Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mennyi lenne az egész egyben egyébként?
Sziasztok! Lenne egy felesleges, újra kárpitozott ülésem, ha lakit érdekelne.
2éve szedettem szét mert a 6. fokozat súgott.Aztán kapott egy komplett blokkot és így megmaradt.Előtte semmi baja nem volt ezen kívül.Azóta kosárban,dobozban van.
Milyen állapotban van?
Sziasztok!1993-as divi blokk darabokban gazdit keres.Karbi,kuplung kosár és lamellák már nincs.Nekem csak helyet foglal és sajnálnám a vasba dobni....
Most zajlik éppen szálkán
Csak úgy eszembe jutott , hogy az XJ-s találkából volt valami ?
Elado fekbetetek xj 600 elol duplattarcsasra komplett garnitura !
Elado Yamaha XJ 600 Diversion 98 ra valo oldalidom rozsdamentes tartokkal egyutt, 13000 Ft
Azt nem tudom hogy itt jelen vannak-e, de a múlt héten valamelyik nap fotózáskor véletlenül összefutottunk pár percre egy kedves, fiatal XJ-s párral a dubrovniki híd előtt. Remélem hogy szép útjuk volt és sikeresen hazaértek. (öreg vassal,hátizsákkal messzire )
Sziasztok!Szeretett XJ 600N motorom eladósorba került!Típusváltás miatt!Amit tudok a motorról:4 éve van nálam,2 éve cseréltem benne karbi membránokat(Original Japan:Mikuni)mind a 4-et!!Most kapott friss olajat(Castrol power 1,10W-50-est)!TRW-Lucas alu túrakormányt kapott(igen kényelmes),új hátsófékbetétek,Új első-hátsó gumik!Új lánc! A kormánycsapágyat 2 éve cseréltem(kúpgörgős Japán)!Friss karbi tisztítás és szinkron állítás!Garázsban tartott,megkímélt,kiváló állapotban!Fekete színű,a Képes motoron megtalálható fotók vannak!Magánszemélytől,érvényes magyar okm.al,2018-03 23ig érvényes műszakival!Megtekinthető:Pápa:Ekler Tivadar
Sziasztok ! Benzinpumpát keresek sürgösen XJ 600 -hoz . 94 -es évjárat !
Szia. Igen, lehet külön is venni, pl. itt: http://www.rider13.hu/termek/f...
Én is a hétvégén cseréltem.
Sziasztok !
Szimeringet , olajat cseréltem az első teleszkópban , de a szimeringet leszorító gyűrű is cserés . Megette a rozsda . Lehet azt kapni ?
Igen, bocs. Rosszul fogalmaztam. A csillapításra gondoltam. Akkor veszek bele 15w-t.
Szia! Az olaj "sűrűsége" a csillapításon változtat valamennyit...persze akár ezen érthető a rugózás is. A "kisdivibe" szerintem a 15-ös a legmegfelelőbb. Ami a réz alátétet illeti. Szedd szét nyugodtan a telókat, szedd ki az alátétet, és vidd magaddal egy jobb csapágyboltba. Amíg megérkezik a szimering, addig annyi alátétet veszel, amennyit csak akarsz
Meg lehet oldani házilag is, nem kell venni. Majd belinkelem, hogyan.
Sziasztok. Első teló szimering cserére szorul a paripám. Sajnos az egyik kifingott a hétvégén (jó magyar utak ). És természetesen akkor már új olajat is kap. Az lenne a kérdésem, hogy ha 10w helyett 15 vagy netán 20w-s olajat tennék bele, az javítana a rúgózáson? Vagy odabasz valaminek, ha túl sűrű az olaj? Valamint még azt szeretném megtudakolni, hogy a teleszkóp aljában lévő réz tömítőgyűrűnek mi a mérete? Mert a szervízkönyv szerint azt is cserélni kell, de csak gyári cikkszámot ír, nem méretet. És szeretnék mindent megvenni, mielőtt szétszedem, hogy minél kevesebbet kelljen szétszerelve állnia szegénynek.
Első kerékből a sebességmérő kihajtó tárcsa lemeze kellene nekem.
Szintén BEnjámin, szintén 400 divi és szintén 1991. Zöld. Tehát az alkatrészek 95%-a a 600 -as. A karbinál és a hengernél van eltérés, de ott is megoldották a minimális eltéréssel (pl a szívócsonk egyforma, annak ellenére, hogy másik mikuni van rajta. Váz, futómű teljesen azonos. Ha kétséged van ( karbi, stb) akkor a RED BARON-ban megnézik a kódját szívesen (hozzáférnek a japán katalógushoz) csak alvázszámot kérnek. Sok sikert
Szervusztok! Divi 400-600 (ugyanaz) ELSŐ KERÉKBE A kilométermérő kihajtást átadó lemezt keresek! 1-000-111-005 OEM part száma.
http://oem-parts.hu/hu/parts/y...

Előre is köszönöm!
Nem jó a szám!
Már a célegyenesben voltam , de megfutamodtam :D
Füred volt a terv , de Csopaknál elfordultam hazafelé . Kiértem és elkezdte ... esőruha fel . Aztán az első "buszmegállóba" megvártam amíg csillapodik .
Onnan még 150 haza :D
Legalább jól le lett mosva a gép.
De egy ilyen felhő előtted, amikor tudod, hogy arra kell menned, nem olyan biztató. Csak annyit lehet tenni, hogy vagy vársz vagy felveszed az esőruhát.
Ez inspirált, hogy elvégezzem a MAMI-t. A suszternak is az a legjobb reklám, ha szép, és láthatóan kényelmes cipőben jár.