Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én holnap megyek egy 300 km-es kört, illetve másodmagammal, két motorral. Útközben tolunk egy babgulyást, aztán egy kávét, egy teát, és......
Úgy látom mindenki érzi már a tavaszt a csontjaiban, de még nem gépre ülni. Ezért frusztrált kicsit a társaság
Nemsokára itt van már a jó idő és egy kövér gázzal ki lehet ereszteni a gőzt!
Nem rossz ez a gép. Azok a vékonyabb csövek ott a henger fej körűl azért vannak mert ez egy olyan piacra készűlt pl. USA ahol szigoruak a káros anyag kibocsájtási normák: Na ezt így oldották meg a japcsik. A fojtást ki lehet szedni belöle és az esetleg kissebb méretű fuvokákat is ki lehet cserélni a karbiban
meg még lekell cserélni a karbi és a hengerfejek között lévő gumi beömlőket.
Blackiex különben jobban ért ehez a károsanyg dologhoz fordulj hozzá bizalommal.
Egyébként Km óra és a visszajelző panel nem gyári azt már igény szerint valaki lecserélte.
Meg ugylátom nem is 535ccm hanem csak 500 ccm.
Jól gondold meg, én 535-re szavazok olyanra ami nincs lefojtva, nagyobb ccm és alkatrészek tömege kapható hozzá.
Igaz az 500-as majdnem mindenben megegyezik az 535-tel kivéve a karburátort meg a tőbbit nem tudom de neked tuti az fogmajd évek mulva kelleni ami nem egyezik az 535-tel.
Hiányoztál is! Miattad is kezdtem el írogatni a fórumra,mert annyi hibát írtál állandóan,hogy arra gondoltam a virago egy szar motor én meg azt hoztam a legjobb barátomnak Hollandiából. Brumeszkosz szóba állt velem és itt ragadtam. Hála neked is.
Tisztelettel szeretném megkérdezni, miért baj az, ha valaki nem olvassa végig az egész majd' 900 oldanyi fórumot, mielőtt kérdez?
Vagy itt már akkora tudással rendelkező tagok vannak, hogy már csak az okozhat meglepetést, ha egyik-másik fórumos eltér a megszokottól?
Nem értem. Én tavaly szeptembertől vagyok itt jelen, előtte a büdös életben nem voltam motor közelében 5 méteren belül. Előtte repülőmodelleztem, és abban a "sportágban" is bizony voltak érdekes emberek, a legváltozatosabbak. De egy dolognak mindenki örült: a másik társaságának. ha ment a hülyéskedés, és a másik szekálása, akkor annak. Ha szakmai, vagyis technikai jellegű volt a kérdés, az ki lett vesézve, ha 500. alkalommal, akkor 500. alkalommal.
Az én véleményem az, hogy van elég baja az embernek a mindennapokban, ráadásul nem ismerjük egymást, tehát nem hiszem, hogy bárkinek joga lenne a másikat minősíteni, kategorizálni, vagy legfőképpen bírálni. Nem tudjuk, kinek milyen családi, anyagi, vagy ne adj' Isten egyéb gondja van az életben.
Ez a hobbink, és szerintem a feltett kérdésekre adott válaszokból igenis nagyon sokat lehet tanulni, mert egy kép alapján, amit kikeresünk a netről, vagy a manuálból, nem tudsz annyi infót szerezni, mint egy megmagyarázott, érthetően elmondott válaszból. Én legalábbis így vagyok ezzel. Továbbra is meg fogom majd kérdezni (és aki hülyének néz, legfeljebb nem válaszol), ha valamit nem tudok, mert bizony ebből van bőven, ugyanis mint mondtam, most kezdtem a motorozást. És úgy gondolom, sokkal hamarabb célba érek, ha KÉRDEZEK!
Az egyéb véleményeket elfogadom, de ettől én speciell megváltozni nem fogok. engem anyám arra tanított: "ha valamit nem tudsz, kérdezz!" (akkor még nem volt klaviatura, így a kérdések most írva lesznek)
Szia
Jól néz ki ez a motor. De én tartanék tőle. Mivel kimondottan Svajcnak készült. Le van fojtva 20Kw ra. Ez paíron ok. De ha tényleg gyengébb akkor gáz. No meg látok rajta olyan megoldásokat ami más mint a miénken. Pl, kipufogó gáz vissza vezetés. Vagy mi a csoda az ott a henger mellet.
No meg a benne lévő kilométer is gyanús. Nagyon kevésnek tűnik
Inkább nézd meg ezeket!
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Örülök, hogy érdekes volt, és ha barkinek szolgálhatok kepekkel akkor szoljatok szinte mindenrol keszült
Szia Rá se ráncs semmire.
Én hálás vagyok a szerelésekről feltett fotókért. Általad úgy ismertem meg a virágót belülről,hogy egy csavart sem kellet meglazí5tanom.
Tehát így tovább!
Hello, köszönöm, hogy hozászoltál mert igy már remelem rajöttek mésok is, hogy az utobbi idoben nem forumoztam, Tiszteletem
Tiszteletem, igazad van, csak nem értem ezt az egészet mert, mondom az utóbi 3 honapban nem is kerdeztem semmit és nem is forumoztam, aztán meg amikor kérdeztem is olyan dolgokat amit már illene tudnom vagy kinézhettem volna a manualbol az azért volt mert egyszer 1 hetig Marosvásárhelyen voltam ahol nem volt szamitogepem és a telefonrol meg csak forumozni tudtam nem manualt nezegetni, vagy azért mert a garászba voltam ahol nincs számitógépem és mikozben szereltem vagy tettem vettem gondoltam most miért ne kérdezem meg a forumon teloval ahelyet, hogy felmenjek az emeletre, leoltozzek stb... de persze volt olyan amiben nem voltam teljesen biztos és vagy nem fogtam fel és tanulva a hibáimbol inkább megkérdeztem még 1x, de ettol fűggetlenül mondom 3 honapja semmit sem kérdeztem, csak, hogy milyen oldalrol rendeljek karbifelujitokeszletet, tiszteletel Vajda Lorand
Köszönöm az infót. Kb-100m-re van tőlem a kút. Ki fogom próbálni.
Meglepődtem viszontlátva a nevem, de aztán kiderült,hogy nem én vagyok.
Ha shell kútnál tankolsz akkor van olyan hogy power 95+nitro -ezt használom a corsámba is és van benne tisztító adalék ami karbantartja az égésteret , meg nitró ami növeli a teljesítményt !
Üdv. Légyszíves fejtsd ki bővebben ezt a 95-ös és nitró mondatot.
Sziasztok-ma sikerült lelket lehelnem a virgácsomba ,az akku feltöltése után egy hengerrel pöfögött -majd a gyertyák gázon kiégetése után pöccre indult -tankolás 95+nitro és gooo-30km -et mentem vele jól gyorsul kiválló az úttartása vagyis simán megy és hibátlan -igaz hogy most 3 hősugárzó közepén várom az olvadást de megérte -ha meg jön a jó idő akkor meg sem állok vele októberig!
Sziasztok!
Nézzetek át ide egy picit, meg lehet nézni, hogy az "üveghangon pörgetett törpemotorok" milyen gyorsan mennek tönkre.
ttamas felhasználó már régebben is jelen volt itt, jó érzés olvasni a sorait.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Sziasztok! Érdeklődnék hogy ez a motor mitől csak 20KW-os.Hol a fojtás, vagy nem pörög annyit mint a többi? Érdekes hogy csak ezeken a típusokon van kipufogógáz visszavezetés.
A karbifűtés az olyan,hogy maga fűtő elem bele van csavarozva a karbiba, ugy néz ki mint ha egy izzitó gyertya lenne ,megyen rá két darab sarus vezeték a kábelkorbácsból a karbik jobb oldalán az hő érzékelő ami kapcsolja az van a cseppalakú dobozban a vezérlő elektronika mellet. Azért van a hőellenállás mert ugye 30 fokban nem kell karbi fűtés.
Ami azt illeti elég egyedi igényei vannak a svájci motorosoknak !
A kormány, a műszerek, az első sárvédő a szinre fujt deknik, az első kerék agy a háttámla a csomagtartó ......

Lehet hogy jobban járnál a gyári kivitellel.

Esetleg előny lehet a jogsi miatt a 20Kw teljesítmény ha annyi van a papírján, bár szerintem 25kW
Azt javaslom,hogy próbálj ki egy 750-t is mielőtt bármilyen motort veszel.
Sziasztok!
Elém került egy xv 535 hirdetés a következő leírással:
" Speciálisan külön a Svájci motorosok igényére gyártott darabok közüli, a kiváló műszaki és esztétika tartalommal." Itt található: http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Mond valakinek a "svájci kivitel" valamit?
Kösz
(a motorkeresésbe tényleg bele lehet csavarodni )
Az enyémen volt karburátor fűtés. Amelyiken van annak a porlasztóján található egy kábel saru is.
Igen, valahol már itt a fórumon is volt róla szó nagyon régen.
Valahol olvastam, hogy van olyan típus amelyiknek karburátor fűtése van, és az van ott a bal oldali dobozban. Az enyém is üres.
Igazad van,benéztem... én a Lóri007 -re gondoltam. DE! Mindkettejüktől elnézést kérek, nem akarom bántani egyiket sem igazából! Annyit azonban megjegyzek kedves Lóri007, hogy pusztán attól, hogy állandóan kérdezel, még nem fogsz szert tenni tudásbázisra....ebben többet segítene, ha odafigyelnél a kérdéseidre adott válaszokra, illetve az azonos témában leírtakra a fórumon és azokat próbálnád kamatoztatni. Így nem kellene annyit kérdezned sem és nem utolsó sorban nem keltenél olyan benyomást, mint ami bennem is kialakult veled kapcsolatban.