Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mikor lesz a tali?
Sziasztok ! Segítségetek kellene, állitólag XJ6 n -s a főfékmunkahenger amit kaptam, de nem működik. Szétszedtem, és úgy látom a karmantyúk nem jók, mintha kopottak lennének. Hol lehet ilyet vásárolni. ( kép ) Ehhez kérném a segitségeteket
Sziasztok!

A komáromi helyszín nyert, 1200 Ft-ért taposhatjuk le a füvet a sátorral, és 2100 Ft a fejenkénti díj, amiért cserébe viszont mindkét nap használhatjuk a strandot.

STRAND

Remélem mindenkinek megfelel a helyszín és az időpont!
Nem fogod tudni beépíteni, mert a hengersor jobban előre lett döntve az "új" típusoknál (35fok), így nem lesz helye. Nekem az a privát véleményem, vegyél típusazonos motort (blokkot) vagy cseréld le az egész gépet egy újabbra.
Köszönöm. A gyors választ.Annyit még kérdeznék:Ha valami Isteni csoda törtênik,és passzolnak a motortartó csavarok,akkor sem meguldhatò?Át lehet iratni a motorszámot hivatalosan?(Rendszámos és mûszakis a motorok,mindent hivatalosan és legálisan szeretnék,és újra müszakiztatni is). Tönkrement a motor :-(((
Nem fogod tudni belerakni, mivel teljesen más konstrukció mindkettő.
A 85-ös kiadás ( 51j ) annyiban egyezik a Diversion-nel, hogy mindkettőre azt ragasztották rá, hogy XJ 600.
Azonkívül a műszaki vizsgán sem fogod áttolni,mert nem típus azonos az erőforrás...

Röviden ennyit.
Nekem van gyárilag,de hibásan működik :-( (1985-ös gép)
Üdv.SOS választ szeretnék hozzáértőtöl.
Van egy xj600 motorom 1985-ös kiadású.
Vennék bele egy 1992 kiadású xj600S motorblokkot.
Kérdésem az lenne,hogy be tudom cuppantani a régebbi tipusú motorom helyére?
A motor tartó-rögzítő csavarok nem térnek el?
Válaszokat előre is köszönöm.
Nekem is N van, és a lámpa üveg zizeg .
Szintén "zenész"...Nekem burkolt gépem van,és nekem is a lámpaállító csavar zörgött.Én is kipárnáztam,de csak zörgött tovább, ha nem is annyira.Most nyáron leszedtem az egész elejét mérgemben, kiszedtem a lámpát, és nem csak a tengely zörög már sajnos. Benn a lámpában az egész állítómechanika annyira elkopott az évek során, hogy már az egész foncsorszerkezet zörög. ezt sajna csak lámpacsere oldaná meg, de annyit nem ér szerintem.Kitömtem a lámpa belsejét hőszigetelő szivaccsal....
Ez én gépemnél is volt ilyen, de az enyém "burkolt". Nálam a fényszóró állító tengely zizeget-rezget. Az egyik videómon hallható is a kigyorsításkor. Rendkívül idegesítő, elismerem. Nekem egy kis gumicső, amit a gengyelyre tettem, megoldotta a problémát.
ezt is sajna nem tudom elfogadni .. :
2-3 ezernél szenved alacsony neki a fordulat, 4 ezernél jó lenne de ugye berezonál, igy használnám 4-5-6 ezren de ott a leirt jelenség van. 6-7 nél elmúlik, de annyira én sem szivesen pörgetem ki folyamatosan, ez inkább csak a probléma könnyebb betájolása miatt írtam :)
Ne húzd neki annyira, és nem fog rezegni
Sziasztok!

Van valakinek tippje, tapasztalata hogy mi rezeghet,rezonálhat be naked verziós diversionnél a műszerfal körül?
Ca. 5000-es fordulatnál jelentkezik 6-7 ezernél már elmúlik, baromi zavaróan zizeg ott vmi, de nem jövök rá h micsoda.

Tudom h 4000 körül kb mindenkinek berezonál a motor (nekem is) de ez attól függetlenül jelentkezik!
Valaki próbált már benzinszint mérőt felszerelni xj600-ra?
Meg tudok par embert akik szivesen jonnenek !
En is mennek Szarvasra !
Szia tg- xj600S! Nagy a csend a találkozó körül! Elmarad? Szarvasi helyszín nem jó?
Nem, a teleszkóp olaj lenne a 15W.
Ma megkapta a 160-as hátsó gumi helyett a 130-as Bridgestone BT 45 hátsót. Júúj. Nagyon klafa lett. Döntögetni gondolattal is lehet
20w50 4T twin vagy rider ásványi repsol olaj, ha a motor kenése a kérdés.
20 W-et tegyél bele higgyél nekem
Köszi. Elég részletes
Lett csapágy is közben, meg telósimering+porvédő.
Visszaolvasva meg 15W olaj megy bele.
Most már érthető.
Keresgélj az íbéjen.
Tettem fel képeket, alkatrészek albumba, az első a fejidom.