Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csinos bicaj !

Az aprilia is mérges kis jószág és elég vicces ahogy visítva tartja a tempót a mi 500, 750, meg 1100-es vasainkkal.
Imádtam őket. A Suzuki RGV250, pokoli volt, remegtem rajta! Nagyon ment és alattomos volt! Persze mondanom sem kell, hogy odahúzva benyelte a 10,5 litert, és még kért hozzá 3 dl castrol TTS-t 100 km-enként. Takarékos kis moci volt.

Ilyen volt:
http://www.suzukicycles.org/ph...
Ezen ipszilont nem találtam, de alaposabban körül nézek körül nézek a szivattyú tájékán Köszi !
Nem lehet hogy megnyúlt a bovden vagy összébb nyomódott valahol a ház? Nem tudsz utána állítani?
Szívesen és sok-sok km tegyél meg vele.
Nem ismerem azt a motortipust és nem derült ki a robág írásából hogy 2-ütemü motorrol van szó-így más az állás!
Szia Blackiex! hogy érted, hogy be kellene állítani rendesen? Mit kellene figyelnem? Rakjam vissza a kuplungtárcsákat és próbáljak meg máshol keresgélni?
nekem eddigi 2 ütemű motorjaimon (TZR250, RGV250) úgy volt, hogy a gáz bovden ketté volt osztva Y-ban, az egyik fele ment a karbikhoz. a másik fele az olajszivattyúhoz. és ami az olajszivattyú fele ment, azon volt egy hosszmenetes állító. Ha van, azon kell állítani, hogy adott gázhúzásnál kevésbé húzza a szivattyú fülét, magyarul összébb kell tekerni.
De imádtam őket!

http://images02.olx.pt/ui/21/7...
Erre gondoltam én is, csak bizonytalan vagyok a keverék arányban, bár 1:40 egy rövid próbán nagy kárt talán nem tenne.

A CZ-vel más baj is volt, mert valahogy nem oszlott el rendesen az olaj. Szivattyúval üzemeltetve állandóan szarrá égett a dugattyú.
Ja bocsi- a 2-ütemü az mehet keverékkel -nem figyeltem -!
Szia!

Bocs, de az olajnyomáshoz magának az olajlehúzó gyűrűnek nem sok köze van.
Szia!
Nézd végig, hová fecskendez be az olaj szivattyú?...ha a szívótorokba nyom, és más egységet nem ken, kikötheted és mehet a keverék.A CZ175 -öm ilyen volt. 1L-es olajtankja volt és 15L-es benzintank...ha egyszerre fogyott volna el az olaj meg a benya is, akkor az 1:15 keverési arányt jelentett volna. Ehhez képest az olaj mindig hamarabb elfogyott, mint a benzin...úgy füstölt, mint egy gyárkémény.Az olajszivattyú csöveit levakoltam, a tankba pedig ezek után keverék került és ment 3 évig, aztán eladtam egy srácnak, akinek a mai napig így üzemel.
Átvettem a szabadonfutót! Köszönetet szeretnék mondani Brumeszkosznak amiért megrendelte nekem és eljutatta hozam
Sajnos mióta megvan ilyen és hosszabb úton sem javul a helyzet.
Üdv. A CMA-motornál próbáld meg a bovdent, itt új és bontott dolgok vannak.
Tippeltem én is főtengely szimeringre, de akkor nem is nagyon indulna, és ahogy írod nem lenne normális alapjárat.

Viszont ha sokat nyom a szivattyú, mi a faxot lehet csinálni ?
De ha eddig nem csinálta, csak most tavasszal, az is lehet, hogy minden rendben, csak a téli állásban valahogy átjutott a pumpán az olaj, és sok bejutott a forgattyús házba, de azért annak pár km alatt ki kell tisztulnia, illetve extrém mennyiség nem lehet benne, mert leköpi a gyertyát!
Szinte biztosan sokat kap olajból. Kipróbálhatod keverékolajozással.
Azt kell még megnézni, hogy nem e véletlenül a váltóolaj jut be a főtengelynél vagy a tömítésnél a forgattyúsházba, de ez nem valószínű, mert akkor inkább falsot szívna és nem lenne alapjáratod.
Ha minden jó, és csak magas fordulaton füstöl inkább, akkor valószínűleg sokat adagol az olajpumpa. Húzd le az olajpumpa csövét, vagy a szívócsőnél vagy a karbinál csatlakozik. Indítsd be a motort fél percre s énézd meg milyen mennyiségben jön az olaj. Alapjáraton éppen hogy gyöngyöznie kell a cső végén, fordulaton kicsivel több kel hogy jöjjön, de ha folyamatosan csepeg vagy ne adj isten folyik, az sok!
Ez kétütemü motor ! Miért nem mehet keverékkel ?
Szia robág -semmiesetre se kösd ki az olajszivattyút-valószínű az olajlehúzó gyűrű szált el -ha nem lesz olajnyomás akkor minden olajszállításod megszűnik és beáll a motor!
Sziasztok !

Eléggé off bocsánat, de kéne egy kis segítség.

A fiam Aprilia Red Rose motorjáról van szó. ( Rotax 125 blokk.)
A gondom az hogy nagyobb fordulaton baromira füstöl, és olajos a kipufogóvég.
Úszószint, rendben súber a helyén, alapjárat rendben, légszűrő új.
Jól indul, veszi a fordulatot, megy mint a disznó, de magasabb fordulaton nagyon füstöl.

Kínomban már arra gondoltam hogy az olajszivattyú túl sokat szállít, bár nem tudom hogy ilyesmi lehetséges-e.

Mi lenne ha kikötném és kipróbálnám keverék üzemanyaggal.
Vajon mit szól hozzá a motor ?

Valakinek tippje ?
raider67-nak- azért szeretek erre a nagyon jó fórumra bekapcsolódni mert értékes műszaki segítséget kaphatok és motoros barátokat szerezhetek -eddig ez így is történt remélem te is így gondolod mert kb 3-hete azt vettem észre hogy te nem barátkozni hanem csak kötekedni szeretnél -remélem rosszul látom ,ha adrenalin hiányod van akkor a pályán vezesd le de ha IQ-hiányod van arra tudok neked egy jobb fórumot -nevem és arcom a reg lapomon van -jó lenne ha te is bevállalnád a személyiségedet és nem arc nélkül írnál kötekedő megjegyzéseket!-széles utat !
A 250-esen a kormányon van a szivató? Nem is tudtam. Én jobban szeretek lenyúlni a karbikhoz. Egyel kevesebb bowden a kormány fele...
Megjött a motor, sajnos a szívató bowden nem kiakadt,hanem elszakadt úgyhogy szereznem kell egy újat. Persze sehol nem találtam a neten Mo-n, csak e-bayen... Viszont anno a keeway is készített egy Virago hasonmást Supershadow néven és nekik ahhoz van bowden, szerintem veszek tőlük biztos jó lesz hozzá.
Szia!
Örülök ,hogy segíthettem és meg vagy elégedve a végeredménnyel.
A fórum erről szól, segíteni aki tud és akinek kell a segítség.
E-helyet van egy két tahó aki azért jön ide ,hogy arcoskodjon. Na az ilyenek hagyjanak békén és menjenek a saját fajtájukhoz!