pl.: dugó 55e, hajtókar szintén, szelepek titán horror 40e/db és ugye van 5, vez.tengely 70/db 2 van belőle, váltó gyárilag elbaszott fos szarul van kihézagolva és sajnos nem is igazán lehet vele mit kezdeni ezért időközönkén fogaskerék cserék, önindító, közlőkerék,szabadonfutó horror ár!
hűtő rács ?
Alkatrész van hozzá, ugyan annyiba kerül mint bármelyik másik motorhoz. Viszont van egykét kivétel: váltókarból az esetek 90%-ban nem jót adnak hozzá (mindig yz450f-hez küldik, mert "ugyan az", csakhogy nem jó rá). Kuplungbovden nagyon drága hozzá (10e körül), ami másik motorhoz csak 3-4e. Szelepeket nem kell 10percenként cserélni és nem kell titánt venni bele, mert minek!? Vezmű tengelyt szintén nem kell cserélgetni. Nagyon sokat elmennek ezek a motorok. Előbb lesz a váltóval gond, mint a motorral. Önindítóra mondják hogy szar, gyenge, hidegen nem indít. Nekem még nem volt soha gond az önindítóval és ha mégis lenne akkor 20e - ért javítva. Ezek személyes tapasztalatok. (Enyémnek még a váltójával sem volt semmi gond.)