... egyszer kelltt kuplungot cserélni benne és kész... ennyi volt az össz motorhibám
Értem én Ugyanez nálam 2dugó+furás 50eFt(magamnak csinálom)de ha esetleg! kell hozzá valami lemegyek a pincébe és ott a tartalék cucc hozzá
upsz az kimaradt hogy 4ütemű gépekre irtam az elözöt
nem azt mondtam hogy évente bele kell nyúlni...
amugy meg tudom hogy egy 2 vagy többhengeres gép felújjítása sokkal nagyobb pénz( dugók,szelepek, vez lánc... )
arrol nem is beszélve hogy egy leszakadt szelep mekkora mókát tud csinálni a hengeren belül
söt egyik ismerősőmnek a hajtókar csavar anyája esett le és verte szét a dugóját az meg a szelepeket (250es 4 hengeres majdnem 20000 fordulatu gép )
Ezt akartam..a másik csak tesztelés..hogy tudják fényképezni .
Hát ez a baj mindenki(többség) igy gondolkodik..5év alatt kellett 1feszszab,1trafó és kapott két dugot Nem szétesős darab 120km/h-nál 7ezret -180km/h nál 10ezer körül forog,és a fogyasztás is amit irok valos És pályánsem val szégyent Na de mind1 nem futtatom tovább,ha nemveszikmeg kap 2slicket,idomok le,áttétel vissza, és hobbyzok párszor idén is kakucson.
nekem nagyon szimpatikus az alap elve miatt: sportos motorral szerelt kényelmes mókás motor..sose mentem még ilyen géppel... csak a 2ütem 2henger ijesztő picit...
bár a 125ös ök gyorsabban hullhatnak szét... csakhát itt min kétszeres költség a felujjítás ha oda kerül a sor...
+nemismerik a tipust és nemlehet hitelezni,mert ugye voltolyan 1Ft nélkül jött és kiakarta probálni és majd ha eladta a drágább motorját askkor tudja megvenni...de nagyon áll a piac mind1 max majd Kakucsozásnál rágerjed valaki
értem.. tehát akkor van rá valamilyen szinten kerelet csak nem a megfelelő emberek jelentkewznek...
nehéz eladni most bármit is...
énis jo darabig árultam a gépemet(cb500)
Csereberélni/és vagy alkudozni akar mindenki...
chevy!

nincs semmi érdeklődés a tdr -re?
már jo régota hirdeted....
Utánvéttel fizeted ami aztjelenti a postásnak fizeted a szállitást+a árut.
És hogy van a fizetés? Mert ehhez én nem értek
Mert ugye a kicsik 120 körül már 12/13ezret pörögnek...
Nézd ha nyelezed hamarabb szétmegy(többet forog ha nyelezed)postázni tudom.
Szerinted megéri? A láncot hogy tudod küldeni?