Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyébként itt van alatta egy service manuálos link. A pogácsát meg a keménység válogatja amit szeretnél.
Sokat kap(hat). Nézd meg a service manualt, hogy menniyre kell a pilot csavarokat kicsavarnai (általában 2+1/4-ed, de ez motoronként változhat. Akkor sikerült jól beállítani (persze műszerek nélkül nehéz) ha melegen rárántod a gázt olyan 2 ezres fordulat körül és nem csuklik el. Ha alatta is szeretnék ezt elérni, akkor ahhoz már múszerekkel egyszerűbb.
Erről jut eszembe. Teleszkópszimeringezésre kértem ajánlatot:
- 3 óra munkadíj (8000Ft+áfa / óra) + 6000Ft anyagköltség, 3 hétre vállalják
- 3 óra munka + anyagköltség ("kb 20-25 lesz), "kb 2 hét"

Na mondom ez se olcsó. Felhívtam a műhelyt ahonnan vettem a motort pénteken, hogy hétfőn nem tudnának-e ránézni. Mondták menjek, van szimering is a polcon.

Igaz messze volt (oda vissza 300km) viszont cserébe 1 óra alatt beletteték az újat, 10eFt-ot fizettem. Persze, hogy mennyire lesz tartós az kérdéses, de gondolom pont annyira, mintha ugyanezt máshol tették volna bele 3x ennyiért.
Sziasztok! Első teleszkóp olajcserejekor a MAMI-s kiscsavo kivett belőle két darab alátét szerű valamit. Azt mondta, ezt azért szokták beletenni, hogy keményebb legyen.
Sajnos elkevertem valahová. Viszont így ha raulok a motorra, lebukik az eleje. Gyorsitaskor meg szinte egykerek érzés, úgy megemelkedik.
Tudja valaki ennek az alatetnek a méreteit? Eszterganyolnek gyorsan.
Köszönöm
Más. 2 éve nem motoroztam, egészségügyi problémák miatt. Most elővettem a gépet. Szetszedtem a karbit, amennyire mertem. Nem nagyon, nem értek hozzá! Kifujkaltam levegővel, kitakarítottam amit tudtam. Osszeraktam. Korábban csak szivatoval indult és kellett még legalább 5 percig. Most szivato nélkül. De miután beindult, harmadaig kb rá kell húzni a szivatot, szintén vagy 3-4 percig. Azt nem tudom normális dolog, hogy ilyenkor hol pörög mint a hülye, millimétert visszaveszek, majdnem leáll. Majd hirtelen megint pörög 3 ezer körül. Ez korábban is így volt. Nem lehet stabil fordulatot elérni a szivatoval! De a lényeg! Szóval szépen indul, jár. 3 ezer körül elkezd fulladni, hörögni. Ha egy leheletnyi gázt még huzok - mintha turbó lyuk lenne - fél, 1 mp-ig semmi, majd hirtelen felpörög 4000-re vagy fölé és onnan megy megint szépen. Menetközben elég ilyeszto a bologato elejével, mikor így megtaltosodik. Mi lehet a baj? Facen kérdeztem. Mondtak kehelycsovet. Nem tudom mi az? :-) Mondtak tű problémát. Ezt se nagyon tudom sajnos, hogy hol vagy mi? Aztán egy szerelő aki sajnos el van havazva, szerinte csak a keverék szabályzó csavart allitsam be. Minden hengernel utkozesig be, majd 2,5 - 3 fordulatot vissza. Nem is találom ezeket a csavarokat! Egy másik szerelő szerint, mivel sokat állt, a benzinből lerakódott minden sz.r. Ezért kell egy uh-s tisztítás a karbinak! Természetesen a régi benzin le lett cserélve, tank atmosva, bevonatolt a belseje. Olaj és szűrők is cserélve vannak. Bocs a hosszert! Ha valaki tudna segíteni, teló alátét vagy tavtarto (?) méret ügyben, illetve, hogy mi okozhatja a fulladozast? Köszönöm
Az egy karburátor alkatrész, szóval nem neked válaszolt.
Szia, Igen aktuális még. Ilyenről sem hallottam még, hogy kehelycső talán ebből is látszik mennyit értek hozzá. Ez a cucc végülis hol van? A telón belül? Nem tudod esetleg honnan lehetne szerezni? Előre is köszi.
Szia! 99% hogy a kehelycsövek kopottak. Ha még aktuális.
Sziasztok. '94-es XJ600s-hez keresnék teleszkópszárat. Az enyém sajnos úgy látszik megadta magát. Tavaly töltött bele a szerelőm új olajat meg rakott bele új szimeringet, de szólt, hogy garanciát nem vállal mert elég rossz állapotban van a teló. Úgy látszik eddig bírta mert az egyik oldalon sajnos ismért elkezdett belőle folyni az olaj.
https://www.manualedereparatie...
Letölhetö a szervizkönyve, abban minden szükseges info benne van.

Itt meg több xj szervizkönyv van ha az elsö nem lenne jo:
https://www.manualedereparatie...
Üdvözlöm,még egy utolsó tanács?A hengerfej csavarok sorrendjét nyomatékát megkérdezhetem.?
Nem baj, csuklóztattál egy délelöttön keresztül...
Már meg is rendeltem lehet hogy hétvégére itt van,köszönöm!!!
Nem tudtam hogy ez Kecskemét de akkor hívom.
Most linkelem harmadszor:

https://www.rodeoride34.hu/gya...
Különben a Bp- i Yamaha márkaszervízbe sincs,azt is felhívtam.
Nem tudom de Gödre is írtam már 2.szer még nem válaszoltak a Kecskeméti számot elkérhetem,vagy hogyan tudom azt megnézni?
Kecskemétet hívtad?
Hát jó rendben,én a gyárit kerestem,csak azt mondják legalább 6 motor alkatrészest hívtam fel ,hogy nincs.
Igen, és?
Ez nem a körszelvény keresztmetszetü "klasszius" o gyürü. Ezt egy csapágy -tömítés technikai szaküzletben nem kapod meg. Gyáriban lehet megrendelni. Nem a világ pénze az a 2db. Nekem 6db ilyen különleges tömités van a hf-nél. 5€ db-ja...
Sokat nem érdemes vele szórakozni, ilyenkor szoktak odagányolni valamit egy tubus tömítöpasztával, aztán ugyan lehet nem folyik majd, de a hengerfejbe-vezertengelyhez sem jut fel majd az olaj...
Igen köszi ,de más rajzokat néztem ott O gyűrűnek hívták.A 4 es.
A külső átmérője 18 mm a belső 16 mm a magassága 8 mm ez egy rövid gumi cső ami a henger jobb oldalán van és tőmítí az olajfolyást azoknál a csöveknél ami összeköti a hengerfejjel,a hengert,én olaj folyás miatt szedtem szét a motort.
Akkor az nem o gyürü...
Hova kell pontosan? A hengerfej alatt csak a hengerfejtömitést látom. A 4-es vagy 21-es?
https://www.partzilla.com/cata...
https://www.partzilla.com/cata...
(Félinformációkból nehéz jó eredményt kihozni.)
Tölök tudsz gyár alkatrészt rendelni a cikkszám alapján.:
https://www.rodeoride34.hu/gya...
Köszönöm a tippet de felhívtam őket nincs nekik ilyen,de azért köszi.