Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Ilyen hangú lelóval találkoztatok már?
http://youtu.be/osyjXdyPXBw
Tisztelettel üdvözlöm kedves motoros társaimat. Családi és egyéb okok miatt el tűntem, de azért a fórumozók hozzászólásait mindig olvasom. Valójában azért jelentkeztem,mert eladóvá vált az 535-ösöm. Vettem egy autót és így már a két járművet fenntartani sok. Gyakorlatilag nem is járok már motorozni,mert nincs időm. Adok hozzá egy márkás töltőt,egy saját készítésű állványt, egy fesszabályzót burkolattal. Ha valakit érdekel,a számom 0620-4262640. Email-majercsak56@freemail.hu
Okés, köszönöm szépen! A több felszerelést már nézegettem, de neten nem sok dolgot találtam. Illetve amit találtam, az méregdrága..
Szia,
Bukocsovet ha keszitteted akkor a Medicor udvaraban hatul van egy rozsdamentes cuccokat keszito ceg. Araban van, jol dolgoznak es korrektek. Ertenek a motorokhoz sokat keszitenek ilyet. A legjobb ha Ott tudod hagyni a vasat es raszabjak.
Ugy tunik, hogy hamarosan megallapodok egy viragonal. :) Szeretnek segitseget kerni, hogy hol keressek realis aron utas hattamlat, oldaltaskat es bukocsovet. Debreceni vagyok, ugy hallottam, hogy itt valaki foglalkozik bukocsovek keszitesevel. Ha valaki tud ajanlani itt egy megbizhato szerelot, az is szuper lenne. Elore is koszonom!
Motorozunk mi. Csak itt helyben és rövidebbeket. Mivel itthon is sok a munka.
Kép lemaradt.
Sziasztok! Már, ha itt tartunk.. Holnap jön valaki Kiskunhalasr Sóstóra? Lesz egy pár motoros ott, a Konok Kunok rendezvényén.
Embörök ! Itt a jó idő semmi brigádmotorozás ? Mindenki el van tünve.
Igen, olyan, mint az 1100esé. Köszi a segítséget, lehet, hogy akkor hagyom, nem akarok barmolni.
Hat ha a km oraja olyan mint AZ 1100-ese, akkor AZ le van rendesen peremezve, csak 'konzervnyitoval' lehet szetnyitni, rosszabb esetben szetbarmolni. AZT gondolom direkt nem szerelheto roncsolasmentesen h kevesbe lehessen manipulalni. Kis szellozo lyuk van rajta hatul, Ott a kosz persze be tud menni, meg a Para. Eleg maceras, ha nem nagyon koszos nem kezdenek hozza. Korbe a fem keretet kell felfeszegetni a muanyag hazon, akkor le tudod venni AZ uveget es kijon a belseje. (bocs, telorol irok szereti atjavitani amit irok)
Köszönöm. Meg fogom keresni.
Tatán konkrétan Runci a legjobb - szerintem (és több ismerős szerint is). Nem drága és nagyon érti a gépeket - különösen a Yamahákat, de mással is keresheted. (Korában a Yamahánál volt szerelő, aztán jó pár éve önállósította magát.) A műhelye az Eötvös gimi mellett van. A telefonja: +36 30 467 5268
Sziasztok! Tud valaki Tata környékén profi, nem lehúzós szerelőt?
Sziasztok!

2 dologban kérném a segítségeteket.

Az egyik, hogy valaki szedte már szét a 750ese km óráját? Belülről be van kicsit koszolódva és szeretném kitisztítani. Hogyan álljak neki az egésznek? Barmolni nem nagyon szeretnék.

A másik dolog: szeretném a gyári dobot kinyitni, de ameddig nem tudom mi vár rám belülről nem nagyon fognék neki. Több videót is néztem youtube-n, de sokszor a lényeges részeket átugorják, levágják a videóból. Valakinek nyitva van közületek a gyári dobja? Megtenné, hogy leírja mire számítsak? Ha esetleg lenne képe is mellé az maga lenne a mennyország. Ja igen, valahogy úgy akarnám megoldani, hogy a tompítást vissza tudjam rakni ha megyek külföldre vagy vizsgára.

Egy 1993as XV 750esről lenne szó.

Köszi
Hétvégén mentek motorozni? Talán az idő is kegyes lesz hozzánk.
Köszönöm az infót! Lehet, ha a posta nagyon drága, akkor már nem biztos, hogy megéri tőle rendelni.
Esetleg többen rendelnek egyszerre, akkor már más a helyzet.
Kommunikál angolul, németül is. Korrekt. Én tankbõrt vettem tőle. Fizethetsz zlotyban ahogy akarod. A posta költség elég húzós, de leìr minden infót emailben amit kérdezek. Ennyi.
Sziasztok!
Meg is találtam a bukócsövet: http://www.sakwy.pl/pl/gmole-c...
Lefordíttattam a googlival, hogy rozsdamentes anyagból van.
Nem akarok most semmit venni, csak érdekelne, hogy a rendelés ítt hogyan megy?
Sakwy.pl. Pl.itt.
Kösz a segítséget, baráti ára van, remélem jó vétel. A víztiszta tetszene. Keresek még az XV1100-ra bukócsövet is. Hol érdemes körülnézni?
Kalmi megcsinálta az önindítót! Schafhausen
Szia !
Nekem volt majdnem 5 évig tipushiba egyedűl az öniditónál van, de nem a szabadonfutó. Gyakran mellékap a fogaskerék indításkor ekkor elég rossz hangja van. Viszonylag egyszerű a javítása amíg a fogaskerekek nem maródnak el. Nekem semmi bajom nem volt az 5 év alatt , bár az enyim egy ritka megkímélt darab volt. Még az első fék ami nem túl acélos. Tamás ( Katana750) vette meg majd biztos ír ő is. Ha konkrét kérdésed lenne írj próbálok segíteni. 1983 ig gyártották különben ebben a formában. Talán 85-86 ig volt a "hibrid" új váz régi blokk.
A forgalmimba nekem is 87 volt de az nem igaz .
Nem az XV-re gondoltam, hogy nem chopper, hanem ahirdetésben szerplő SE-re.
Az is lehet, hogy csak a kép csapott be.

Gondolom a típushibája az önindító szabadonfutó, de majd jönnek azok, akik értenek is hozzá.
Valóban nem túl jó szó az xv-re chopper, inkább valóban klasszik motorkerékpár és ezért is tetszik. Nekem elsősorban a HD Sportster vonal jön be valamint a naked bike-ok ezekből is föleg a klasszikussabbak. De ez a V2 es motor nagyon tetszik. 400ezert szeviz , stb nélkül értem, gyertya csere, olaj, szűrő karbi szinkron egy drágább motornál, kocsinál is alapvető nálam, hogy elvégzem bárki is volt az előző tulaj.
Elsősorban hibák alatt a típus hibákat értem (már ha vannak)
Külföldön elég nagy irodalma van ennek a típusnak, építői vonalon ugy érzem hogy rögtön a HD után köveztkezik, ebből arra következtetek hogy megbízható motor.