Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi az infókat ezt a srác is áttadta akitól vettem. Azért szedtem szétt mert hidegen furcsa hangja volt és inkább most költök rá kevesebbet mint késöbb sokat, szóval a hengerrel az volt a gond oválísra volt kopva, szerintem nem új hüvely lett beletéve hanem régi hengert használtak. Az olajfolyást megszüntettem mert csak a belső felét a karbon deklinek kellett kijavítani epoxigyantával, a telókat túl puhának tartottam ezért elvittem a Yamaha Fehérhez mert ott átszelepelik kimondottan Supermoto használatra.
Hali! Sopronban vetted a motort? Ha igen, akkor én melegítettem be. De semmi másért, csak mert a kupplung fedél alól szivárgott az olaj, aki felrakta, kicsit túlhúzta. Le lett tömítve, mondjuk nem túl szépen. A blokkot sajna nem én raktam össze, de meglep, hogy aki csinálta-ezek szerint-nem volt elég alapos, mert amúgy marha jó szerelő. Viszont tény, hogy néhány alkalommal ment csupán fél órákat a pályán, miután össze lett rakva. Tehát valóban nem volt benne sok üzemóra. Mondjuk alap, hogy ha ilyen gépet veszel, egyből szét kell szedni, nehogy meglepetés érjen-igaz, gabec ? Különben a többi része rendben van, a hátsó rugóstag fel lett újítva, a görgőskosarak is ki lettek cserélve, amelyik kellet. Ez biztos, mert én csináltam. Az első kerékben a kerékcsapágy is tök új. Most nagyjából ennyi jutott az eszembe. Mi van pontosan a hengerrel?
A haversrác hirtelen felindulásból vette Ebay-n a motort, és mikor elhozta szinte azonnal tönkrement. - hajtókaros lett , úgy , hogy elszakadt a hajtókar- én így emlékszem - tán láttam is a hajlott kart . Ekkor egy heji szerintem hozzáértő szervízben - Sopronban nagy választék van ebből , mivel igen korán jelentek itt meg a minőségi motorok - javíttatta . Szerintem belehúztak egy perselyt - ami sokak szerint a legjobb megoldás ilyenkor , a gyári henger 130 000 ft - Hajtókar , dugó , minőségi tömítés készlet.
A felnit én akartam megvenni , de útólag P. bánta , hogy nem adta oda külön . Amúgy ő Pannónia ringre SM-pályára járt vele néha , de nem sok órát tett bele és eladta . A hátsó telót töltette föl még . Meg valami olajcsepegésre emlékszem . Ja nagyobb dugóra volt felfúrva . Csodálom , hogy elhagyta magát . Mi volt a tüneted , és mi ment tönkre . Mennyire gyötörted .
A szerelőm szerint a teljes generált követően egy "új" motort kapunk . 4. et én is cseréltem , mivel ütésnyomos volt , de egy hétköznapi ember nem cserélte volna , csak a szakik szerint az edzett réteg sérült az előbb-utóbb eltörhet . Tehát én így szinte mindent kicseréltem óvatosságból .
E meg a te fémed-e !?
Nem azt mondom, hogy ez az üzletpolitikájuk, de még régebben egy ismerősöm elvitte hozzá a KTM-jét (125 LC2) és a powerrel volt valami és elfelejtették visszatenni vagy megcsinálni, nem is tudom már...
Közben meg elkértek jó kis summát...
Akkor úgy mondom, hogy el szoktak követni néha bakikat.
Mellesleg tudom, hogy jó szakemberek.
Polaris ! Nem hinném h ez lenne az üzlet politikájuk ! Most gondolj bele ha erre játszanának akkor nem őket mondaná mindenki a legjobb szerviznek YZ WR tekintetben ! + az nekik se lenne jövedelmezö mert akkor elfordulna onnan a legtöbb vevő !
Gabec!
Pilisborosjenőn volt a szervízben?
Mondjuk szeretik a pénzt, tehát amit nem akarnak azt nem veszik észre, mert majd ha valami tönkre megy, akkor majd visszajössz és fizetsz akkor...
Mondjuk mikor vettem ott kuplungkar, megnézték a gépemet és már majdnem lejött az első fogaskerékről a csavar és csak úgy meghozta. Mondjuk én meg észre se vettem, hogy majd leesik.
Mondjuk oda járok mindenért, ami a géphez kell, meg ismerem egy versenyzőjüket meg már őket is. Szerintem szerintem elég normálisak.
Nincs valaki WR-es Pilisborosjenő környékén, aki esetleg szokott járni Csobánkára vagy Solymárra a bányába?
A TT-vel a hóban már úgy tudom menni mint egy quaddal, meg is fordulok lábletevés nélkül 2-ben és nem esek el.
Képem meg videóm sajna nincs róla...
Hello én vagyok az esztergomi csávo aki megvette a mocit amiről beszéltek. Már hozzá akartam szólni a forumhoz az ebay-os vásáráshoz de mikor megláttam ezt a hozzászólást gondoltam ide írok. Szóvak a moci ismét darabokban van úgynis abból a 250-300e ft-os felújításból sajnos nem telt normális henger beszerzésére, ami igen oválisra volt kopva de ezt most orvosolják 20e ft-ból. Szóval nincsen harag a mocival kapcsolatban gondoltuk hogy úgyis lesz vele valami hogy ilyen olcsó, mert nekem már az sántított mikor elmentünk érte és be volt melegítve a motorja de csak a beállításokra gyanakodtam. Ha esetleg tudnál egyébb hibárol is megköszönném ha elárulnád mert saját célra szeretném használni a gépet és kijavítanám.
az xr meg az xr blokkja között sok különbség van mert az xl az alapból kétkarbisnak tervezték így máshogy vannak az alkatrészek! kinézetre is más erőbe meg teljesen más az xr- sokkal erősebb és több alkatrész is van hozzá nekem is xr-em van teljesen megbízható ráadásul 3-ban gázra kerék a vásárlásnál mindenképpen a csörgés a legfontosabb és ha magánszemélytől veszed jópont lehet az enduró gumi is mert azon látszik hogy nem terepen széthajtott az enyém is enduró gumis volt de gondolom ezt már tudtad teis lejjeb az én gépem látható
Hát sajnálom a haverod de azért én nem hiszek az ilyen ebayes motor vételben !
Egyébként beszélgettem ott a szerelö fiukkal azt mondták h 6 éves és még bontatlan volt akkor idöszerü volt már neki a dolog még akkor is ha nem verseny körülmények közt használom ! Egyébként egy pici kattogo hangja volt de télleg csak naygon minimális most aztán állapitsa meg a villám a hajtokar vagy a szelepek nél van valami mert télleg annyira minimális volt h a kawámon is volt ennyi ill etve még van is aztán még mindig nem rohadt ki az uj tulaj alol pedig ö kicsit igénytelenebb a gépére jah meg crfx 450 en is pedig az 2006 os!
Gabec ! Igazábol nem döntöttem még el h eladom e !
Az a baj h több embert kérdeztemh mi legyen szerintünk és van aki azt mondja h most ha tök uj az egész blseje akkor hülye lennék ha eladnám de van aki azt mondja h uh háát má lett dugozva meg minden ez akkor már nem is az igazi !
A nagy generálba ez volt bent ! Fötengelycentirozás, hajtkar csere, dugo csere, fötengely csapágy csere, honolás mert egy picit hordos volt , 4. dik fokozat is meg volt csapkodva 1 picit de még az elment volna de akkor már csere , nagyjábol ennyi !
Az enyémet is ott "szervizelték" de úgy szétthullott hogy csak na. Beszéltem a Fehér Gézával azt mondta hát az olajat cserélték .
Ezek szerint ők se hallották , hogy gáz , pedig mindenki őket hozza elő WR-YZ gurunak .
Nálam meg egy olajcsere után fél órával hajtókaros lett . Lehet , hogy nem abszolút a hallásuk.
Miért adod el a WR.-t Mit ajókarsz hejette. Egy felújított masina után veszel egy zsákbamacskát ?
Szerintem 800 körül eséjes. Minden csak ár alatt, vagy azt mondanám érték alatt adható el . Mikor az emberek már a fizetésre nem kapnak hitelt , aztán a házjelzálog , aztán a provident , aztán kész .
Mit cseréltettél a blokkba ? Mi volt a tüneted , vagy ezt már megbeszéltük.
Sajna tényleg kevés az eszmecsere . Én ma szétszedettem a hátsó rugóstagot , és lefestetem a spirált tűznarancsra . Oszt lengőkar rolni is kell bele. Erremondják az alkatrészboltba veszem meg a motoromat . De hát ha egyszer már ott vagyok a hátsó telónál csak nem hagyom bennt a régit .
Ez meg a pannónia utánfutóm . WR képet most nem találtam frappánsat .
Jut eszembe , ismerősöm Ebay.-n vett egy 2000 WR 400-ast. percek alatt széthullott . 250-300 at rávert , majd nem tudta eladni , aztán vissza Ebay.-ra és ár alatt vették csak meg , és csodálkozott , hogy egy esztergomi gyerek jött érte .
Molnee Te merre laksz?
Pilisborosjenőn a Yamaha Fehér-nél csináltattad? Szerintem jó munkát szoktak végezni. A TT-hez mindig onnan rendelek cuccot, meg ha valami baj lesz vele valószínűleg odaviszem.
Már megint döglött a WR fórum !
Lenne egy informativ jellegű kérdésem a nagyérdeműhöz !
Szerintetek mit lehet kérni egy 2001 Wr 400 as ért ami most esett át az elsö nagy generálján !(Yamaha Fehér által)
Külsöre nagyon pöpec !+tök uj műszakija van !Nincs semmilyen sérülése meg seemi .Apróbb karcok vannak az müanyagokon. Ennyi!
Jah és mindenképpen normális olaj legyen Motul v Castrol !
Ilyen Q8 meg MOL meg mindenféle Jol hangzó szarságot nem kéne meg venni még ha kicsit olcsobb is !
Szerintem ha teheted akkor ne sporolj azon a 1000 Ft on mert vissza fog ütni és akkor még többet kell költened rá !

Cserét én 1000 km erenként csinálom és ha lehet akkor papir szűröt használj mert az jobban megszüri a cumot !
Hát én ugy gondolom ha ha endurozol és bujkálsz a fák közt meg fenn áll h nincs hűtés szél akkor én minden képpen azt ajánlanám ami 50 re végződik !
elsö érték (pl 10w ) azt jelenti h mikor dermed meg az olaj minél kisseb az értéke annál alacsonyabb hömérsékleten dermed meg a 10w az kb -10 fok ig birja a második szám pedig a felsö határt jelzi !
Most igazábol ha garázsban tartod a gépet ahol mondjuk van télen is 8fok akkor böven jo a 15w-50 ha kint van a minuszokban akkor inkább egy 10w-40 et ajánlanék v 10w-50 et ! Azt azért ajánlanám h minden esetben azért melegitsd meg a gépet kicsit jobban indulás elött !
Motul 300V 4T Factory Line SAE 5W-40 vagy 15W-50
Valaki segíthetne.
Milyen olajat tegyek a wr 450 f-be ?
Egyébként mi a konkrét problémád mert lehet h tudok segiteni én is mert nekem is 2001 es Wr400F em van ami tökben ugyan az csak a váltója más elosztásu meg van lámpája ennyi!
Pepe29!
Meg kell nyitni lehet h egykicsit lassan fogja csinálni a gép mert kb 30 Mb (Acrobat reader-rel)!
Aztán mintha WORD doc ot mentenél ! Save as v Mentés vagy valami hasonló !
jolvan. koszi elore is. said19@freemail.hu
Van eggy kis gond nemtudom letölteni!
Hi!

Irj inkább te emailt, mert én nemszivesen irom ki forumra!

ÜDV! BUÉK!
www.yamaha.hu megkeresed a wr v yz bemutató oldalát és alul letölthető PDF ben a yamahák szervizkönyve
Sziasztok! Valaki nemtud yz-f 400 hoz gyári szervíz könyvet? 2000-res kiadás!
ha jóltudom valami gélt vagy raknak valahova
de ez nem biztos