Yamaha WR

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen üzemórás a motor, de nem kell tőle megijedni. Én 10-15óránként cserélek olajat szűrővel együtt. 1,1 liter kell bele.
Alkatrész van hozzá, ugyan annyiba kerül mint bármelyik másik motorhoz. Viszont van egykét kivétel: váltókarból az esetek 90%-ban nem jót adnak hozzá (mindig yz450f-hez küldik, mert "ugyan az", csakhogy nem jó rá). Kuplungbovden nagyon drága hozzá (10e körül), ami másik motorhoz csak 3-4e. Szelepeket nem kell 10percenként cserélni és nem kell titánt venni bele, mert minek!? Vezmű tengelyt szintén nem kell cserélgetni. Nagyon sokat elmennek ezek a motorok. Előbb lesz a váltóval gond, mint a motorral. Önindítóra mondják hogy szar, gyenge, hidegen nem indít. Nekem még nem volt soha gond az önindítóval és ha mégis lenne akkor 20e - ért javítva. Ezek személyes tapasztalatok. (Enyémnek még a váltójával sem volt semmi gond.)
Alkatrészellátás?: van minden csak léd legyen rá pl.: dugó 55e, hajtókar szintén, szelepek titán horror 40e/db és ugye van 5, vez.tengely 70/db 2 van belőle, váltó gyárilag elbaszott fos szarul van kihézagolva és sajnos nem is igazán lehet vele mit kezdeni ezért időközönkén fogaskerék cserék, önindító, közlőkerék,szabadonfutó horror ár!
Üzemórás mktor?
Motorolajat milyen időközönként kell cserélni.
Illetve milyen az alkatrész ellátása?
Na meg az alkatrészek ára..
Pl:
Dugó, szelepek,
Esetleg vetérmű temgely..
Személyes véleményem szerint a motor teljesítménye nagyon barátságos, valamint hobbi endúrózni a futóműve nagyon kényelmes. Pályán is lehet vele csapatni, de nálad ez nem lényeg. Blokkja nagyon strapabíró, sokáig bírja. Negatívumként a váltóját szokták emlegetni és hogy lapkázós a szelephézag állítása, ami ugyan nem rossz dolog, csak kicsit hosszadalmasabb megcsinálni. Rossz vagy zavaró menettulajdonságot nem tudok írni. Előtte 250 2t krosszom volt, nehéz őket összehasonlítani, mivel nem ugyan azt a célt szolgálják. De lényegesen könnyebb a WR-el motorozni. Hirtelen ennyit tudok mondani róla, esetleg ha konkrét kérdésed van itt gyorsan szoktak válaszolni :D
Hello
Tudnátok véleményt mondani a wr 450-ről?
Papíros motort szeretnén venni endurozásra illetve kis túrakra lenne használva.
Nem tudom milyen motor lenne az ideális. Most egy 250es 2 ütemű gyárikrosszom van.
Mellé kellene majd egy rendszámos motor amivel tudok közlekedni is.
Jó illetve rossz dolgok is érdekelnek ezzel a típussal kapcsolatban.
Előre is köszönöm!
Üdv Urak !
Nincs valakinek elfekvőben 400 / 426 hoz balos hűtője illetve párban kellene hűtő rács ?
Szia!

Az első kerék tengelye 20mm, a kerékagy szélessége közelítőleg 98mm.
A hátsó kerék tengelye 22 mm, a kerékagy szélessége közelítőleg 147 mm.
Helló! a mérést megköszönném! :D
Szia!

Nekem van egy SM szettem, ami egy 2004-es WR-ben volt. Nem tudom, hogy jó lehet-e a tiédbe, de ha érdekel, akkor hétvégén meg tudom mérni a méreteit.
Helló ha tudok venni 1 sm szettet ami elméletileg dr-z ben volt és azt írja az eladó hogy 18X400 as a hátsó és 17X300 as az első felni az jó lehet nekem a 400 wr-be?
Csak km számláló van ! 426 osokhoz adtak ki "enduro" szettet ! Annak a lámpája is nagyobb ill van benne refi és van egy rendes km óra hozzá, mutatóval meg km számlálóval meg N jelzővel ! Passzol a 400 as ra is ! :D
Eladó WR450 F 2009 - 895.000 Ft.

HIRDETÉS

http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Még azt szeretném tőled kérdezni hogy van-e a te motorodon műszerfal? vagy csak a méter számláló van?
A rajz teljesen jó! :D köszönöm az infókat! Most kezdem el építgetni az enyém...Tapasztaltam én is az yz250f-nél hogy az olajleeresztő csavarnak a menete tönkrement és én is ezzel a megoldással oldottam meg a problémát :D
Érdekesen állhatnak ezek a gumi méretek ezeken a felniken!
Bocsesz félreértettem a helyzetet :D !
Ja igen ,kösz
Ahogy a hirdetésben is írtam:

Első SM kerék (4 colos), féktárcsával, adapterekkel, távtartókkal
95%-os Dunlop SportSmart R17 120/70 gumival (DOT 2814)

Hátsó SM kerék (5,5 colos), távtartókkal
Új Pirelli Diablo Rosso II R17 150/60 gumival (DOT 2114)
Az SM keréknek mi neve illetve mérete?
Itt Vajdaságban nemnagyon találok a motromhoz, mivel még nemvagyok jártas a kerék adataiban.
Szép a gép de próbamentesen nem hinném hogy bárki is lerak neked majdnem 8 kilót !
Eladova valt a motorom: http://www.kepesmotor.hu/yamah...

Az SM kereket kulon is eladoak, ha valaki csak azt szeretne.
Tovabbi kepek a motorrol: https://www.dropbox.com/sh/84e...

Kepek az SM szettrol es egyeb alkatreszekrol: https://www.dropbox.com/sh/uy4...
Rendszámosnak rendszámos de nem szoktam feltenni ! :D
Közúton ezzel a 14-50 essel áttétellel olyan 80-90 nel kényelmesen
kb 1/3 - fél gázon lehet közlekedni ! végre meg olyan 140 körül megy !
Amire azért hajlamos ez a tipus legalábbis a 400/426 os ból még nem nagyon láttam olyat amibe ne verődött volna ki a menet a blokkban lévő olajleeresztő csavarnál ! (Többi típusnál nem tudom hogy ez mennyire szokott problémás lenni)
Én ezt úgy oldottam meg hogy szétszedtem az egészet menetmetszővel egyel nagyobb menetet vágtam bele és esztergályossal csináltattam egy olyan acél perselyt aminek kívűlről pont akkora menete van mint amire felfúrtam ! Perselynek van egy kis "gallérja" amit 16 villáskulccsal meglehet fogni ! Van egy belsőfurat is ahova a későbbi leeresztő csavart fogom majd behajtani ! Ezt a perselyt behajtottam és beleragasztottam egy elég erős menetrögzítővel és olajcserénél csak ellenfogok a galléron hogy még csak véletlen se csavarodjon ki a persely és belsőfuratba hajtott csavart tekergetem ki-be ! :D Azért használom ezt a megoldást mert a leeresztőnél nincs olyan túl nagy falvastagság és ha ne adja isten megint kiverődik akkor meg lehet b@szni mert nem lehet a végtelenségig feljebb fúrni ! Bocs a béna rajzért de remélem nem ragoztam túl a dolgot ! :D
Tudom persze! Lutri az biztos....Én a cross motorommal jártam úgy (yz250f 2003) hogy a tulaj szerint minden szép és jó bla bla alig használt...erre a vétel után 1 hétre (addig nagyon nem is volt időm használni) majdnem komplett blokkot cseréltem! egy szóval a lehető legszarabb állapotban volt a motor és meglepő mód a hangján semmit nem lehetett észrevenni rögtön indult ment rendesen 1-2-3 gázra egy kerék stb stb...és csak a blokkra költöttem 1 hete 230ezret....(mindezt úgy hogy kb 6.5 éves korom óta aktívan motorozom...végigjárva a ranglétrát a simsontól a r6 os yamahán keresztül temérdek cross motort beleértve...) szóval tekintve hogy 26 vagyok,azért még se vagyok tapasztalatlan (ez nem nagyképűsködés akart lenni :D)
Mikor vettem az enyémet igazából a tulajat úgymond "figyeltem" abból is lelehet szűrni ,hogy hogyan viszonyúlt a motorhoz és nem csak leszarja hogy szabadúljon tőlle.2x néztem meg és utánna megvettem.Ez a vevés egy zsákbamacska de úgyvoltam vele,hogy egyszer kell venni egyet nekem is+ a tulaj sokat mesélt rólla.Ja és sok szerencse is kell..
A szükséges karbantartásokat én is elvégzem!(végeztetem) de ez alap! Nem vagyok az a spórolós típus, ha motorról van szó akkor meg végképp nem! Te milyen olajjal használod a 450-est?