Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

képet tudsz róla készíteni? csak hogy hova és merre tetted.
Helyesbítek, te a másik rugóra gondoltál, ami a fogazott rudat tolja be a csavar alatt.
Ahogy én látom, nem a rugó feszít, hanem az a tányér a fogazott rúd végén. Az a kicsi rugó csak karmantyús darabot löki a fogak közé, ahol megakad, és nem engedi vissza a feszítőt. De lehet félreértettelek.
Köszi. Holnap megnézem. Elég kicsinek látszik az a feszítő rugó.

Az enyém háklis a szintre is, azt nézzed rendszeresen. Nekem kissé kapkodja az olajat, de nem eszi, nem köpi. Ha úgy érzem, hogy már kicsit akad a váltás, nem sima, rátöltök keveset.
A lámpa állítóra jó ötlet a benzincső, én is kipróbálom majd, nekem is rezonál.
Viszont jó lenne megtudni, hol áll a vezérműlánc feszítőm. Néha érzek egy karistolást, főleg hidegen, ami mintha a lánc érne a blokk oldalához. Érzetre. A feszítőt miként tudnám csekkolni. Illetve egy vezérműlánc csere mibe fájna?
Lámparezgésem i megszüntettem. Kapott félbevágott benzincsövet a
lámpa üvege, és fém tartó közé ( 600N) Csend és csend.......
Lecseréltem a friss olajat, mert az eladó nem tudta, mit rakott bele.
Talán Valvoline 10w-40-et.
Kapott 20w-s Motul olajat. HÁÁÁT
Nem rezeg, csendesebb jóval, a váltó kicseszett jó lett. Simán vált, nem darabos, egyszóval frankó
Asszem, megérte a cserét
Na azért az sem annyira rossz, bár nekem a légyszem lámpa sosem volt kedvenc.
Arra szerettem volna.....
De egy 10 éves FZ 6 lett belőle.
Van az úgy néha...
Remélem ilyenre cseréled :XJ6
Ma mindent elrontok !
Természetesen 1995-ös a gép.....
Huhh 10essel fiatalabb az enyémnél, és még annyival olcsóbb is, mint amiért vettem.
Lemaradt a kép....
Eladó egy 2005-ös Xj. Egy év műszakival,korának megfelelő állapotban.Megnézni Bp. 17.ker.-ben lehet,érdeklődés esetén e-mail-címre tudok küldeni még fotókat.Ára: 300.e. Ft.
van még ez is...
...de nekem nem túl nagy bizodalmam van hozzáállást tekintve..bár páran pont a virago fórumról már vettek...azt mondták müszakilag rendben...csak azt nem veszi be a begyem, hogy ugyan annyi, mint egy német (vagy dágább) és gari és számla nélküli, kézpénzes fizetés...
A tavalyi nyár szinte teljesen ráment - más motorozott, én szereltem -, de megérte. Azóta is folyamatosan "finomítgatok" Rolleren. Fő szempont, mindent csak apránként, és így azért nem annyira fájó a költekezés. A leghúzósabb tétel a fényezés volt, de arra is több lépcsőben került sor. Úgy voltam - fiatal korom egyik álom motorja -, hosszútávú kapcsolatot akarok vele, ahhoz pedig kényeztetni kell, mint egy jó házasságban az Anyókákat

Összességében anyagiakban most tartok egy jónak kikiáltott Divi áránál (ebben nincs benne az, ami amúgy is fogyó alkatrész, és feltöltőanyag), viszont erről tudom is, hogy jó.
Köszönöm!

Eddig én is csak ezt az 1lehetőséget találtam.
Egyeztetek a tulajjal és ...
Üdv
Így azért már jelentősnek mondható a változás.
A felújítás is pipec lett, most nézegettem végig az oldalad.
sokat kell félretenni egy ilyen mókához?
Mennyi idő volt cirka?
Az elsőnél is a pörgetés utáni leesést követően olyan 1200-ra állt be a fordulat, és a másodiknál is saccra ennyi (óra szerint). Mindkét esetben üzemmeleg motornál készítettem a felvételt, mindkettőt a garázsban, vagyis ugyanolyan környezetben és feltételek mellett filmeztem.
Itt lehet rendelni csak membránt...

Kapsz részletes leírást meg segédanyagot a cseréhez...
A virago topicban pár oldalt visszalapozol, nem régen vett, és csinálta valaki.
Mennyi az alapjárati fordulat az utána részen? Eléggé tükröződik, nem tudom kivenni, de nekem magasabb 1500 körülinek tűnik.
Megxadoztam a vassárkányomat. Ez lett az eredménye: http://www.xj600.szermek.eu/
Sziasztok!

Segítséget kérek xv500-hoz...karburátor vákumház tolattyu membránjának beszerzéséhez.
Hol és hogyan tudok ezen alkatrészhez hozzájutni...minden lehetőség érdekel.
Ami benne van az kuka...kiszakadt, repedezett.

Előre is köszönök minden lehetőséget!